BaejSzyszka

Zetor 8045 Poluzniajace sie sruby za skrzynia posrednia

Polecane posty

BaejSzyszka    1

Witam Mam taki problem z zetorem 8045 z ktorym wspolpracuje tur i popuszczaja mi sie sruby na laczeniu skrzyni posredniej z skrzynia glowna....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

najłatwiej to zrób tak , kup nowe śruby i klej do mocowań gwintowanych i skręć to na ten klej ale pamiętać trzeba o dobrym odtłuszczeniu wszystkiego a do tego najlepiej kup zmywacz do układów hamulcowych - powodzenia ,ostatecznie można to zespawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaejSzyszka    1

Myslalem wlasnie o tym by tak zrobicze na klej.
ale czy bedzie trzymac i nie beda sie wykrecac?
no najlepiej by bylo zaspawac i po klopocie ale jak przyszlo by odkrecic w przyszlosci to lipa;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

był ten zetorek już rozbierany ? Może brakuje tulejek centrujących bloki jeśli takowe zastosował producent  a ktoś pominął przy okazji naprawy ?

Wiem ,że kolega mial ten sam problem w Zet 7540 , też chodził w turze ,pomimo,że  miał oryginalną  i kompletną konstrukcję wsporczą . Pomogło zastosowanie kleju do śrub .

 
 
 

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki83    0

kiedyś miałem podobny przypadek z takim traktorem otwory z tulejkami centrującymi miały luz, przy naprawie skrzyni ślusarz zlikwidował luzy, do tego daliśmy od tylnej zwolnicy do mocowania poduszki kabiny z przodu ściąg z grubego gwintowanego pręta i trzymało kilka lat do tego łatwe do zdemontowania podczas jakiejkolwiek naprawy. Polecam takie rozwiązanie


dodam że ładowacz miał mocowanie do tylnej zwolnicy ale jakoś słabo to trzymało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaejSzyszka    1

kiedyś miałem podobny przypadek z takim traktorem otwory z tulejkami centrującymi miały luz, przy naprawie skrzyni ślusarz zlikwidował luzy, do tego daliśmy od tylnej zwolnicy do mocowania poduszki kabiny z przodu ściąg z grubego gwintowanego pręta i trzymało kilka lat do tego łatwe do zdemontowania podczas jakiejkolwiek naprawy. Polecam takie rozwiązanie

dodam że ładowacz miał mocowanie do tylnej zwolnicy ale jakoś słabo to trzymało

dzieki:))

pomysle nad takim rozwiazaniem:)

bo mi sie wydaje ze tez mam luz wlasniena tych tylejkach i powiedzmi jak to zlikwidowal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miki83    0

nie pamiętam czy zaspawał i zrobił nowe otwory czy tylko powiększył i zrobił nowe tulejki, trzeba było mu zawieźć obie skrzynie, najważniejsze że pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

U mnie śruby na klej załatwiły sprawę raz na zawsze. Co najlepsze to po ok 4 latach od "sklejenia" nie było problemu aby śruby odkręcić kluczem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BaejSzyszka    1

U mnie śruby na klej załatwiły sprawę raz na zawsze. Co najlepsze to po ok 4 latach od "sklejenia" nie było problemu aby śruby odkręcić kluczem :)

A jaki klej dawales?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Miałem to samo w swoim U1012, pomogło jak piszą inni śruby na klej, tylko trzeba porządnie zrobić. Dodatkowo wyjąłem uszczelkę tą tekturową i skręciłem na silikon, zaobserwowałem że ta uszczelka jest za gruba i w turze minimalnie pracuje, przez co zaczynają luzować się śruby, teraz od trzech lat spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelekkk
      Witam. Mam Zetora Proxima 8441 z 2007 roku i wystąpił problem w nim że sprzęgłem ręcznym Wom. Mianowicie po zaciągnięciu sprzęgła i próbie włączenia dźwigni wom jest zgrzytanie. Gdy się już włączy i chodzi to przy próbie wyłączenia wom poprzez podniesienie  dźwigni sprzęgła ręcznego wałek dalej się obraca .  Gdy chcę dźwignie wom podnieść do góry żeby wyłączyć również jest zgrzytanie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez endrju321
      Cześć, 
      można wymienić sprzęgło "słoneczko" na "łapkowe"? 
      Robił ktoś coś takiego? Polepszyłoby to wysprzęglanie? 
    • Przez Czarekczar
      Witam od niedawna jestem posiadaczem claasa ariona 630 . Nigdy wcześniej  nie użytkowałem takiej skrzyni . Chciałbym wiedzieć jak na niej jeździć by nie skrócić jej żywotności.  Jak na niej jeździć w polu i po drodze , lub czego nie robić .Jeżdżąc po drodze na automacie , zdejmując nogę z gazu strasznie mocno zrzuca biegi szarpiąc,  nie wiem czy to normalne , czy cos źle robie . Z góry dziękuję za pomoc .
      Pozdrawiam 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. 
      Gdzie szukać problemu, otóż podczas jazdy Zetorem 8045 i rozgrzaniu się oleju mam problem ze zmianą biegów, ciężko wbić wyższy bieg, podczas prac polowych żeby wbić bieg muszę wybijać biegi terenowe. Przedtem zalany był olejem przekładniowym (poprzedni właściciel takim zalał) to nie dało się normalnie ruszyć tylko szarpał. Teraz zalałem go hydraulicznym, nie szarpie ale biegi ciężko wchodzą. Teraz pytanie czy sama zmiana oleju na hydrauliczno-przekladniowy wystarczy? Czy trzeba zaglądać do skrzyni lub do sprzęgła? 
    • Przez Adam16482
      Witam. Czy w swoim zetorze wymienię wysprzeglik przez lewe okienko po demontażu pompy podnośnika?? Czy należy go rozpołowić? Bo raz mi się o uszy obiło że należy rozpołowić ale mi się zbytnio nie chce w to wierzyć aby do wymiany wysprzeglika było trzeba rozpoławiać bo widać go odrazu za pompą.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj