Skocz do zawartości
TheBociek1996

Nowy Case IH Maxxum i Puma/ Steyr Profi i CVT/ New Holland T6 i T7 na rok 2015/2016

Polecane posty


TheBociek1996    515

Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
Case IH Maxxum i Puma
Steyr Profi i CVT
New Holland T6 i T7

Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

Case IH:

Maxxum
post-27008-0-83035300-1424080447_thumb.jpg

Puma
post-27008-0-33460800-1424080497_thumb.jpg


oraz zapowiedź
https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

New Holland:

T6
post-27008-0-31435500-1424081297_thumb.jpg

T7
post-27008-0-97774000-1424081320.jpg


Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


TheBociek1996    515

to co wysłałeś to są wersje na Amerykę i raczej maska i błotniki są trochę inne. Dane techniczne raczej się zgadzają, ale tego jeszcze nie wiemy.
Jeśli ktoś ma info na temat Steyera proszę o podzielenie się tym tutaj :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


STIG0013    406

kwestia gustu ale dużo bardziej podoba mi się dotychczasowa wersja, ciekawe jak z danymi technicznymi i ceną bo nie ukrywam że chciałbym coś z maxxuma kupić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


ChiquitaB    50

ten dach taki bez szału naprawdę za bardzo psikuśny jest. Dali by coś ala Claas 400 albo fendt te światła u góry i by było ok. Nie żebym był fanem bo wole Case'a ale tam ładnie to wygląda no i trochę przednie światła odmienić na cosik nowszego i cacy by było, wnętrza zmieniać nie trzeba bo ladne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TheBociek1996    515

a moim zdaniem to u Case wygląda to ok, zarówno maska jak i dach ze światłami 360 stopni, za to new hollandowi zrobili krzywdę, zwłaszcza tą maską na wzór T8.

W CNH w modelach farmall C, U, T4, T5, Multi, ewentualnie Maxxum, T6 i Profi powinny być 2-3 warianty dachów do wyboru - z przeszklonym dachem, płaskim dachem i standardowym wtedy każdy dopasował by ciągnik do swoich potrzeb. Massey Ferguson miał taką możliwość w którejś serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

qazi    57

ale w case masz 3 warianty dachu, jest standardowy wysoki, jest wysoki z oknem dachowym i jest niski dach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TheBociek1996    515

w których seriach? Bo wszystkie Farmalle A, C, U i U Pro mają jeden dach. Maxxum był z chudym dachem i grubym z przeszklonym szyberem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

qazi    57

w maxxumach, tamte male tak jak piszesz jeden dach tylko z oknem dachowym w opcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


malkolm    23

no właśnie?? trzeba się śpieszyć aby jeszcze kupić 6 cylindrów 115 koni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ENDURAK91    1

puma/t7 będą miały silniki 6 cylindrowe we wszystkich modelach?

 

macie jakieś dane techniczne puma/t7?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pablo21    26

Chyba z tego co czytałem na tym forum zachodnim puma i t7 na szczęście wszystkie mają mieć 6 cyk ale przekonamy się już za dwa dni jak będzie oficjalna premiera t6 i t7.
I najmniejszy t7 ma mieć 140 koni a nie 125 jak teraz trochę mi to problemów sprawi bo chciałem nabyć 125km a czy unia pozwoli na 140 to już nie wiadomo. :-\

Edytowano przez pablo21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

malkolm    23

ciekawe kiedy ruszą do sprzedaży, mam nadzieję że nie szybko. 

trochę nużące jest to zmienianie oznaczeń modeli co 2 lata, można mętliku dostać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oki39    2

witam. wlasnie wybieram sie na targi sima w paryzu. dolacze do rozmowy po zwiedzeniu. mam narazie takie pytanie czy ktos mi moze podac dobry link do tematu o zakupie transferu w galeri AF? szukam po calej stronie i nie moge trafic na cos odpowiedniego. z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



oki39    2

dzieki za info konto vip juz zrobione ;) jestem tez juz po zwiedzaniu. coz moge napisac odnosnie tematu? za duzo sie nie dowiedzialem a nawet to nic:P nie zrozumialbym co do mnie ktos mowi, nawet w polskim boksie UNIA polaka nie bylo... wrazenia napewno duze troche lat juz jestem poza tematem rolniczym takze maszyny zrobily wrazenie. ale jedno co wam powiem ze czuje sie zaszczycony bedac jednym z pierwszych polakow a moze i pierwszym ktorzy zasiedli min. do nowego T7 ;) reszte w galerii, ktora tworze, w prywatnym albumie. pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



czaczi87    0

Cholera, dopiero co kupiłem Maxxuma CVX (nawet nie mam go jeszcze na placu), a tu już nowy model na horyzoncie. Tak szczerze to mnie to grzeje ;) Najważniejsza jest cena względem oferowanego sprzętu i gdybym miał dwa takie same modele tyle, że jeden po liftingu nadal wybrałbym tańszy. Chyba, że poczyniono by jakieś znaczące poprawki w funkcjonalności to wtedy bym się zastanawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ziel    26

Ja na twoim miejscu bym sie cieszył z adblue w nowym jest już dpf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czaczi87    0

@up

 

Skąd masz informacje, że ma mieć dpf? Ja znalazłem na amerykańskiej stronie case'a:

 

The new Maxxum series features an improved performance cooling package. They’re also equipped with fuel efficient US Tier 4 Final (EU Stage IV) SCR-only technology that meets current emissions standards with less complexity and components than other emission systems used in the industry. 

 

http://www.caseih.com/en_us/PressRoom/News/Pages/2015-2-4_Case_IH_Introduces_Maxxum%C2%AE_Tractor_with_Aggressive_New_Look.aspx

 

 

"SCR-only" czyli raczej bez dpf, egr, doc i innego niepotrzebnego śmiecia. Tylko ten nieszczęsny AdBlue, bez którego wszyscy byśmy byli szczęśliwsi.

 

Aktualizacja: Jednak sprawdziłem na porównywarce Case'a i znalazłem, że Nowy Maxxum ma DOC i jeszcze jakiś Clean-up Catalyst. Już mnie głowa boli od tych wszystkich systemów redukcji spalin.

 

(wyżej nowy maxxum 115 (4 cyl.), niżej stary maxxum 110 (4 cyl.)

Emission Level, US EPA Tier
Tier 4B / Final 
Tier 4A (Interim) 
  
  
  
Selective Catalytic Reduction (SCR) w/Diesel Exhaust Fluid (DEF)
SCR w/ DEF 
SCR w/ DEF 
  
  
  
Exhaust Gas Recirculation (EGR)
No 
No 
  
  
  
Diesel Oxidation Catalyst (DOC)
DOC standard 
No 
  
  
  
Diesel Particulate Filter (DPF)
Clean-up Catalyst; No DPF 
No 
  
  
  
Exhaust Pipe, Vertical stack or Horizontal
Vertical stack 

 

Za to nowa Puma ma mieć silnik "6 cylindres Fpt de 6,7 litres Stage IV / Tier 4 final (Scr + Doc)" czyli AdBlue i katalizator DOC.

 

Jedyne co na szybko wpadło mi w oko w nowym Maxxumie to fakt, że teraz cała przednia szyba jest jedną niepodzieloną taflą (co oczywiście może mieć negatywny skutek na wytrzymałość) no i chyba cały tył jest przeszklony. Chociaż o widoczność się nie martwię, bo sam do swojego sprzętu kupiłem dwie kamery + ekran, które zamontuję z tyłu (by mieć wgląd na pług/siewnik/talerzówkę/itp) i z przodu (do ładowacza).

Edytowano przez czaczi87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez koda92
      Witam 
      Co może oznaczać błąd L 5 w Case MXM 140? W książce serwisowej ten błąd oznacza niby '' Próg zadziałania potencjometru przedniej osi jest niższy niż ustawiony poziom'' ale ja nie mam zawieszanej przedniej osi. Mam zwykłą mechaniczną oś. Miga już od dłuższego czasu i nie wiem co z tym zrobić. 
       
      Pozdrawiam

      Skoro nikt nie wie o co chodzi z tym błędem to może ktoś wie jaką temperaturę silnika powinien pokazywać wskaźnik ( ile kresek)? Pokazywało mi 3 kreski i bez obciążenia szybko spadało do 1. Wymieniłem termostaty i teraz pokazuje 5 kresek i tyle jest nawet bez obciążenia. Czy to jest dobra temperatura czy może czujnik temperatury jest wadliwy?
    • Przez janusz1278
      Witam, mam kłopot z amortyzacją przedniej osi w ciągniku Case Puma 155 Multicontroler, a mianowicie Oś jest zablokowana. Z tego co wiem to jest ona włączona cały czas można jedynie wyłączyć amortyzacje.Włączanie/wyłączanie nic nie daje oś jest cały czas zablokowana. Co powinienem zrobić ? Gdzie szukać problemu ?
    • Przez Kamilursusc385
      Witam mam pytanie odnośnie case mxu 100 ,jaką macie opinie o skrzyni optinal  16x16 semie powershiwt  ?
×