bremek

Problem z wyświetlaczem deere 6x00

Polecane posty

bremek    0
Napisano (edytowany)

Witam,

Mam problem z wyświetlaczem cyfrowym w zegarach w deere 6300. Wyświetla mi tylko jedną i tą samą wartość motogodzin od czasu awarii bez możliwości przełączenia na prędkość itd. Nie reaguje na zmiany przełącznika. Jeżeli przełącznik naciskam przy przekręcaniu kluczyka w stacyjce pojawia mi się tylko migający "km/h" albo "MPH" na górze wyświetlacza a później możliwość zmiany SE1 SE2 i SE3. Może to sterownik z zegarów ale może też główny sterownik z BCU? Miał ktoś podobne problemy? Znalazłem już używki koło 250euro za zegary albo BCU w niemczech ale nie wiem który kupić. Mam prośbę czy ktoś z lubuskiego albo sąsiednich woj. pozwoliłby podpiąć zegary do do swojego 6x00 żeby sprawdzić?

Edytowano przez bremek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wl_master    9

kolego po tym co piszesz problem może być wcześniej niż na zegarach bo jeśli sam wyświetlacz byłby uszkodzony to by np zanikały piksele albo sie rozmywał. jeśli nie reaguje na polecenie to trzeba szukać wcześniej, BCU albo jakiś strerownik pomocniczy. a miałeś jakaś awarie czy sam z siebie przestał działać? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bremek    0
Napisano (edytowany)

Niestety mój brat dopuścił elektryka starej daty bo lekko świeciła kontrolka ładowania, który zrobił kabelkiem skrót z alternatora do zegarów bezpośrednio. Problem wyskoczył następnego dnia. Później sam doszedłem, że był kabelek przetarty z alternatora ale do tego modułu pod schodkami po prawej stronie. Naprawiłem to ale awaria została. Sam wyświetlacz jest ok ale serwisant mówił, że w zegarach też są jakieś sterowniki. Też się powoli skłaniam ku BCU ale nie mam pewności a każdy to ponad 300euro...używany

Edytowano przez bremek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wl_master    9

no właśnie przez ułomnych tak sie dzieje skrót to sobie można meczu zrobić a nie w elektronice sie bawic. może reset coś da poodłączajzasilanie z akumulatora i podłącz jeszcze  raz komputer ma właśne baterie wiec nic sie wiecej nie stanie. i bezpieczniki moze gdzies cos po drodze umarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

witam, a ja mam takie pytanie co to jest SE1 SE2 SE3? co tym się wybiera co to oznacza? jak zmienić mph na km? z góry bardzo dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1994    69
Napisano (edytowany)

mam ten sam problem zostało na  h i nie liczy mi tych   h i nie mogę przełączyć jedynie jak przy trzymam przy włączaniu kluczyka mam km/h mph.  i se1   se2 se3  i co to se1 oznacza ? pomoże ktoś ?

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

już pytałem i te se i do tej pory nie ma żadnej odpowiedzi więc ciężko z tym pewnie będzie aby się dowiedzieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case135hl    0

miałem taki problem w jd 6506 tzn jak go odpalałem to migał wyswietlacz z km/h lub m/h i se1 se2 se3 ale do szlem do tego wiec tak. w moim jd był ułamany cypelek pod wyłącznikiem wycieraczek a służy on do zmiany wyświetlania obrotów silnika, wom, prędkości mth itd. gdy go posklejałem i zamontowałem by przełącznik działał to wszystko zaczęło działać. Podsumowując gdy uruchamiamy zapłon i cypelek trzymamy by był włączony to wtedy przechodzimy w opcje wyświetlacza i mruga nam km/h lum m/h i tak jak mruga tak mam będzie wyświetlał prędkość w km lub milach co do se1 se2 se3 to nie wiem ale przypuszczam ze to jest ukryte menu wyświetlacza które uruchamiamy przy wciśniętym cypelku i wlaczamy wtedy zaplon. gdy cypelek jest wciśnięty przełącznik jest rozłączany a gdy go puścimy to sprężyna mechanizmu cypelka załącza przełącznik samoczynnie i wtedy działa wyświetlacz bez menu serwisowego. pozdro:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj