benyk123

Dawka rozruchowa C-360

Polecane posty

benyk123    27
Napisano (edytowany)

Witam!

Miałem problem z odpalaniem mojej C-360 w chłodne dni a więc zobaczyłem w necie, że można zwiększyć dawkę rozruchową śrubką przy pompie.

Mam pytanie czy podczas rozruchu i odkręcaniu tej śrubki do regulowania dawki, pompa nie ulegnie przestawieniu.

Odkręcam tą śrubkę o jeden obrót przy rozruchu i pali za drugim przekręceniem wału i znów ją wkręcam.

Czy nic się nie stanie w silniku, lub w pompie, czy wy też tak robicie w duże mrozy? :)

Z góry dziękuję :)

Edytowano przez benyk123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
guerin3    0

witaj,a ktora srubka kolego ty krecisz? bo jesli ta od gory na regulatorze to troszke niebespiecznie rozkrecasz tez dawke pracy pod obciazeniem.dawke rozruchu to musisz odkrecic dolna srubke od dzwigni gazu,niekrec gorna bo to  ogranicznik obrotow,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Ta śrubka nie jest od dawki rozruchowej tylko od dawki paliwa w czasie pracy pompy.Efekt będzie taki że będzie dużo czarnego dymu i więcej będzie palił.

Taki niestety już urok C-360 że poniżej -5stC są kłopoty z odpaleniem.Dobre rozwiązanie to świeca płomieniowa albo grzałka w silniku.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Jeśli silnik jest w dobrym stanie, to żadnego kłopotu z odpalaniem, nie będzie nawet przy niższych temperaturach, o ile olej napędowy nie zamarznie i rozrusznik da radę obracać wałem korbowym. Najważniejsze to odpowiednie ciśnienie sprężania i dobrze rozpylone paliwo w odpowiednim momencie czyli wtryski i pompa w dobrym stanie. Żadne tam zwiększanie dawki paliwa.

Jeśli silnik jest w kiepskim stanie technicznym, to polecam remont. A tymczasowo, możesz zalewać ciepłą wodą, albo zamontować grzałkę jeśli masz na płynie, to ułatwi odpalanie.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj