Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rolnik3311    1

Witam.
Szukałem podobnego problemu ale nie znalazłem a mianowicie kupiłem ostatnio taki agregat AGROPARTS WM7000-3.
Miał on być awaryjnym zasilaniem do dojarki konwiowej dla krów.
Znajomi mówili, że wystarczy spokojnie 3-4kw.
Dzisiaj zrobiłem próbę i po podłączeniu 3-fazowej dojarki agregat chodził normalnie bez spadków mocy ani nie chodził "głośniej" niż bez obciążenia, jednak dojarka pochodziła chwilę a po wyciągnięciu tych kurków żeby powietrze nie syczało, zaczęła coraz wolniej chodzić aż się wyłączyła.
Dodam, że elektryk mówił, że ten agregat powinien spokojnie starczyć nawet żeby zasilić dojarkę i basen na mleko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1194

Silnik z takiej dojarki konwiowej ma ok 0,3kW, więc ten agregat powinien sobie spokojnie poradzić o ile jest sprawny. Masz zamontowany stycznik? Tam poszukaj przyczyny. Jest na nim taka tarczka z podziałką.To zapobiega spaleniu silnika przy braku fazy. Powinieneś sprawdzić czy każda faza ma jednakowe napięcie. Być może agregat jest wadliwy i nie podaje właściwego prądu.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik3311    1

ok jutro wszysko posprawdzam i dam odpowiedz. :) a teraz mojemu tacie się przypomniało że kiedyś był na końcu rurki z powietrzem zamontowany Regulator ciśnienia i potem go wymontowali i wkręcili zaślepkę. I czy to może być przyczyna bo kiedy powietrze ucieka przez kurek to chodzi ok, ale jak się go zatka i powietrze nigdzie nie uchodzi to dojarka zwalnia i się wyłącza.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu0007    19

agregat mocny wiec skoro silnik dojarki słabnie pod obciążeniem to masz coś źle w kwestii podłączenia faz. Elektryk ci sprawdzał czy jest ok?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro05    3

Sprawdzałeś jakie są wskazania wakuometru ( zegara umieszczonego na rurze), jeżeli po zamknięciu kurków stanowiskowych silnik się zatrzymuje i przy okazji zegar osiągnie maksimum to jednak przydałby się regulator ciśnienia. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×