Skocz do zawartości

Polecane posty

artur125    290

Serio jarają was laski w mundurach? .. myślałam, że kobieta najseksowniej wygląda w samym fartuszku  :D

fartuszek pod mundurem byłby super :) A tak serio najseksowniej w mundurze na koniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

fartuszek pod mundurem byłby super :) A tak serio najseksowniej w mundurze na koniu

ale trafiłeś... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yvonne    29

No i właśnie tak mam ... a niech Wam bd ..jak chwile poczekacie to pokażę.. zdjęcie na klaczy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr3p    13

A dlaczego miałby ktoś płakać ? Wojsko to nie koniec świata. W błędzie jest ten kto uważa że facet po wojsku to prawdziwy facet, życie buduje człowieka nie wojsko... Mimo mojego młodego wieku w życiu przeżyłem już bardzo dużo ( np bardzo tragiczny wypadek po którym do teraz dochodzę do siebie w sensie nie byłem poszkodowanym ) i powiem wam że po tych wszystkich przeżyciach jestem silniejszy psychicznie i nie potrzeba mi wojska  ;) Gdyby wrócił pobór z wielką chęcią bym szedł bo mi to nie straszne ( jestem za poborem) . Mundur też noszę... strażacki  :D Mam znajome co są w straży to są widoki gdy w mundurach przyjdą heh :)

Edytowano przez Piotr3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też od czasu do czasu zakładam mundur strażacki, jak przychodzą zawody z OSP i kompletują damską drużynę :D fakt, widok fajny, zainteresowanie satysfkacjonujące.. :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yvonne    29

Wiesz..jak tu wstawie to WSZYSCY ZOBACZĄ bez wyjątków... więc muszę je trochę przerobić,a to trochę czasu zajmuje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    290

Też od czasu do czasu zakładam mundur strażacki, jak przychodzą zawody z OSP i kompletują damską drużynę :D fakt, widok fajny, zainteresowanie satysfkacjonujące.. :D

pójdż w ślady Yvonne wstaw fotki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    290

Wiesz..jak tu wstawie to WSZYSCY ZOBACZĄ bez wyjątków... więc muszę je trochę przerobić,a to trochę czasu zajmuje..

wiesz,że to już nie będzie to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yvonne    29

No dobra zdjęcie już mam,a teraz kto mi logicznie wytłumaczy jak wstawić zdjęcie ? Najlepiej do galerii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    290

PannaNatalia Masz w zainteresowaniach weterynarie. Moje pytanie studiujesz wet.......?


No dobra zdjęcie już mam,a teraz kto mi logicznie wytłumaczy jak wstawić zdjęcie ? Najlepiej do galerii

nie mam pojęcia

Edytowano przez artur125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yvonne    29

Nikt mi nie chce wytłumaczyć to cóż mogę powiedzieć: Zdjęcia nie wstawie...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

No dobra zdjęcie już mam,a teraz kto mi logicznie wytłumaczy jak wstawić zdjęcie ? Najlepiej do galerii

 

wchodzisz w galerie jak jest na nim zwierze koń to w dział zwierzeta póxniej kon i będziesz miała w zielonej ramce dodaj zdjęcie obok tez w zielonej ramce pokaz slajdów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

oj Iwona... go galerii ciężko wstawić bo trzeba dopasować do jakiejś kategorii, no chyba że w kategorii koń :) bo chyba na koniu ale zanim zmoderują zdjęcie to do jutra może zejść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Leasing-rolniczy
      Być może moderatorzy dokleją ten temat do już jakiegoś istniejącego a może dostrzegając jego potencjał zostawią w takiej formie:)
       
      Jako że mamy już temat jak poderwać Kobietę swojego życia, czyli jak zrobić ten pierwszy krok żeby: zauważyła nas, uznała za wartościowego, itd.
       
      Czas na kolejne porady szczęśliwców: sprawdzone sposoby aby zatrzymać swój Skarb przy sobie na wsi.
       
      Szczególnie zależy mi na opiniach tych szczęśliwców, którzy w opinii tych mniej szczęśliwych dokonali czegoś niemożliwego: (uwaga dla bardzo wrażliwych- w tym momencie specjalnie przejaskrawiam, żeby unaocznić o co mniej więcej mi chodzi) zatrzymali piękną i mądrą dziewczynę na zapadłej wsi w sytuacji gdy większość jej koleżanek już dawno wyjechała ku dalekiemu światu:)
       
      Pokażcie chłopaki że się da, tym niedowiarkom na pohybel, marzącym dla otuchy:)
    • Przez Amorim
      Witam
       
      Rok temu skończyłem studia na kierunku ochrona środowiska wydawał mi się to dobry kierunek po liceum i biol-chemie nie był zbyt trudny a ja byłem średnim uczniem. Tata prowadził gospodarstwo około 15 hektarów plus 10-14 krów. Jednak ja nigdy go nie słuchałem często sie z nim kłóciłem i nie chciałem iść do technikum na rolniczy kierunek tak jak mi radził... Poszedłem do liceum gdzie bardzo się męczyłem ale jakoś je skończyłem i dość dobrze zdałem maturę nie wystarczyło na weterynarie czy biotechnologie nie mówiąc o medycynie wiec wybrałem popularną ochronę środowiska. Studia przeszedłem bez większych problemów a ojciec który ma już 66 lat nie mógł sobie poradzić i gospodarstwo pod*padło. Teraz ja nie mam pracy i perspektyw (ponieważ ludzi po ochronie środowiska jest w brut) ani nie mogę przejąć gospodarstwa i starać się o premie młody rolnik... macie jakieś rady co w tej sytuacji robić ? spotkaliście się z takimi przypadkami gdzie ludzie po studiach wracali na wieś nie z wyboru a z przymusu ?
    • Przez mataysen1994
      Witam. !
       
      Na wstępie z góry przepraszam jeśli pomyliłem działy ( aczkolwiek ten wydał mi sie najodpowiedniejszy )
       
      Ale do rzeczy...
       
      Z racji iż moi rodzice pochodzą ze wsi, jestem szczęśliwym posiadaczem ok. 5h ziemi ( co prawda ostatnio była ona uprawiana za czasów komuny. i dawno na niej nic nie rosło oprócz samoistnie zasianych z pobliskiego lasu sosen itp, no ale ZIEMIA TO ZIEMIA ) Dlatego też ostatnio wpadłem na pomysł, iż może spróbuje swojego szczęścia i wezmę sie za "GOSPODARKĘ" no i tutaj właśnie rodzi sie moje pytanie, 
       
      CZY WARTO ??
       
      Musialbym, zaczynać kompletnie od podstaw, czyli zakup ciagnika ( myślałem nad poczciwym URSUSIE C-360 ) pług, kultywator, siewnik no i oczywiscie przyczepę, zdaje sobie sprawę że na początku musiałbym w cały ten interes "wtopić" sporo kasy, a moją jedyną szansą za jakikolwiek zarobek w tym fachu, byłaby sprzedaż tego zboża co zebrałem, ( bo raczej na żadne unijne dodatki nie miałbym co liczyć )
       
      Z góry dziękuje za odpowiedzi.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez jestem_z_miasta
      Cześć, 
      mam nadzieję, że trafiłem w dobre miejsce. Odziedziczyłem 6 hektarów ziemi (2 łąki, 4 ziemi) łąki w 3 działkach, pola w 2 + budynki gospodarcze i maszyny. 
      I nie wiem co z tym zrobić. 
       
      Mieszkam w mieście 70km od wsi w której znajduje się ziemia. I raczej nie zostawię mojej pracy, bo po prostu ją lubię, a codziennie dojazdy nie wchodzą w grę. 
       
      Mielibyście jakieś porady, co mógłbym zrobić, aby zarabiać na tej ziemi i jednocześnie nie musieć tam pracować non - stop? Szukam czegoś, co pozwoli wyciągnąć z tego więcej niż na dzierżawie. 
       
      Mam nadzieję, że ktoś podrzuci jakieś fajne pomysły  
       
      dzięki!
×