Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam planuję kupić kombajn New Holland TC5.80. Chciałbym dowiedzieć się jakie są wasze opinie na temat tego kombajnu oraz jakie wyposażenie dodatkowe warto brać do niego a które nie? 

post-120216-0-58964200-1422976712_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin_5657    53

pracował u nas  podobny przez 2 dni  był na testach zrobił bardzo dobre wrażenie  słyszałem że chodzą  bez zarzutu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3
Napisano (edytowany)

Bardzo udany kombajn. Masz pagórki? to sita poziomowane, myślisz o kukurydzy to koniecznie opony 800mm, rotoseparator poprawia wydajnosc. Najlepiej spytac dilera co masz w standardzie a co za dopłatą. Nie wiem czy TC5.80 ma możliwość osi z blokadą mechanizmu różnicowego, jeśli tak to zapewne warto wziąc, dobra sprawa.

Edytowano przez roter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek21    4

Ja tak jak kolega wyżej polecam opony 800-niewiem jakie masz pola ale tak jak u nas szeroka opona to podstawa a i blokadę też bym Ci polecał-nawet jak gdzieś siądziesz na jakimś dołku to większe prawdopodobieństwo że sam wyjedziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak biorę z kołami 800 i z blokadą oraz oczywiście rotoseparator, cena netto to 450 tys

Edytowano przez WojciechMdry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek21    4

kurcze mi takiego wycenili na 418 netto z tego co pamiętam potem zeszli do 410.... no ale to było w październiku. Twój w tej cenie ma pewnie stół i wózek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

410 z oponami 800 czy ze zwykłymi 650?

O ile pamiętam elektrycznie sterowanie sita są teraz w standardzie.

 

Miałem 5070 w nowe budzie na testach. Ogólnie jest ok ale porównując go do claasa to widać różnice w jakości wykonania na niekorzyść nh. Kabina też niezbyt wyciszona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    369

Prow szedł pełą parą, to ceny poszły do góry o kilkadziesiąt procent. Teraz zastój się zrobił, to niech oni się martwią, co zrobić, żeby rolnika było stać na nową maszynę, a nie na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honest    2

 W starym oznaczeniu kombajnów kabiny były  znacznie mniej dopracowane niż teraz. 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tc5070    2

Ja mam tc5070 w nowej kabinie i nic poza tym że mi sie bezpiecznik od automatycznych obrotów się przepalił (wgrali nowy program i jest ok.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj