Skocz do zawartości
piozz

czujnik przeciążeniowy sprzęgła podajników kłosowego i zbożowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piozz    1

Koledzy jak w temacie gdzie się takowy znajduje i jak wygląda ? pytam bo niedawno zakupiłem rekorda i jestem w trakcie przeglądu - własnie jestem przy wymianie łańcucha podajnika kłosowego i wyczytałem ze takowy czujnik powinien być gdzieś koło sprzęgła

 ( przynajmniej na tablicy na pomoście kierowcy jest kontrolka od niego i jak patrzyłem podłączona ) Pomożecie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Te czujniki wszyscy  wyrzucali zaraz po przyprowadzeniu z fabryki. 

Jest to krańcówka montowana na sprzęgle podajników na dodatkowej blaszce, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    1

Dzięki tomek73 ..  pewnie w moim bizoniku tez jest wymontowany bo nie widzę go ani tez zadnego przewodu którym  był podłączony .. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piotrek1985    4

taki czujnik mi sie w garażu przewraca po bizonie o ile sie nie myle 

a przewód musi byc, tylko nieraz gdzieś zaplatany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    1

Dzieki za info ..teraz mam kolejne pytanko odnosnie instalacji elektrycznej  wiec tak 

- jak idzie wiazka przewodów od hebla w rekordzie czerwonym z 90 roku mam luzne dwa kabelki jasno zielony i taki niebieskawy jak patrzyłem to ida ona na strone lewa i pod pomost kierowniczy ale gdzie one maj byc podpiete i do czego sa podpiete moze mi podpowiecie ???

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    1

Do sterownika wylacznika masy idzie zolty i zolty z paskiem i elektromagnes dziala elegancko ..a te wisza sobie luzno jeden jest w osobnej oslonie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Jeżeli te przewody masz luźno pod zbiornikiem paliwa to Ja u siebie mam tak samo (kombajn od nowości i nas), podejrzewam że to do instalacji 12V bo w schemacie jest taka opcja (przewód wpięty pomiędzy akumulatory).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    1

Dzieki za podpowiedz .. faktycznie to pewnie były przewody do 12 v bo drugi koniec tych przewodów  znalazłem ładnie schowane i zaizolowane przy przewodach co ida do włacznika rozrusznika .. 

 

Kolego moze mi jeszcze podpowiesz co jest ze wszystkie wskazniki leca mi na ful przy właczeniu tylko masy oraz co jest z ładowanie ze na wskazniku pokazuje ledwo co 24 v a z tego co wyczytałem to powinno byc prawie przy czerwonym polu - dodam ze wymieniłem regulator napiecia oraz szczotkotrzymacz  w alternatorze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

A badałeś napięcie innym miernikiem czy alternator w ogóle ładuje?

 

A to że zegary lecą na max to może być przyczyna uszkodzenia czujników (ale wszystkich to troszkę dziwne?)

 

Sprawdź np. czujnik temperatury wody włącz "zegary" jak temp. na max. to zdejmij konektor z czujnika jak nic się nie zmieni to dotknij do masy, jeżeli nie będzie żadnych zmian to przyczyna leży w instalacji.

 

 

 

Edytowano przez Sadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    1

Czesciowe bo pomierzylem wyjscie pradu z alternatora i miernik pokazuje 24v wiec niewiem czy alternator dal ciala ,wiecej niepatrzalem bo teraz wziolem sie za wymiane piasty kola napedowego na podajniku pochylym i smarowaniem ..po tym wezme sie dalej za elektryke bo i kierunkow tez niema ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Na to wygląda że nie masz ładowania ;)  Powinno być ok 27 V. Sprawdź se szczotki  regulator napięcia albo oddaj alternator komuś do naprawy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    1

na to by wychodziło .. czyli trzeba alternator oddac do naprawy :-/ .. 

 

gdzie szukac braku kierunków bo swiatła jak sie przekreci kluczyk działaja  ale ani sygnału ani kierunków niema .. 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Zobacz czy masz napięcie na środkowym kablu pod wyłącznikiem  do kierunków, bo u mnie plów się napchało i prochu i nie łączył. Jak będzie napięcie to masz problem z głowy, a jak nie to pisz :) I sprawdź czy jest dobry bezpiecznik i czy przewodzi prąd. Powodzenia :D

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    1

Kierunki juz mam ,wyczyscilem wszystkie styki w bezpiecznikach oraz przy kierownicy i dzialaja..ladowanie juz tez jest ok z pradnicy daje 27v ,sztotka przywiesila sie w szczotkotrzymaczu ..tylko teraz mam problem jeszcze ze wskaznikiem cisnienia oleju cos mi wariuje bo jak sie uruchomi silnik leci odrazu na ful a jak sie zgasi to wskazuje dalej ful wruci do zera po odcieciu pradu - co to moze byc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Kabel dotyka na stałe do masy. Może jest gdzieś przetarty albo ewentualnie czujnik. Zdejmij kabel z czujnika i wtedy obserwuj i pisz :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na to wygląda że nie masz ładowania ;)  Powinno być ok 27 V. Sprawdź se szczotki  regulator napięcia albo oddaj alternator komuś do naprawy :D

Zmień podpis i nie zajmuj się już elektryką, bo średnio Ci to wychodzi. Prawidłowe napięcie ładowania to 27,6V do 28,8V. I nie udzielaj już więcej porad.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Napisałem że ok 27 V, a nie na pewno :) A elektrykiem nie jestem, staram się tylko pomóc jak umiem. A podpisu nie zmienię :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co to za pomoc skoro podajesz nieprawdziwe informacje? Ktoś zadał pytanie, a Ty mu piszesz około? To nie jest pomoc tylko wprowadzenie w błąd. Bo w przypadku napięcia ładowania różnica między 27V, a wymaganym 27,6V ma kolosalne znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    1

juz niema kłótni .. sparawa rozwiazana - była zawieszona szczotka w alternatorze , a i cisnienie oleju tez załatwione wymieniłem czujnik i smiga jak ta lala .. pozostało do zrobienia tylko swiatła stopu bo cosik niema , czujnik zapchania słony i sygnału przy zaniku cisnienia .. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×