Skocz do zawartości
benyk123

Dawka rozruchowa C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-360
benyk123    21
Napisano (edytowany)

Witam!

Miałem problem z odpalaniem mojej C-360 w chłodne dni a więc zobaczyłem w necie, że można zwiększyć dawkę rozruchową śrubką przy pompie.

Mam pytanie czy podczas rozruchu i odkręcaniu tej śrubki do regulowania dawki, pompa nie ulegnie przestawieniu.

Odkręcam tą śrubkę o jeden obrót przy rozruchu i pali za drugim przekręceniem wału i znów ją wkręcam.

Czy nic się nie stanie w silniku, lub w pompie, czy wy też tak robicie w duże mrozy? :)

Z góry dziękuję :)

Edytowano przez benyk123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
guerin3    0

witaj,a ktora srubka kolego ty krecisz? bo jesli ta od gory na regulatorze to troszke niebespiecznie rozkrecasz tez dawke pracy pod obciazeniem.dawke rozruchu to musisz odkrecic dolna srubke od dzwigni gazu,niekrec gorna bo to  ogranicznik obrotow,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    208

Ta śrubka nie jest od dawki rozruchowej tylko od dawki paliwa w czasie pracy pompy.Efekt będzie taki że będzie dużo czarnego dymu i więcej będzie palił.

Taki niestety już urok C-360 że poniżej -5stC są kłopoty z odpaleniem.Dobre rozwiązanie to świeca płomieniowa albo grzałka w silniku.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian3p    18

Jeśli silnik jest w dobrym stanie, to żadnego kłopotu z odpalaniem, nie będzie nawet przy niższych temperaturach, o ile olej napędowy nie zamarznie i rozrusznik da radę obracać wałem korbowym. Najważniejsze to odpowiednie ciśnienie sprężania i dobrze rozpylone paliwo w odpowiednim momencie czyli wtryski i pompa w dobrym stanie. Żadne tam zwiększanie dawki paliwa.

Jeśli silnik jest w kiepskim stanie technicznym, to polecam remont. A tymczasowo, możesz zalewać ciepłą wodą, albo zamontować grzałkę jeśli masz na płynie, to ułatwi odpalanie.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez lukano
      Mam takie pytanie ważny jest termostat w C360 lub C330 dotąd myślałem ze posiadam termostat w C360 ale gdy zmieniłem chłodnice na nowa myślałem ze mam termostat odkręciłem odbudowe termostatu była tam blacha z dziurą 10 mm czy to dobrze czy źle czy lepiej żeby nic tam nie było czy to ma jakieś znaczenie ? i tez chciałem go zmienić ale teraz to nie wiem silnik się nie grzeje osiąga temperaturę 80-85 stopni.
    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Ostatnio trochę grzebałem przy nowej 60 i po ściągnięciu kolektora ujrzałem nagar w glowicach i jestem ciekawe z czego się wzial. Nadmienie że ciągnik kopci dość mocno na czarno. Z ciągnikiem nic się nie dzieje. Jest 400mth po remoncie silnika. Zdjęcia od głowicy 4 do 1.




    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.