Skocz do zawartości
oki39

Sztuki walki

Polecane posty


quercus    6

Ja trenowałem karate :D. Shotokan. Mam na dzień dzisiejszy pomarańczowy pas. (jeszcze zielony niebieski brązowy i czarny) Ale zrezygnowałem chodziłem 2 lata. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wojt    23

ja jakoś nie mam ochoty sie bić na %, wtedy to jestem wyjątkowo spokojny :D ale jak normalnie mnie ktoś porządnie wkurzy to łoo.. lepiej niech ucieka B) ale szczerze mówiąc jeszcze z nikim sie na serio sie nie biłem haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mirasek    7

Dwa lata trenowałem taekwondo, i co? I nic, fajny sport, można nauczyć sie lepszego panowania nad własnym ciałem. Gdybym miał więcej czasu to pewnie dalej bym sie w to bawił.

 

A co do "wiejskiego boksu" to żal mi tych kierujących sie prawem dżunglii, trzeba mieć wyj....e pod deklem żeby bić sie o papierosa. A'propos... kiedyś późną porą na parkingu zaczepiło mojego kolege sześciu dzieciaków w kapturach bujających sie jak taczki gnoju, chcieli papierosa... Odpowiedział że nie pali, jednak nie dawali za wygraną, więc stwierdził że -spokojnie, mam paczke fajek w bagażniku... otworzył go i wyjął ze skrzynki nóż myśliwski na którego widok grupka szybko odskoczyła, kozacy zmiękli moment i gadka że "my tylko żartowaliśmy". Kolega sie rozwrzeszczał i gimnazjum sie rozbiegło... Na ile go znam to nie zrobił by krzywdy tym dzieciakom, poprostu chciał ich jedynie nastraszyć :D

 

Tu warto sie zastanowić idąc tzw. pospolitym ruszeniem bo można trafić na frustrata który tego noża by użył... warto? Przypomniał mi sie tekst piosenki 52 Dębiec p.t. "Siła", polecam dogłębną analize...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafal180    2
Dwa lata trenowałem taekwondo, i co? I nic, fajny sport, można nauczyć sie lepszego panowania nad własnym ciałem. Gdybym miał więcej czasu to pewnie dalej bym sie w to bawił.

 

A co do "wiejskiego boksu" to żal mi tych kierujących sie prawem dżunglii, trzeba mieć wyj....e pod deklem żeby bić sie o papierosa. A'propos... kiedyś późną porą na parkingu zaczepiło mojego kolege sześciu dzieciaków w kapturach bujających sie jak taczki gnoju, chcieli papierosa... Odpowiedział że nie pali, jednak nie dawali za wygraną, więc stwierdził że -spokojnie, mam paczke fajek w bagażniku... otworzył go i wyjął ze skrzynki nóż myśliwski na którego widok grupka szybko odskoczyła, kozacy zmiękli moment i gadka że "my tylko żartowaliśmy". Kolega sie rozwrzeszczał i gimnazjum sie rozbiegło... Na ile go znam to nie zrobił by krzywdy tym dzieciakom, poprostu chciał ich jedynie nastraszyć :D

 

Tu warto sie zastanowić idąc tzw. pospolitym ruszeniem bo można trafić na frustrata który tego noża by użył... warto? Przypomniał mi sie tekst piosenki 52 Dębiec p.t. "Siła", polecam dogłębną analize...

hehe dobrze ich załatwił :) .jak widze takich papierowych cwaniaków z gimnazjum to mi sie sr*ć chce :) .kaptur na głowie i spodnie opuszczone . :) .normalnie GANGSTA :) . raz taka grupka(5 ich było) zaczepiła kolege coś zaczeli do niego buczeć ... no i kolega sie troche oburzył :) 3 zdążyło uciec... a tych dwóch miało pecha :)

 

Wiem.ale tylko podałem przykład kolegi.znam takich dresów :) takie cwaniaki do kazdego sie prawie żucają.no i raz zaczeli z z moim kumplem. no i sie zebrała taka ekipa ze te cwele (dresy) uciekali przez płoty :) . byłem pare razy na pewnej imprezie gdzie nawet nie było mowy o "wiejskim boksie" bo było tyle ochroniarzy ze jak sie tylko coś zaczynało dziać na sali to już każdy był wywalony przed sale i skopany B) . i tak powinno być na kazdej imprezie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krzysiek16m    102

Troche o prawie ale i o walkach. :D

Ostatnio mieliśmy lekcje z policjantem. Jeżeli idzie na ciebie grupka 5 osób to masz prawo się obronić, zabijając nawet jednego z nich. Jeżeli idą na ciebie 3 osoby możesz użyć jakiejś pały. Nie można mieć bejsboli i teleskopów, ale można mieć nóż do 12 cm ostrza.(nie pamiętam dokładnie)

 

Ja sie biłem ostatni raz w 3 klasie (ja jestem spokojny ale przeginał koleś), 2 w brzuch jednego w łep i na lekcje. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adik_ziel    3

Ostatnio byłem na takiej bujce kolegów z 1 liceum jeden niby taki kozak dres a walka twała 7skekund dostał 3 razy po ryju i juz do nikogo nie skacze. Jak nikogo nie ma to sie wozi jak Hu** zobaczy kogoś starszego głowa w dół i idzie takich to mi żal

 

Najśmieszniejsze jest to że kiedyś jaki 3gimnazialista zaczoł wzucać na moją mame, powiedziałem mu że jak jeszcze raz coś powie to dostanie po ryju a on na nastepnej przerwie przychodzi do mnie i przeprasza i mówi ze to dla żartów to było co mieliśmy zniego pompy przez 4dni <hahaha>

 

ale dzis po szkole mielismy fajne solo nawte filmik nagralem musze na yt wstawic ale polewa ze szok

 

Nie radze wstawiać na YT u nas gosciu wstawił jak sie lali i miał przerąbane bo dyrektorka to zobaczyła i wywalili wszystkich tych co brali udział w tej bujce ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Adik_ziel    3

Wiecie ja staram sie trzymać zdala od bujek ale jeszcze jedno jego slowo i by gościu miał przerabąne.Niby sie dobrze nie bije ale jak ktos mnie wkur** to każdego moge położyć w miare równym do mnie na 2licealistów oczywiście sie nie żucam oni już w o ogóle mają inną siłe to raz mnie mocno walnie i koniec ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

benek79    13

Tylko raz w zyciu dostałem w ryja od ochroniaza,efekt był taki:peknieta szczeka.10 dni w szpitalu,druty przez9 tygodni(miały byc przez 7 ale ordynator wyjechał na urlop i nikt nie chciał mi ich zdjac!!!)Teraz pierwszy wale!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

quercus    6

Co do bójek. Jeśli podskoczy do Ciebie kilka osób (powyżej 5) wystarczy być MOCNO PEWNYM (NAPRAWDĘ MOCNO) i być ZŁYM (lub wściekłym jak kto woli). 2 razy się zamachniesz i jak trafisz choćby jednego nie musisz na niego patrzeć żeby wiedzieć że chłopak nie wstanie.

Najkrótszą walkę jaką widziałem trwała koło 5 sek. Było 2 kolesi jeden 1,65m wzrostu i taki koło 1,90m. Kto wygrał.....?? Oczywiście mały był jeden cios. Mały ruszył wyprostował rękę i uderzył nie tak mocno w krtań koleś padł... I było po imprezce po kolesia kraterka przyjechała....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oki39    2

No super pogadaliscie sobie o wiejskim boksie a teraz moze przejdzmy do konkretow. Tak jak w temacie jesli ktos cos wie o sztuce jakiejs niech pisze, bo niechodzilo mi o wasze bujki tylko potrzebuje sie dowiedziec o tych sztukach walk :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

amfipterus    1

Witam! Mnie kiedyś interesował temat odnośnie sambo. Jest to combat, wymyślony został na potzreby rosyjskiej armii. Oczywiście ma też swoje ,,podstyle" a mianowicie sambo sportowe( zawody nawet odbywają sie w W-wie) , czy mający już bardzo wulgarny podtekst sambo bojowe. Tyle że to ostatnie przeznaczone dla wojska i służace do zabijania. Bardzo fajny system pokazujacy jak sobie radzić z przeciwnikiem przypomocy saperki, kija czy nawet kubka do picia...

Jak juz wspomniałem jest to combat, anie sztuka walki i zarazem filozofia życia tak jak karate, kungfu itp...

Niestety spokanie z tym zagadnieniem mam tylko teoretyczne, bo na praktykę jakoś czasu brakło...

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

c355    0

ja kiedyś trenowałem BOKS nie jest to takie łatwe jak sie wydaje ale mysle ze warto chodzić na BOKS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GSX    0

Kiedyś lubiałem się bić i okładać z kimś nawet tak dla hecy dopóki dopóty nie byłem na kilku treningach KRAVMAGE zrozumiałem iż przemoc do niczego nie prowadzi....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorak    2

a co powiecie o MMA (Mixed Martial Arts) ?? ja stawiam to na pierwszym miejscu. Żaden boks, karate, zapasy czy jeszcze coś innego - MMA rządzi niepodzielnie.

Takie organizacje jak Strikeforce, king of the cage czy UFC (Ultimate Fighting Championship) która to wg mnie posiada najlepszych zawodników (Randy Couture, Chuck Liddell, Matt Hughes, BJ Penn, etc). Polecam na kanale EX co dzień o 22:00 program UFC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trafik    0

Nie ma to jak karate uczęszczałem kilka miesięcy ale w lato nie było czasu i musiałem zaprzestać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bamber14    0

Chce zaczać trenowac jakas sztuke walki ale nie wiem jaka . Myslalem nad Kickboxing lub Muaytha ale niewiem co wybrac ??

Z gory dzieki :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


endrju00711    11

Mam taką znajomą w moim wieku, to kiedyś mnie tak pochlastała, że przez dwa dni dochodziłem do siebie. A to wszystko przez to że rodzicom zachciało się poazu tego co umie, no a że stałem najbliżej to po całej okolicy uciekałem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


jkl    0

Bić to się nie mam zamiaru, ale kiedyś to bym chciał wygrać z wódką :lol: !! Za każdym razem leję ją w mordę, a ona i tak mnie za każdym razem powala na glebę :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość tomasek   
Gość tomasek

od niedawna posiadam S&W i to mi wystarcza na polskich cwaniaków i nie tylko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinPykuS
      Czy ktoś z was interesuje się tym sportem...??
      Lubicie oglądać mecze...??
      Może sami gracie na boiskach lub halach...??
      Jakim drożynom kibicujecie ( liga Polska i zagraniczna )...??
       
      W temacie tym możemy również obstawiać mecze Polskiej Reprezentacji ( kilka godzin przed meczem wpiszę np. POLSKA - PORTUGALIA i wtedy będziemy typować wynik tego meczu )...
       
      POZDRAWIAM...
    • Przez silva
      Ciekawi mnie czy ktoś jeszcze kiedyś tańczył z Was gdzieś. Jeśli tak to gdzie i jakie osiągnięcia.
      Od ponad 2 lat tańczę salse a od ponad roku bachate może ktoś jest z tej kategorii. Mieliśmy kilka występów w klubach ale nic wielkiego.
    • Przez emilko
      Jestem początkującym biegaczem -na razie życiówka nie wygląda imponująco - 8,50 km w 60 min, ale jak na 100kg mojej wagi uważam, że jest całkiem nieźle. Ostatni wpadłem na pomysł, aby nie biegać po chodnikach i drogach asfaltowych tylko pobiec sobie po drogach polnych. W ten oto sposób będę mógł częściej kontrolować swoje uprawy. Piszcie jakie macie wyniki i jakie robicie postępy, może kiedyś spotkamy się na jakimś półmaratonie.
    • Przez ninaa123
      hej Za 2 tyg ide na silownie. Szukam legginsow i biustonosza sportowego. Znalazlam https://www.americanoutlet.pl/pl/  . Ceny jak na takie marki sa bardzo przystepne. Na fb napisali ze przy zakupie daja jeszcze 15% rabat. Co sadzicie o tych produktach? kto juz z was robil tam zakupy? znacie jeszcze jakies sklepy? choc ten wydaje sie byc naprawde fajny
    • Przez klusek
      Czy w waszej okolicy istnieją kluby sportowe które grywają mecze z innymi??Jeśli tak to jak sie nazywaja i czy dobrze grają
×