dragonmt852

zepsuty przekaźnik?

Polecane posty

Kristoffer    4

Każdy przekaźnik można sprawdzić podłączasz do sterowania 85i86 plus i minus i już słyszysz czy załącza czy nie a do 30 podłaczasz np.plus i do 87 żarówkę a drugi kabel od żarówki do minusa i już wiesz czy załącza czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ale to nie musi być przy kabinie możesz sprawdzić sam przekaźnik a jak nie załącza a jest dobrze podłączone no to uszkodzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

post-69013-0-10075700-1424105100_thumb.png Czyli według tego schematu na przkeźniku do 30 podłączam czerwony, 86 podłączam szary 85 żółty a 87 niebieski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Mógł się w nim przepalić obwód w środku przekaźnika. Ja np w sobotę wywaliłem przekaźnik ze świateł w masce,bo stukał no i co z tego jak nie działał. Na wiatraki idą przekaźniki 541.( I on ma mieć 5 nóżek,a nie 4,bo to już jest totalnie inny przekaźnik o zupełnie innej budowie.)  Zasilanie  idzie z lewego słupka kabiny (swoją drogą strasznie lipny kabel), a kabel od uruchomienia przekaźnika idzie z przełącznika,który masz w kabinie. Dodatkowo proponuję posprawdzać tą rozdzielnię w pudle wiatraka,bo jak ktoś się tam bawił,to też może nie działać.

A podłączając tak żarówkę chciałeś załączyć  dwa włókna na raz? Z tego co pamiętam to włókno długie podłączasz pod środkową i prawą wsuwkę ,ale do tego polecam dołożyć nowy kabel zasilający,bo ta cieniota może się sfajczyć.  

Edytowano przez Kamil1998

Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonmt852    106

kabel zasilający czyli chodzi ci o ten zielony?

i jaki przekrój kabla proponujesz?

Edytowano przez dragonmt852

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

U mnie był to czerwony drut miedziany. Nie pamiętam jaki zakładałem przekrój. Sprawdzę i Ci powiem.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj