ahmeds1

Drgania kierownicy !

Polecane posty

ahmeds1    0

Witam

Mam problem z władkiem o tuż po wymianie ślimaka itp, wszystko poskładałem według książki, przykręciłem i co luzy skasowane ładnie w prawo w lewo skręca ale problem jest taki że gdy dodam gazu to trzęsie tak kierownica że nie idzie wytrzymać... Dodam że na wolnych nie trzęsie jest okey.

A i jeszcze przed wymianą ślimaka  było wszystko ok poza luzami oczywiście wiec raczej tymi przeciwwagami ani nie wyważeniem wału to nie może być bo czytałem właśnie to wszystko o tym jest ale jak wcześniej było dobrze to nie wiem w czym problem..

Jakieś pomysły ? Poduszki pod kabina i silnikiem wymienione bo myślałem że może przez to..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

No ale jak na postoju, czy w czasie jazdy to się dzieje, coś nie czaje co ma kierownica do obrotów silnika,chyba że jakieś wspomaganie jest? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Na postoju jak dodam gazu i w czasie jazdy to samo no nie idzie utrzymac kierownicy tak nią trzęsie.Wspomaganie zadnego nie mam przy nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

One tak mają taki rezonans przenosi z korpusu ja od nowości tak miałem przy pewnych obrotach silnika ,przetem miało luzy to może nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

No tak trochę na pewno powinno trząś ale no bez przesady żebym ja nie utrzymał kierownicy bo tak nią telepie.Po godzinie jazdy nie czuje palców to chyba aż tak nie powinno trząś :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,jasne że nie powinien tak trząść ,a przyczyna leży po stronie ustawienia kąta wtrysku, niewłaściwie ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku będzie powodował nadmierne drgania silnika, a szczególnie gdy jest zbyt wczesny kąt wtrysku, zatem twarda i metaliczna praca silnika ,co nie jest bez znaczenia na jego właściwą pracę i wpływu na żywotność silnika itd. :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0
Napisano (edytowany)

Był wymieniany wał,cylki,tłoki.Tylko ze wszystko było okey przed wymiana ślimaka a teraz się to zaczeło. No chyba ze jak były luzy to nie bylło tego czuć.Hmm no nie wiem to co zawieść wtryski do sprawdzenia czy może te przeciw wagi tylko czy da się to poprawić bez rozbierania silnika ?

Edytowano przez ahmeds1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Minimum to pewnie do rozrządu trzeba się dostać.

No albo sprawdzić wcześniej ten kont wtrysku jak kolega radzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Jeśli wtryski będą miały różne wartości ciśnienia ustawione, lub który niewłaściwie rozpyla też może być powodem nadmiernych drgań silnika z powodu nierównomiernej pracy jego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Spadło łożysko jak wkładałem i to było przyczyna drgań.

Temat do kosza/zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj