benyk123

Dawka rozruchowa C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
benyk123    22
Napisano (edytowany)

Witam!

Miałem problem z odpalaniem mojej C-360 w chłodne dni a więc zobaczyłem w necie, że można zwiększyć dawkę rozruchową śrubką przy pompie.

Mam pytanie czy podczas rozruchu i odkręcaniu tej śrubki do regulowania dawki, pompa nie ulegnie przestawieniu.

Odkręcam tą śrubkę o jeden obrót przy rozruchu i pali za drugim przekręceniem wału i znów ją wkręcam.

Czy nic się nie stanie w silniku, lub w pompie, czy wy też tak robicie w duże mrozy? :)

Z góry dziękuję :)

Edytowano przez benyk123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
guerin3    0

witaj,a ktora srubka kolego ty krecisz? bo jesli ta od gory na regulatorze to troszke niebespiecznie rozkrecasz tez dawke pracy pod obciazeniem.dawke rozruchu to musisz odkrecic dolna srubke od dzwigni gazu,niekrec gorna bo to  ogranicznik obrotow,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    220

Ta śrubka nie jest od dawki rozruchowej tylko od dawki paliwa w czasie pracy pompy.Efekt będzie taki że będzie dużo czarnego dymu i więcej będzie palił.

Taki niestety już urok C-360 że poniżej -5stC są kłopoty z odpaleniem.Dobre rozwiązanie to świeca płomieniowa albo grzałka w silniku.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian3p    18

Jeśli silnik jest w dobrym stanie, to żadnego kłopotu z odpalaniem, nie będzie nawet przy niższych temperaturach, o ile olej napędowy nie zamarznie i rozrusznik da radę obracać wałem korbowym. Najważniejsze to odpowiednie ciśnienie sprężania i dobrze rozpylone paliwo w odpowiednim momencie czyli wtryski i pompa w dobrym stanie. Żadne tam zwiększanie dawki paliwa.

Jeśli silnik jest w kiepskim stanie technicznym, to polecam remont. A tymczasowo, możesz zalewać ciepłą wodą, albo zamontować grzałkę jeśli masz na płynie, to ułatwi odpalanie.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad67pl
      Nie mam pojęcia co się stało, odpaliłem ciągnik żeby go przepalić, jak to zwykle w zimie robię. Zalany płynem z malutką ilością wody, nie było zamarznięte nic, odpalił od razu, prawie nie kręcił, wyjechałem z garażu żeby pochodził trochę i się rozgrzał.  Wyczyściłem go i nasmarowalem cięgno i miejsca łączeń przy pedale gazu bo ciężko chodziło. Wjechałem do garażu i zgasiłem. Parenascie razy nacisnąłem pedał żeby smar się dobrze rozprowadził i odpaliłem żeby zobaczyć czy lepiej, odpalił jeszcze lepiej niż wcześniej bo oczywiście był rozgrzany, ale po trzech sekundach zgasł i stanął, nie dało się już zakręcić. Olej nie wyglada na to, żeby była w nim woda. Panewki? Nie odkręciłem korka oleju bo już silnik był zimny i olej zgęstniał trochę, dlatego nie chciałem go spuszczać. Miał tak ktoś? Jakieś rady na diagnozę?
    • Przez wirus07
      Po ilu mth po remącie kapitalnym można wziąć 3p do rotacyjnej koszenie na 2 biegu tak do 2000obr/min
    • Przez jacus
      moj -od niedawna- 40 letni ursus  odmowil wspolpracy.
      1.nagle zaczal dymic z wlewu oleju i kola pasowego,z miarki oleju troche mniej.
      2.oleju przybylo- na bank poszlo paliwo.
      .3 kolo pasowe-z odrzutnikiem- rozlecialo sie,  od paru miesiecy byl  luz, dalem nowa nakretke i czekalem na koniec sezonu zeby naprawic, wyrobilo tez obudowe przednia.
      czy to dymienie moglo miec zwiazek z tym ze kolo pasowe tarlo o obudowe ????? czy przyczyna jest inna???? odkrecilem glowice-zawory szczelne, uszczelki nie wygladaja zle, na tulejach minimalne progi. na rozgrzanym mial 1 atm. wymiana pierscieni pomoze ??   mieszanka oleju z ropa mogla sie tak grzac zeby dymilo ?????
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.