Skocz do zawartości
MAti21

Poszukuję elektrozaworu do case 844 od załączania napędu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MAti21    3

Witam poszukuję elektrozaworu, cewki od załączania przedniego napędu do case 844,katalogowa pasuje od 856,956,1056 czy ktoś może ma dostęp do takich części lub posiadałby na na sprzedaż to byłbym bardzo wdzięczny za kontakt. Poniżaj załączam zdjęcia jak to u mnie wygląda. 

post-43514-0-62414400-1423566983_thumb.jpg

post-43514-0-88322900-1423567007_thumb.jpg

post-43514-0-71350400-1423567023_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    60

A może w firmach z częściami do koparko ładowarek, one też mają załączany przedni napęd elektrycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cesar    0

Cześć, 

mam nadzieję, że udało Ci się kupić ten elektrozawór.
Ja niestety mam problem z włączaniem przedniego napędu. Po włączeniu przełącznika podświetlenie się świeci, ale po ruszeniu gaśnie, napęd nie ciągnie. Pogrzebałem i okazuje się, że mam małego mixa w instalacji. Czy możesz szczegółowo opisać, jak powinno działać włączanie przedniego napędu?  Wiem że jest elektrozawór oraz przełącznik obok filtra (jest zwarty-dobrze? Jeśli tak, to kiedy się rozłącza-pod wpływem ciśnienia). Pod licznikiem widzę jakieś przekaźniki (u mnie porobione jakieś zwory). Wiem także, że naciśnięcie hamulca powinno powodować załączenie napędu. Mam dużo pytań a na razie żadnego punktu zaczepienia.

Czy mógłbyś pomóc?

Z góry dzięki 
Wiktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

sprubuj na eBay.uk 4wd selenoid

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    226

@MAti21 A nie możesz po prostu zamówić nowego zaworu, koniecznie chcesz jakiegoś starego sztrucla, masz numer katalogowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

Spróbuj zapytac w firmie Tracker w Koninie podobno mają czesci ze spalonych ciągników w dobrym stanie i dają gwarancje rozruchową.


Przedni napęd załącza sie gdy ciśnienie zanika tzn.zawór jest zamkniety, gdy cisnienie sie pojawia rozpycha sprężyny tależowe i tarczki sie nie stykają a tym samym nie przenosi obciążęnia

 


Najprosciej sprawdzic odkrecając rurke od filtra, która idzie do napedu przy zamknietym zaworze nie bedzie przepychac oleju.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cesar    0

Przedni napęd załącza sie gdy ciśnienie zanika tzn.zawór jest zamkniety, gdy cisnienie sie pojawia rozpycha sprężyny tależowe i tarczki sie nie stykają a tym samym nie przenosi obciążęnia

 

Najprosciej sprawdzic odkrecając rurke od filtra, która idzie do napedu przy zamknietym zaworze nie bedzie przepychac oleju.

Dziękuje za podpowiedź. Dziś to sprawdzę. Z tego co udało mi się ustalić, mam dołożony napęd z wiązką a na niej 3 przekaźniki. Jeden steruje kontrolką (podaje masę). Napęd na pewno połączone jest to z hamulcem (włącza się napęd po naciśnięciu pedału hamulca). A wiesz może, jak to powinno być podłączone elektrycznie? Nie mogę tego odtworzyć, bo poprzedni właściciel robił już jakieś przepinki. I co właściwie robi ten "przełącznik" umieszczony u góry, obok filtra przy cewce? Super byłby schemat, albo rysunek ideowy:)

Pozdrawiam

Wiktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

U mnie nie ma na pewno podłaczonego pod hamulce.mam inny rodzaj elektrozaworu choc to jest956.Mój mozna podłaczyc na krótko i zobaczyc czy działa ,a podłaczany jest pod zwykły przełacznik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cesar    0

Cześć,

 

pominąłem przełącznik oznaczony jako 2 na zdjęciu powyżej. Cewka jest załączana przez przełącznik i poprzez naciśnięcie hamulca (zaświeca się kontrolka na przełączniku). Okazało się, że cewka miała przerwę na przewodzie przy samym wejściu do obudowy (u mnie to trochę inaczej wygląda, bo nie mam oryginalnego elektrozaworu...). Po naprawie  sprawdziłem i jest ciśnienie i go nie ma (w zależności od tego czy jest włączony przełącznik). Niestety napęd się wciąż nie załącza (była próba "drzewa" :) )  Pozostanie sprawdzenie sprężyn i tarczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

Mati21

 

elektrozawór, którego szukasz nie jest od włączania przedniego napędu

zawór od przedniego napędu jest przy samym filtrze

jego nr to 1328618C1

a wygląda tak jak na załączonym obrazku

 

 

 

 

 

P.S: czy ktoś może powiedzieć, jakie ciśnienie powinna dawać pompka aby rozłączało przedni napęd?

 

mam na myśli ciśnienie na wyjściu z obudowy filtra

 

mam instrukcje napraw ale brakuje w niej ostatniej sekcji, gdzie właśnie opisane jest działanie m.in. przedniego napędu

post-104800-0-87153000-1426364798_thumb.jpg

post-104800-0-91113500-1426368958_thumb.jpg

Edytowano przez 0980909

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cesar    0

Hej 0980909,

 

więc ja już nic z tego nie rozumiem, bo skoro do sterowania zaworem przedniego napędu jest pokazany przez Ciebie 

 elektrozawór, to czym tak właściwie steruje zawór oraz przełącznik pokazany przez  MAti21? Dodam, że u mnie wiązka od przełącznika napędu pod kierownicą prowadzi do elektrozaworu wskazanego przez MAti21?

pozdrawiam,

Wiktor

 

P.S.

Czy ma ktoś może schemat elektryczny do 844 XL plus?

Edytowano przez cesar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

to jest jakas opcja, 40km/h, jakis akumulator hydrauliczny, u mnie w ogole tego niema, cewka przy filtrze zalacza i rozlacza naped

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAti21    3

ale w moim case od filtra oleju idzie metalowa rurka właśnie do tego mechanizmu i dopiero stąd idzie rurka do przystawki napędu , gdy elektrozawór, którego wrzuciłem zdjęcie jest wyłączony to napędu nie ma, ale gdy go otworzę ( w sensie zblokowałem go,aby był otwarty jak mi był napęd potrzebny) i wtedy działał normalnie. Więc na to wychodzi,że jedno od drugiego jest zależne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cesar    0

Czy w związku z tym, co napisał MAti21 wie ktoś kiedy ma się załączać zawór wskazany przez niego a kiedy ten przez 098090? I co załączają przełączniki przy tych elektrozaworach?

Edytowano przez cesar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oskarus    0

WitaM, kupiłem nową cewka 1040zl. Pytanie czy ma znaczenie jak ją podłącze. Tzn. są dwa kafelki, ewentualnie jak źle podatne to spale coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×