Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dawid777    0

JD zalany turdusem 15w40 doradzili w sklepie, oraz filtr sędziszów czy jakoś tak, koleś w sklepie mówił że do JD takie zakładają... Co o tym sądzicie? :D


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek359    0

Witam

Koledzy prosiłbym o pomoc dzisiaj kupiłem JD 6200 z EHR i nie za bardzo wiem do czego służą te trzy pokrętła i jak nimi sterować.Za pomoc z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

o jakie pokrętła lata ? ten ciągnik jest dla mnie podejrzany


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Ten duzy przesuwak dziala z grubsza jak wajcha podnosnika - sterujesz glebokoscia pracy.

Mniejsze pokretla sluza do: ograniczenia wysokosci podnoszenia oraz regulacji szybkosci opadania (zolw, zajac). Powinno tez byc do wyboru miedzy regulacja silowa a pozycyjna.

Przyciski na przesuwaku to podnies i opusc.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim0n    27

Poprawcie mnie jeśli się mylę ale chcesz zamienić 100 konnego Zetora na 84 konnego John Dera? Nawet jeśli John Deer ma niby mocniejsze "zachodnie konie pociągowe" ale nadal ma ich o 15 % mniej a to chyba już różnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

Witam,

Mam pytanko odnośnie akumulatora w JD 6300. Jaka powinna być poprawna dla naszego klimatu pojemność i prąd rozruchowy dla tego aku? Ja co prawda tamtej zimy wymienilem aku ale nie wiele sprawdzajać poszedlem na łatwizne i kupiłem taki jak oryginał a nie wiem czy on nie jest za słaby. Zauważyłem, że jak mam problemu z odpaleniem ponizej 0st.C to wystarczy, że podepne na kablach osobówkę ale z aku 900A i kręci, że aż miło i odpala elegancko.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Jak często należy wymieniać na nowe: oleje (w silniku podobno co 300 mth) i filtry?

2. Mam problem z zegarami (prędkość i obroty- obydwa mają wskazówki). Działają, ale nie pokazują poprawnej wartości (prędkość różnie, ok. 50% tego co powinno być; obroty- sam nie wiem). Jak można to poprawić?

3. Z przyciskami jest taki problem, że kilka razy wcisnę jest ok., ale przy kilku dziesięciu (i więcej) już się zacina coś, a następnego dnia to samo od początku. Wciskam przycisk podnoszenia i nic, jak przytrzymam to podniesie; tak samo w dół. Dodam, że suwak działa względnie poprawnie. Dlaczego względnie? Podnosi i opuszcza prawidłowo, ale żeby "złapać" jakąś wysokość pomiędzy góra - dół jest niemożliwe.

Co jest przyczyną i jak jej się pozbyć???

Za wszelkie rady z góry dzięki, mogą być nawet jakieś dodatkowe dotyczące modelu 6300.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

nie pomogę Ci nic niestety bo sam niedawno stałem sie nowym uzytkownikiem jd ale nie chcem zakladac nowego tematu i mam pytanie czy u was też w jd są trzy filtry ? jeden od silnika drugi to obok koła bliżej tyłu ciągnika to on filtruje olej co idzie do pompy a jest jeszcze taki trezci wkręcany od wewnętrznej strony ramy na środku dł. ciągnika taki dlugi. Od czego on jest i czy do jego wymiany trzeba upuścić oleju z skrzyni a i jeszcze mam pytanie czy jd 6600 ma dwa zbiorniki z olejem jeden od hydrauliki zewnętrznej a drugi od skrzyni? A i jeszcze nie wiecie od czego może być kontrolka żółta znajduje się ona na samym końcu po lewej stronie kontrolek na przednim kokpicie?

Edytowano przez zetor1111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Ten trzeci filtr o ktorym piszesz jest od filtrowania oleju w skrzyni biegow i nie trzeba spuszczac oleju ze skrzyni do jego wymiany. W JD jest jeden zbiornik oleju a to co Ty masz to opcjonalne wyposazenie ciagnika w dodatkowy zbiornik czystego oleju a co do kontrolki to albo ja lepiej opisz lub dodaj zdjecie zeby mozna bylo cos poradzic. POZDRAWIAM

 

1. Olej w silniku i filtry co 250 MTG, co 750 MTG dodatkowo filtr skrzyni i hydrauliki, co 1500 MTG olej w hydraulice mostach i zwolnicach plus czyszczenie filtra siatkowego (ssacego), nalezy tez pamietac o filtrach powietrza silnika radze wym co 500 MTG max co 750, no i jeszcze plyn chlodzacy o ile dobrze pamietam to co 3000 MTG plus termostat lub termostaty,

2. Co do Obrotomierza to moze wadliwyjest czujnik obrotow i wskazania sa falszywe badz nie ma ich wogule, a co do wskazan predkosci to moze ktos zminil rozmiar opon w kompie, lub same opony zostaly zamienione i dlatego wskazania sa bledne jest jeszcze bardzo prawdopodobne ze czujnik obrotow na jazmie dyferencjalu jest uszkodzony i wysyla falszywe dane.

