Polecane posty

Napisano (edytowany)

Proszę o administratora o zmiane tematu na"Silniczek wycieraczki przedniej-jak podłączyć"

 

Witam,planuje zamontować w C 330 wycieracze z samochodu osobowego przód.

Problem polega na tym że niewiem jak podłączyć aby działało.

znalazłem schemat,ale ja się nieznam na tym i niewiem co do czego

 

Silniczek jest od samochodu Hyundai Accent 95r.

jakby trzeba było jakieś informacje to proszę pisać

 

1jzd3k.png

 

2c8clh.png

 

3c2dgu.png

a tutaj już zdjęcia silnika

 

post-140597-0-40958900-1423292305_thumb.jpg

post-140597-0-62039100-1423292333_thumb.jpg

post-140597-0-44093600-1423292360_thumb.jpg

post-140597-0-49487300-1423292386_thumb.jpg

post-140597-0-01807500-1423292419_thumb.jpg

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chcesz żeby to działało z czasowymi, czy tylko wolne-szybkie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wolne-szybkie

chyba tak jakoś było by

1 to masa

2 to + gdzie wycieraczka wraca do neutralnego położenia"0"

3   1 bieg

4   2 bieg

a 5 chyba załącza wycieraczki po włączeniu spryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak chcesz dwa biegi, to trochę komplikuje sprawę, bo potrzebny jest dwusekcyjny, trójpołożeniowy przełącznik, taki jak na schemacie. A jak wystarczy Ci tylko jeden bieg, to wystarczy zwykły dwubiegunowy, przełączny włącznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

post-10122-0-67035400-1423334839.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ty masz silnik przed oczami, więc musisz sam dojść do tego, który przewód jest od czego. Więcej czasu zajęło mi rysowanie jak to podłączyć niż samo podłączenie gdybym silnik miał u siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A co tam jest do ogarniania? Czerwony i zielony to 2 i 3 (który jest który to musisz sam określić), czarny to prawdopodobnie 6, a niebieskie to prawdopodobnie 1 i 5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja niekumam który do czego

przy kostce jest 5 kabli

z silnika wychodzą 3

żółty jako czerwony (kostka)

czerwony jako zielony(kostka

czarny masa

a z niebieskimi to niewiem co sie dzieje

 

twój schemat wymaga zastosowania  takiego przełącznika

6f1e72339f73e200med.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja mam takie pytanie czy ten silnicze ma przełożenie takie ze ramie wycieraczki chodzi tam i spowrotem tak jak to mają zazwyczaj samochody z tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli wycieraczka ma wracać do jednego położenia, to podłączenie zawsze będzie takie samo. Nieważne, czy będzie to wycieraczka od przedniej, czy od tylnej szyby.

ja niekumam który do czego
przy kostce jest 5 kabli
z silnika wychodzą 3
żółty jako czerwony (kostka)
czerwony jako zielony(kostka
czarny masa
a z niebieskimi to niewiem co sie dzieje
 
twój schemat wymaga zastosowania  takiego przełącznika
6f1e72339f73e200med.jpg

Masz schemat połączeń wewnątrz przekładni, więc omomierz w rękę i w 10 minut określisz który przewód jest do czego. A przełącznik taki jak na zdjęciu. Jak będę miał czas, to narysuję jak to ma być zrobione na przekaźnikach przy pracy LO-HI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Odkręć ten dekiel z kostką i wtedy zobaczysz cały mechanizm,będziesz wtedy wiedzieć o co tam chodzi.

Silnik do wycieraczek podłączyć to nie taka prosta sprawa,muszą stawać w jednej pozycji i wyhamować prze podanie na silnik  2-dwóch jednakowych biegunów.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest prosta sprawa, tylko trzeba wiedzieć który przewód jest do czego, bo przy tej ilości metodą prób i błędów nie da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozkręciłem i jest podobnie,ale chyba nie tak samo.

kabel niebieski cienki i czarny to jeden sygnał(masa)na schemacie widać że się łączą

a pozostałe 3 kable też jakby maja jeden sygnał,w domu mam jedynie miernik i sprawdzałem ciągłość obwodu

 

jak widać na 1 zdjeciu u mnie sa 2 blaszki(na schemacie 3)

przy motorze są 4,widać kable nawet gdzie idą

post-140597-0-82240700-1423470938_thumb.jpg

post-140597-0-34185000-1423470958_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie da się zdjąć tego koła nad stykami, żeby zobaczyć jak są łączone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,dawno sie odzywałem

a to dlatego że dałem silnik koledze i niemiałem jak zdejmować tego koła

 

póki co silnik jakoś działa,są nawet 2 biegi

"-" to oba niebieskie i czarny
"+" to zielony lub czerwony,zielony szybciej kręci

 

niewiem czy taka praca jest bezpieczna i jakie moga być potem skutki.

zastosuje teraz przełącznik jak od gazu

centyy1.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj