Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MasterRoj    81

Czas ucieka, wieczność czeka jak to mówią

Tylko miłość ma sens.
W szerszym ujęciu "Kto posiada miłość jest bogaty, chociaż o tym nie wie. "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218
Napisano (edytowany)

Ale się droczycie, a tu tabuny dziewczyn czekają aby poznać w końcu swojego wymarzonego rolnika i zamieszkać na wsi realizując tym samym zawodowe marzenia i podkreślić swój status społeczny :lol:  . No to co tam jeszcze proponujecie utęsknionym rolnikom?  Może przekwalifikować się na piłkarza czy tam jakiego celebrytę?  :lol:

 

Aaalbo my źle to wszystko interpretujemy, może mężczyźni na wsiach są po prostu mądrzejsi, bardziej świadomi i się w takie rzeczy nie pchają :D

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SylwiaMili    4

Haj Panowie wiele dziewczyn( nie laleczki miastowe) chce mieć rolnika za męża.

Mnie zawsze ciągnęło do roli mimo tego że całe życie w mieście spędziłam.

Każdy kiedyś znajdzie upragnioną miłość wiec uszy do góry:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    94

I o czym ma to świadczyć, że Twoi znajomi moją żony? To ma być jakiś wyznacznik na całą Polskę. U mnie we wsi połowa to "chłopaki do wzięcia" ;). A widząc realia i dramatyczne ogłoszenia rolników chyba nie tylko w moim rejonie tak jest... Nasze dziewczyny studiują i szukają łatwego i przyjemnego życia w dużych miastach..., nie żebym zarzucał, że u was jakieś mniej ambitne... ;). I nie ryli w ziemi tylko pracowali...

A nasze studiują pracują i żyją na wsi O.o cos w tym dziwnego? Jak ktoś 3/4 albo i wiecej czasu poświęca pracy to nie znajdzie drugiej osoby i obojętnie czy będzie rolnikiem grabarzem księdzem czy pracowal w każdym innym zawodzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Co kraj to obyczaj, u mnie większość za życiowy cel stawia sobie wyrwanie się ze wsi do dużego miasta i też nie ma w tym nic dziwnego, a wręcz przeciwnie... Oczywiste i naturalne to jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    94
Napisano (edytowany)

U nas wlasnie bardzo dużo ludzi z pobliskich miast buduje sie wlasnie na wsi. Z sąsiedniej wioski można powiedziec robi sie miasteczko bo z każdej strony bardzo dużo nowo wybudowanych domów. Nigdzie nie ma nic za darmo i wielu ludzi (nie tylko kobiety ale i mężczyzi) po wyjeździe do miasta przejzalo na oczy a prawda jest taka ze jak się chce robić to można mieszkać na wsi i pracować w mieście. Każdy kogo znam kto ze wsi przeprowadzil sie do bloku w mieście mówi ze najbardziej to brakuje tego kawalka ogrodka i podwórka bo w bloku to jak kura w chowie klatkowym :)

Edytowano przez szymon09875

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

No popatrz, a u mnie sporo domów do sprzedaży, wieś się wyludnia, głównie starzy zostają. A jakie perspektywy oferuje wieś w porównaniu do miasta szczególnie mała przy małym mieście? Ja mieszkałem w duzym mieście więc mam porównanie... Mi ono nie odpowiadało, ale miało wiele plusów i rozumie czemu tam ludzi ciagnie. Praca, kariera, rozrywka czy choćby większe możliwości poznania kogoś ciekawego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    94

No dlatego trzeba wybrać co komu bardziej odpowiada bo połączyć sie tych wszystkich plusów wsi i miasta nie da niestety... Moja dziewczyna studiuje w Toruniu i ja osobiście tez stwierdzam ze nie umiałbym mieszkać w bloku. Fajnie jest dzień dwa tydzień bo nie trzeba choćby iść rano i w piecu napalić :D ale na dluzsza mete mi brakuje takiej prywatności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Linka    17

o mnie ? nie zapomną ,nie ma takiej opcji B)

 

pamiętam o kawie, pamiętam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    175

Jak chlejecie te zmiotki z g***omarketów to się nie dziwcie że jest nie dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    175

A gdzie napisałem że piję kawę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×