Skocz do zawartości

Polecane posty

Sean    243

Na dziesięć kobiet, jedenaście nie myśli w ogóle.    :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ywa    499
Napisano (edytowany)

to prawda ...dlatego największym wrogiem kobiety jest druga kobieta  ;)

 

 

 

naprawdę? 

 

Fakt najlepszymi moimi szefami byli faceci !!!!!!!

Moje byłe szefowe były po prostu wredne....

Dobrą kobietę czuje się po prostu....

 

 

Dziś sobie jadę....mijam 3 tiry, staję na światłach obok pierwszego i patrzę a tu LuckyLuke-  napis na boku szoferki....oraz ilustracja przypominająca łosia w pierwszej chwili, ale chyba to był piesek Lucky'ego.....

Czy to Ty byłeś @Lucky?

 

Edytowano przez Ywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

grego swoje wizje kaznodziei zachowaj dla siebie  :P

jakie tam masz doświadczenia z'' tymi co się same pchają'' ?  pisz nie krepuj się 

 

A to musiał bys sie spytac swojej kobity... :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

No  subtelności  Sean  to  pozazdrościć  ;)

 

 

 

Aletes Słoneczko i tu Muszę Cię rozczarować, ja mam akurat dobre doświadczenia, ale znam na tyle życie żeby dobrze wiedzieć co piszę.     :)

 

 

Skoro musisz... To nie pierwszy raz w końcu... Sean a one z Tobą?

 

Dobra  Sean  ide  spać  ,bo  widze  ze  nic  z  tego  , Bardziej  nie  chesz  zrozumieć  niż  naprawdę  nie  rozumiesz  pewnie , taka  gra  słówek  ;)

Gdybym  był toba  walnął  bym że  wiedziałem że  nie pojmiesz , lub  wcale mnie  to  nie  dziwi .

ale mnie  dziwi ,  

 

Napisałeś Muszę  Cię  rozczarować

odpisałem  Nie pierwszy raz [Nie  że  akurat  Aletes ;) ]

 

 

Może  jutro ,  skup  sie   ;)  Nie  tylko  w kiblu  :P

 

 

 

 

Grego 

Spróbuj sie nie  spinać  i przeczytać  tylko to  co jest  napisane

Znowu  kopiesz po  jajach i myślisz  ze  to  zabawne .  Ale nikogo  to  nie  bawi oprócz  ciebie i  nikogo  to  nie  rani  , pokazujesz  tylko  brak  charakteru i  wszelkich  zasad

Kobietom  u mężczyzn i u  tych  w miescie  i  u tych na  wsi - nie  imponuje  taka  postawa , jakieś  zasady  są  i trzeba ich przestrzegać 

Może  w  tym  tkwi  twój  problem .

 

Wiem że  walniesz coś  że  się  spiałem , że  się  tłumaczę , może  coś o lizaku  , albo  smoczku? 

 

A może  po prostu  znowu kopniesz  w jaja ,  to  twój ulubiony cios  co nie :P

 

Dziewczyny jesli  sie mylę  -  to mnie poprawcie proszę  ;)

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218
Napisano (edytowany)

 

Znowu  kopiesz po  jajach i myślisz  ze  to  zabawne .  Ale nikogo  to  nie  bawi oprócz  ciebie

Co nie? To takie w stylu marko....

 

Nie zdziwił bym sie gdyby dziewczyny powiedziały, że czasem tak trzeba aby coś  końcu dodarło do mózgu.... ;), ale marko pewnie z chwile rzuci kolejnym niby to śmiesznym żarcikiem i wszyscy będą uradowani ;)

 

Pomódlmy sie aby coś z tego zrozumiał.... -_-

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aletes    52

Nie będę tłumaczyć bo pewnie kobiecie i tak nie uwierzysz....może gdyby powiedział po mnie to inny facet- to byś mu aprobował ;) wiem jednak, że to nie twoja wina- takiego Cię wykreowała i to kto?KOBIETA :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ywa    499

@Grego to wcale nie jest śmieszne!  ;[ 

W końcu kolegujemy się ......wszyscy uznali, że to poważna sytuacja wymagająca interwencji i już.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    309
Napisano (edytowany)

Bo facet to bardziej popierdolona istota niz kobieta.Rywalizuje od dzieciństwa robi to z każdym. W każdej chwili jest porównywany i porównuje się z innymi.Owszem, spotyka się takich, którzy siedzą w kapciach na kanapie i tylko oglądają seriale na zmianę z graniem w GTA.
Mezczyzni maja po dziurki w nosie kobiet, które nic sobą nie reprezentują poza w miarę pozbawionym cellulitu tyłkiem, bawią się we władczynie świata, a później wracają do swojej marnej pracy i kota czekającego w domu.
Mezczyzni tak maja,że mysla bardziej abstrakcyjnie.Wiecznie dążą do udowadniania kobietą,ze sa silnymi lwami.

Edytowano przez Ansja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    81

To ciekawe których panie wolą bardziej i za którymi się oglądają czy za tymi pop... czy za strażnikami kanapy przed tv?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Meg5    344

 Obydwa  przypadki są skrajne . Jednego trzeba pilnować by do domu wrócił , a drugiego wypchnąć ,bo się zasiedział  :P  Idealny jest ten po środku ,co ma trochę z osła ,trochę z lwa  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    81
Napisano (edytowany)

Takie skrzyżowanie osła ze szrekiem :)

Czyli w dzień lata a wieczorem zmęczony ląduje na kanapie

Edytowano przez MasterRoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    309
Napisano (edytowany)

Oj master w nocy jak już to powinien byc jak lew albo wampir ;P

Edytowano przez Ansja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    243
Napisano (edytowany)

No  subtelności  Sean  to  pozazdrościć  ;)

 

 

 

 

 

 

Dobra  Sean  ide  spać  ,bo  widze  ze  nic  z  tego  , Bardziej  nie  chesz  zrozumieć  niż  naprawdę  nie  rozumiesz  pewnie , taka  gra  słówek  ;)

Gdybym  był toba  walnął  bym że  wiedziałem że  nie pojmiesz , lub  wcale mnie  to  nie  dziwi .

ale mnie  dziwi ,  

 

Napisałeś Muszę  Cię  rozczarować

odpisałem  Nie pierwszy raz [Nie  że  akurat  Aletes ;) ]

 

 

Może  jutro ,  skup  sie   ;)  Nie  tylko  w kiblu  :P

 

 

 

 

 

No faktycznie nie pojąłeś, Aletes napisała z pewnym przekąsem że mam pewnie złe doświadczenia z kobietami, a ja napisałem że muszę ją rozczarować bo nie mam, ja nie z tych pitolków by dać sobą manewrować,   :)  i cóż Ciebie tak zbulwersowało w tym co? czego znów nie rozumiesz że trzeba Ci rozkładać na czynniki pierwsze?    

 

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    81

No czekaj jak dychnie na kanapie to w lużku z leniwca zmienia się w Jaguara ...
A masz owies co by ogier nie grymasił ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    309

Mam rosnie,ale go troche przymrozilo wiec nie wiadomo czy nie trzeba bedzie siac na nowo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

No faktycznie nie pojąłeś, Aletes napisała z pewnym przekąsem że mam pewnie złe doświadczenia z kobietami, a ja napisałem że muszę ją rozczarować bo nie mam, ja nie z tych pitolków by dać sobą manewrować,   :)  i cóż Ciebie tak zbulwersowało w tym co? czego znów nie rozumiesz że trzeba Ci rozkładać na czynniki pierwsze?    

Sean  tłumaczysz  sie  ?  nie wierzę  :o .

 

Dobra  teraz  ja  spróbuje  wytłumaczyć  ;)

Wiem  co  napisałeś  i  Ty  i  Aletes, taką  dygresję  wtrąciłem , że  nie pierwszy  raz  rozczarowałeś  kobietę, nawet  tu  by  sie  jakaś  jeszcze  znalazła [  oprócz  Aletes ] :P  

No i  zapytałem jakie  kobiety maja  z  Tobą  doświadczenia , ale mniejsza  o  to 

 

Nie  dajesz  sobą  manewrować mówisz? ba  wydaje  Ci  sie  że  to  Ty  rozdajesz karty  /role. 

A  tymczasem  nawet  nie  spostrzegłeś , jak  ze  szlachetnego  muszkietera - za którego  chciałeś  uchodzić -  stałes  sie  kapitanem  HAKIEM :P .

Bo  to  widzisz  była  taka  gra  pod  tytułem  POKAZ  SWOJA  TWARZ

  Ty  potrzebowałeś  przykrywki żeby stoczyć  prywatna  wojnę , chciałeś  uchodzić  za  obrońcę , a  dzięki  manipulacji  kolejne  maski  spadały i pokazałeś swoją prawdziwą  twarz  :P

To  gra  strategiczna  , czasem  trzeba odsłonić  sie  troche  upozorować  słabość , żeby  sprowokować  atak , pokazałeś nawet że  jak i  Twój kolega,  lubisz  zagrywki  poniżej  pasa - płytkie ...

 

Ja  swój cel  osiągnąłem 

Powiem  szach  i MAT  :P

 

Poproś  panią  w  zielonym  awatarku  o  lekcje gry  w szachy , może  nastepnym  razem lepiej   Ci  pójdzie  :P

 

Wiem  ze  nikt  mi  nie  kibicował  ,chociaż mam  wrażenie że  jedna  osoba rozumiała  o  co chodzi  .