3. A co do podnosnika to moze pomoc tylko kalibracja a moze jest cos uszkodzone ciezko powiedziec trzeba by sie temu troche blizej przyjzec, ciezko bedzie to tak wirtualnie zdiagnozowac i ewentualnie naprawic

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

dzięki @unki ty to wszystko wiesz :P a zdjęcia zrobię jutro bo i jeszcze sterowania EHR nie rozgryzłem. A te burczenie z tyłu ciągnika o którym pisalem Ci to zawór przeciążeniowy burczy. Normalne jest to że po 20 min pracy na dość dużych obrotach (podczas trasy pustym ciągnikiem) temperatura była by tylko na połowie zielonego pola? przekaźnik włącza się ze sprzęglem czy bez? A ten filtr siatkowy o którym piszesz wyżej to który?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

To jest normalne ze tak lapie temp., przekaznik bez sprzegla wlanczasz, a filtr znajduje sie z lewej strony pod lewa tylnia zwolnica masz taki plastikowy korek w obudowie mostu na chyba 22 klucz no i pod tym korkiem znajduje sie sito ssace czysci sie je co 1500 MTG ale znajac zycie nie wszyscy o tym wiedza i prawie nikt tego nie robi. A przed odkreceniem korka spusc olej! :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o kurza twarz, to ja silnikiem napykałem ponad 350 mth <_<

@UNKI a gdzie szukać tych czujników (proszę tylko niefachowym językiem; tylko takim jak dla laika) i ile mogą nowe kosztować (bo pewnie sprawdzić ich się nieda czy są dobre czy nie?), bo opony o ile zostały zmienione to wskazówa pokazywałaby zawsze tą samą wartość, a jadąc max pokazuje raz 20 km/h a drugim razem 25 km/h- nie ma reguły.

A filtr paliwa co ile wymieniać (oczywiście biorąc poprawkę na nasze paliwo)?? Ja znalazłem jeden nad pompą, a może jest gdzieś drugi??

Żeby dostać się z kabiny pod kabinę to trzeba wyjąć tą gumową wykładzinę i coś odkręcić czy siedzenie i coś jeszcze, bo przy włączonej blokadzie mostów po skrzyni (prawa strona) olej leci, gdzieś z góry (niby niewiele leci, ale zawsze za dużo).

A teraz pytanie dla ambitnych. Przy jeździe z obciążeniem w prawo przy dużym promieniu skrętu (wyjeżdżanie z pola na szosę lub zakręcanie na poprzeczniakach) występuje metaliczny bardzo silny dźwięk trwającym 4- 7 sekund, w tym czasie nasila się i słabnie. Nie wiem jak by go tu dokładniej opisać; coś jakby świst, gwizd. Zaznaczam, że tylko przy jeździe w prawo; obciążenie może nie odgrywa znaczenia, bo nawet pusty, ale w trudnym terenie wytaje taki dźwięk. Co może siadać??

@UNKI wielki szacun za wiedzę!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

w moim to chyba da się kabinę na prawy bok odwrócić to i w twoim powinno się dać. @unki zdjęcia tych kontrolek i EHR to jutro zrobię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

czujnik obrotów naturalnie jest z przodu ciagnika patrząc w kierunku jazdy po lewj stronie w pokrywie rozrzadu dochodzi do niego kostka (bliżej mogę napisać że jest blisko pompy wtryskowej nie trudno go nie zobaczyć tylko trzeba odkręcić osłonę boczną dla dobrego dostępu

Edytowano przez atomik

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Czujnik obrotow jest wkrecony w pokrywe rozrzadu przed pompa wtryskowa a czujnik wskazania predkosci znajduje sie z tylu na moscie w prostej lini w dol jak sie konczy kabina na srodku mostu tylniego i skoro mowisz ze masz wycieki pod kabina to sugeruje abys przechylil kabine i je usunal oraz wymienil czujnik lub sprawdzil przy okazji okablowanie. Kabine przewracasz na prawa strone podstawiasz ciagnik na kobylce zdejmujesz prawe kolo odkrecasz komin wkladasz bolce w zawiasy odkrecasz stopy i jazda na bok z caloscia (przed tymi czynnosciami powyciagaj wszystkie ciezkie elementy z kabiny). A co do tego swistu o ktorym wspominasz to raczej nie pomoge bo ciezko to prawidlowo zdjagnozowac siedzac przed kompem. POZDRAWIAM

