Skocz do zawartości
benyk123

Dawka rozruchowa C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
benyk123    20
Napisano (edytowany)

Witam!

Miałem problem z odpalaniem mojej C-360 w chłodne dni a więc zobaczyłem w necie, że można zwiększyć dawkę rozruchową śrubką przy pompie.

Mam pytanie czy podczas rozruchu i odkręcaniu tej śrubki do regulowania dawki, pompa nie ulegnie przestawieniu.

Odkręcam tą śrubkę o jeden obrót przy rozruchu i pali za drugim przekręceniem wału i znów ją wkręcam.

Czy nic się nie stanie w silniku, lub w pompie, czy wy też tak robicie w duże mrozy? :)

Z góry dziękuję :)

Edytowano przez benyk123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
guerin3    0

witaj,a ktora srubka kolego ty krecisz? bo jesli ta od gory na regulatorze to troszke niebespiecznie rozkrecasz tez dawke pracy pod obciazeniem.dawke rozruchu to musisz odkrecic dolna srubke od dzwigni gazu,niekrec gorna bo to  ogranicznik obrotow,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    203

Ta śrubka nie jest od dawki rozruchowej tylko od dawki paliwa w czasie pracy pompy.Efekt będzie taki że będzie dużo czarnego dymu i więcej będzie palił.

Taki niestety już urok C-360 że poniżej -5stC są kłopoty z odpaleniem.Dobre rozwiązanie to świeca płomieniowa albo grzałka w silniku.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian3p    18

Jeśli silnik jest w dobrym stanie, to żadnego kłopotu z odpalaniem, nie będzie nawet przy niższych temperaturach, o ile olej napędowy nie zamarznie i rozrusznik da radę obracać wałem korbowym. Najważniejsze to odpowiednie ciśnienie sprężania i dobrze rozpylone paliwo w odpowiednim momencie czyli wtryski i pompa w dobrym stanie. Żadne tam zwiększanie dawki paliwa.

Jeśli silnik jest w kiepskim stanie technicznym, to polecam remont. A tymczasowo, możesz zalewać ciepłą wodą, albo zamontować grzałkę jeśli masz na płynie, to ułatwi odpalanie.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartekcuber
      witam mam problem z ciśnieniem oleju silnika na zimnym ma 4,5 atmosfery a na gorącym nie całe 1 miezone zegarem ściągnąłem misę by zobaczyć panewki nie które panewki główne są one koloru szarego metalicznego a miejscami jakby żółte i tu pytanie czy to żółte to jest wyrobienie się panewki ?
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
    • Przez RometOgar200
      Witam, mam pytanie, ponieważ zagotowała mi się moja 60-siątka i chcę jej poprawić chłodzenie i mam ten oryginalny wiatrak, który ma bardzo krótkie te łapy i chcę założyć taki, np od Zetora 7245  https://sklep.mizar.com.pl/wentylator-zetor-60011360-p-10191.html  i teraz moje pytanie, ktoś się orientuje, czy pasuje on bez żadnych kombinacji. 
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez MarcinC360
      Ratunku!Wentylator poluzował mi się już 3 raz i 3 raz będę musiał to skręcić!!Co może być tego przyczyną?Luźny pasek klinowy?Jak ostatnio rozbierałem pompe wody,żeby reperaturkę wymienić to włożenie jej blokował mi taki jakby pierścień więc go zdemontowałem i przy demontazu ten pierścień pekł i zmontowałem to wszystko bez niego.Dodam,że jak przykręcałem wentylator to dałem podkładkę spręzynową i zakontrowałem drugą nakrętką.Nic to nie pomaga.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.