Nie  bez  powodu  pisala  że  wojna  psychologiczna  jest  nie  dla  ludzi podatnych  na manipulację  ;)

 

Wbrew  temu co  napisałeś, Osoba którą  wykorzystałeś  jako  narzędzie  do  rozpoczecia  tej  wojny,  nic  nie  straciła 

 

A  mysle  że  zrozumiała sens  powiedzenia 

 

5821.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    243
Napisano (edytowany)

Zacytuje Ci słowa z filmu "Dom"  - " Co tyKuźniakpierdzielisz?" dalej bawisz się w swoje intrygi? jaką wojnę i z kim chciałem stoczyć?  zastanawiam się czy aby z Tobą wszystko jest w porządku. Kogo niby wykorzystałem?  dlaczego ciągle wracasz i prowokujesz do tego co było, Ty nie możesz żyć bez swoich chorych intryg człowieku.

A w szachy, to nie bój się, nikt mnie gry uczyć nie musi, bo umiem grać dobrze, dlatego taki akurat był mój pierwszy nick.   :)  To Ty przegrałeś i ciągle nie daje Ci to spokoju,trudno, musisz żyć z tym dalej.     :P   Chciałeś niby wrócić do tematu, dlaczego zajmujesz się moją biografią?  

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    33

 

To  gra  strategiczna  , czasem  trzeba odsłonić  sie  troche  upozorować  słabość , żeby  sprowokować  atak , pokazałeś nawet że  jak i  Twój kolega,  lubisz  zagrywki  poniżej  pasa - płytkie ...

 

Ja  swój cel  osiągnąłem 

Powiem  szach  i MAT  :P

 

 

 

Wiem  ze  nikt  mi  nie  kibicował  ,chociaż mam  wrażenie że  jedna  osoba rozumiała  o  co chodzi  .

Nie  bez  powodu  pisala  że  wojna  psychologiczna  jest  nie  dla  ludzi podatnych  na manipulację  ;)

 

 

 

I Ty napisałeś do mnie, że dowartościowuję się pisząc na forum? :lol: :lol:  :lol:  

Oj Maniek Maniek :rolleyes: to tylko forum. Zdaję sobie sprawę z tego, że czasem jest to jedyna rozrywka, ale miej żeż litość dla siebie i choć trochę dystansu względem pasji swojej wykaż. Zdrowiej i przyjemniej będzie ;)  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

bezbarwny - wiem że to tylko forum. to taka stara sprawa i tylko ja i Marek wiemy o co była ta wojenka...
bezbarwny - wiem że to tylko forum. to taka stara sprawa i tylko ja i Marek wiemy o co była ta wojenka ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    179

Mariusz czy ty lubisz chodzić w brudnych skarpetkach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    243

bezbarwny - wiem że to tylko forum. to taka stara sprawa i tylko ja i Marek wiemy o co była ta wojenka...

 

No właśnie, no właśnie, teraz napisałeś w końcu prawdę,   :)  że tylko Wy obaj wiecie o co tak naprawdę Wam chodziło.   :)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Nie będę tłumaczyć bo pewnie kobiecie i tak nie uwierzysz....może gdyby powiedział po mnie to inny facet- to byś mu aprobował ;) wiem jednak, że to nie twoja wina- takiego Cię wykreowała i to kto?KOBIETA :lol:

Oj już nie schlebiaj sobie i swojej płci :P , tak na prawdę to tu nie chodzi o żadne kobiety czy nawet kto ma racje... ;), ale o coś zupełnie innego. Nie wierze, że to powiem, ale o coś bardziej prymitywnego, ale i ważniejszego dla faceta :lol:. Tłumaczył nie będę, bo i tak tego nie z zrozumiesz nawet jesli wiesz o co chodzi ;).

 

 

@Grego to wcale nie jest śmieszne!  angry.png

W końcu kolegujemy się ......wszyscy uznali, że to poważna sytuacja wymagająca interwencji i już.

 

I właściwie nie miało być, no powiedzmy, że na tyle śmiesznego jak jego docinki, których naturalnie z pewnych powodów nie zauważyłaś... Ja rozumie, że gościa krecą tematy pedalskie czy impotenckie, ale mnie nie specjalnie... Jednak rozumie, że w ramach frustracji i bezsilności po nie sięga, a jak tu takiemu coś wytłumaczyć jak nie jego własnym językiem.

Skąd pewność, że wszyscy tak na to zareagowali? Może marko obdarzony wszak specyficznym żartem i poczuciem humoru zrywał boki czytajac moją zwrotke, bo ja tam defacto nic innego nie wymysliłem jak tylko odbiłem to co poszło do mnie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aletes    52

Grego męższczyzna jest dla mnie męski, jak słucha i analizuje to co mówie jakby słuchał innego faceta- tak jestem przyzwyczajona-decyduje i często jak ktoś mnie lekceważy, to nie zrobi ze mną interesu
Nie znoszę utartych stereotypów przez mamusie,tatusia -ba a najbardziej przez Kościół!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×