Filtry paliwa wymieniaj najlepiej co 250 MTG pamietaj ze na plynach eksploatacyjnych sie nie zaoszczedzi :rolleyes:

Edytowano przez unki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

oto kontrolki których nie mogę rozszyfrować

http://zapodaj.net/f4b716695d2b.jpg.html

http://zapodaj.net/33b89547e328.jpg.html

http://zapodaj.net/59d7a0b046da.jpg.html

 

i od czego jeszcze są te pokrętla

http://zapodaj.net/08def1ccd7e8.jpg.html

 

odpowiednia dł jest tej miarki bo wydaje mi sie jakby była ucięta

http://zapodaj.net/1f7160184533.jpg.html

 

jak ustawia się wysokośc podnoszenia bo wysokośc opuszczania to tym suwakiem z odhylana klapką. A do czego jest te biale pokrętło?

http://zapodaj.net/f2a7ee68ba39.jpg.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Wg mnie:

1 - blokada mostu

2 - kontrolka recznego (a moze park?), cos na pewno z postojem

6 - za mala droznosc filtra powietrza (do wymiany)

8 - jakies światla zapewne :lol:

10 - szybkosc opadania podnosnika i nizej ogranicznik wysokosci podnoszenia


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

1-blokada mostu różnicowego

u hydrauiczon-przekładniwego

5-niskie ciśnienie oleju silnikowego

6-brudny filtr poweitrza oczyścić lub wymienić

7-zatkany filtr oleju przekłdniowego lub zbyt niska temperatura oleju

8-światła roboczse

9-pokretło regulacji siłowej

10-szybkośc podnoszenia podnosnika a drugie wysokości podnoszenia

bagnet oleju hyfrauliczno przekładniowego

podnosnik suwak od podnoszenia i opuszczania, z boku pstryczeke góra dół dobre na uwrociach


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

@atomik-wiem że to jest bagnet oleju hydrauliczno przekładniowego tylko [ytałem się czy jego dł jest odpowiednia bo wydaje mi się on jakby był ucięty. Mógłbys rozwinąc pierwszą kontrolkę bo jakoś nie mogę pojąc bo ona mi się zapaliła po krótkiej przejażdźce jak ciągnik stał zapalony w miejscu a potem jak go zgasilem i znow zapaliłem to już się nie zapalila

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

1. Kontrolka blokady mechanizmu

2. Kontrolka zaciagnietego recznego hamulca.

3. Wysoka temp. oleju przekladniowo-hydraulicznego.

4. Niskie cisnienie systemowe skrzyni biegow.

5. Niskie cisnienie oleju smarowania silnika.

6. Zapchany filtr powietrza.

7. Zapchany filtr skrzyni (moze zapalic sie przez chwile na zimnym oleju, ale nie powinno jesli spelnia specyfikacje John Deere).

8. Światla robocze.

9. Pokrętło regulacji siłowej.

10. Pokretla regulacji szybkosci opuszczania podnosnika i regulacja wysokosci podnoszenia.

11. Przyciski z boku suwaka to takie fajne cos ktore pozwala na wykozystanie ustawien potencjometrow pod klapka i suwaka za pomoca jednego klikniecia. Ustawienie wysokosci opuszczania wykonuje sie za pomoca sowaka i blokuje sie go za pomoca tego bialego pokretla pobaw sie tym to wszystko zrozumiesz i zeby to odblokowac to wystarczy lekko docisnac i pchnac pokretlo do przodu.

12. A co do miarki to na 1000000% jest obcieta brakuje jakies 10 centow przynajmniej na oko tak twierdze. I raczej nic nie dorabiaj tylko kup orginalna nowa zeby nie bylo jaj.

Edytowano przez unki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian87    0

podepne sie pod temat a dokładnie część "zegary"

świeci mi się na wyświetlaczu błąd d1A. Czy wiecie co on oznacza? Dodam, że obrotomierz i prędkościomierz chodzą normalnie.


John Deere 6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

wyjmij bezpiecznik z gniazda serwisowego na desce jest wszystko opisane ale bodaze bezpiecznik F10 :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj