Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mariaci10    1

u mnie też stuka jak już jest pełna komora, mam wałek szerokokątny ale pewnie ma już niewielkie luzy i przy obciążeniu trochę klekocze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erciak    19

W środku są niewielkie luzy na wałkach, ale w katalogu nie ma żadnych podkładek dystansujących.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariaci10    1

bardzo ciężko... on jest chyba przykręcony na 3 śruby z czego jedną bardzo ciężko jest odkręcić (a jeszcze gorzej przykręcić :P) kilka lat temu odkręcałem w swoim ale już nie pamiętam jak.. musisz kombinować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

musisz poodkrecac sruby na gumach od strony kabiny i lewarem unies silnik do góry jest wiecej swobody klucz oczkowy doszlifować tak by mozna bylo go wcisnonć powodzenia

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

Odkręcałem chyba trzy razy w 6400. Bez podnoszenia silnika. Trzeba zdemontować tłumik i ile masz wersję z tłumikiem przy kabinie. Odłączyć akumulator, odłączyć przewody od rozrusznika zdemontować cały bok ten na który trzyma maskę i wszystkie trzy boczne panele. Rozrusznik trzyma się na dwóch szpilkach chyba  fi8. Nakrętki są na klucz chyba 15, i bardzo słaby dostęp.

Co do klucza to mariaci10 ma rację albo jak nie dobierzesz z jakiegoś kompletu to musisz dorobić. Z tego co pamiętam to problem jest z górną. Podczas odkręcania  uważaj aby nie uszkodzić nakrętek. Standardowe na klucz 17 nie podejdą, będą za duże i klucza nie założysz a tym bardziej nie obrócisz.  Ja mam w swoim JD dodatkowo jeszcze tura który przeszkadza. Jak nie masz  tura to  nie ma tragedii.

A tak z ciekawości po co odkręcasz rozrusznik?

Pozdrawiam G

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek911    0

Dzis odkrecilem tak jak pisales i przy rozruszniku sa sruby na 14 klucz nie 15. Wyjmuje bo przepuszczal i ciezko zapalal. Za wymiane tulejek i bendixa zaplacilem 130 zl,  zrobione od reki wiec od razu dzis zalozylem i jest ok. Lepiej zapala i nie przepuszcza przede wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emill199008    0

Witam. Zamierzam zakupić JD. Mam upatrzonego JD 6200 rocznik 1996, z ładowaczem czołowym mailleux sprowadzony z francji.  Cena 60000 zł do negocjacji, ma 11000mth.  Co sądzicie o tym modelu, proszę o opinie użytkowników tych modeli.

Z góry dziękuje za sugestię i pomoc.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    18

Witam,chcę kupić ciągnik z jak najmniejszą ilością elektroniki i mam pytanie czy w JD 6400 rewers i półbiegi mają sterowanie przez komputer(sterownik) czy może na zasadzie dźwignia-rozdzielacz tak jak np.w Zetorze 9540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    18

aha,a linka steruje rozdzielaczem? czyli bez udziału prądu, to wychodzi na to z elektroniki to tylko EHR?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pajonk25    4

A gdzie jest czujnik temperatury płynu chłodzacego w jd 6400?? bo szukam szuka zagladam tu i tam i nigdzie go nie widze po prawej czy po lewej stronie?? bo nie pokazuje mi temperatury chyba musze go wymienic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek3000    0

 

nie non stop! Rok ma 8740godzin tak więc gdyby robił nonstop mialby coś w tych okolicach wink.gif

 

he he dobrze to wychwyciłeś .a ja jeszcze dodam ze motogodzin to nie godzina zegarowa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lelo18    0

Witam. Mam pewien problem z moim jd 6100. Na rozgrzanym oleju jak się zapali ciągnik to na wolnych obrotach świecą mi na żółto wykrzyknik i kontrolka od  filtra oleju przekładniowego. Gdy się doda gazu problem znika. Na zimnym silniku tego problemu nie ma. Co może by przyczyną? Czyżby pompa dała ciała? A może coś innego? aha i dzisiaj na chwilę wspomaganie przestało działać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

Po pierwsze wymień filtr. Jeżeli nadal będzie się świecić kontrolka filtra to masz problem z pompą zewnętrzną pod kabiną.

Silnik zimny olej gęsty i jest większe ciśnienie. 

Czy na pewno to kontrolka od filtra oleju czy od ciśnienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek911    0

Wie ktos moze dlaczego nie dzialaja mi przelaczniki od podnoszenia z tylu na blotnikach? Gdzie szukac przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lelo18    0

Po pierwsze wymień filtr. Jeżeli nadal będzie się świecić kontrolka filtra to masz problem z pompą zewnętrzną pod kabiną.

Silnik zimny olej gęsty i jest większe ciśnienie. 

Czy na pewno to kontrolka od filtra oleju czy od ciśnienia?

 

Myśle że od filtra. Świeci sie kontrolka nr 11 na załączonym zdjęciu i wykrzyknik. Zaświeca się tylko jak się odpala na niskich obrotach ale jak się da troche gazu przy odpalaniu to odrazu gaśnie! Ostatnio rozerwało mi czujnik nad flitrem od hydrauliki i jak go wymieniłem to po tygodniu zaczęły żaświecać się te kontrolki! post-151716-0-77984200-1429190490_thumb.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Witam,.posiadam drgania w moim john deere 6400 i zamierzam zabrać ssie za naprawę tego, tylko mógłby ktoś pomóc mi i powiedzieć jak wywrócić w nim kabinę na bok? a może ktoś zna dobrego mechanika z Mazowieckiego który jest ogarnięty w tych maszynach a nie tylko udaje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

Nikt nie jest w stanie pomóc ni cóż, a może ktoś pomoże w czym innym, mianowicie czy ktoś mógłby nagrać odpalanie Johna 6400 chodzi o kontrolki które powinny się zapali później zgadnąć, bym był bardzo wdzięczny za pomoc filmik może ktoś przesłać ma adres: pracowniainfonet@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milinkovic    0

witam! jak załączyć siedzenie w tym ciagniku z przodu siedzenia jest przycisk ,ale nie popuje ? jakie pługi proponujecie do tego jd 6100 ziemia to raczej piaski płaski teren klasa 4,5,6 obrotowe odpadają bo za drogie ?

post-27331-0-60949300-1431952043_thumb.jpg

post-27331-0-63388300-1431952055_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milinkovic    0

panowie mam pytanie czy przy wyłaczonym napędzie w jd 6100 powinien obracać się wał ? zauwazyłem ze sie obraca pomimo wyłaczonego napędu szarpałem nim ale napęd nie chodzi tylko wał się obraca co to może być za przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Przecież wał jest spięty z przednim dyfrem to jak może się nie obracać podczas jazdy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milinkovic    0

myslelm ,ze jak go kupiłem to wał się nie obracał przy wyłaczonym napedzie czyli cały czas chodzi ok dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matiz955    40

Jak by sie nie obracał to było by coś nie tak ;p

 


Potrzebuje zdjęcie z instrukcji obsługi, układ bezpieczników który jest od czego, jd 6400.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj