dominik82

trudny rozruch dorada

Polecane posty

dominik82    0

witam koledzy.tak jak pisalem wczesniej udalo mi sie w koncu kupic mtz82.codziennie troszke grzebie w nim lecz pogoda i czas niepozwalaja na kakretna robote.zalatwilem akumulator 180 z autobusu wsadzam a tu na szybkoobrotowym rozruszniku 3 razy zakrecil i detka.zastanawiam sie nad kupnem grzalki plynu.czterdziestke mialem z 69roku  wsadzilem 2swiece nowy aku i rozrusznik planetarny i palila do -13stopni bez pierdniecia.zastanawiam sie czy uruchomic ta swiece plomieniowa czy odrazu kupic ta grzalke i jak dlugo czeba czekac nim zagrzeje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popraw temat bo dorada to taka ryba  :rolleyes:

 

 

Edit.

aaa tobie chodzi że dorada od doradzać  ^^ sorry

Edytowano przez dawidursus323

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9228

1. Sprawdź rozrusznik. Też miałem szybkoobrotowy i jak zakręcił 2-3 razy to akumulator zdychał. winny był rozrusznik. Po wymianie na nowy problem ustąpił.

2. Załóż świecę płomieniową (sprawną)  - na pewno pomoże

3. Sprawdź ustawienie kąta wtrysku

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

na początek trzeba zacząc od instalacji paliwowej. jesli pompa slaba lub wtryski bedzie ciezko i to bardzo go odpalic w zimnych temperaturach.ja belarusa 952 od jakiegos czasu odpalam bez swiecy plomieniowej i odpala bo 4 zakereceniu walu .spalił mi sie ten caly sterownik od swiecy co jest przy chłodnicy oleju.i oczywiscie istalacja elektryczna bo dziwine ze po 3 zakreceniach pada bateria cos jest nie halo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Grzałka jest lep[sza zdecydowanie od świecy tyle że trzeba te 20-30 min poświęcić na grzanie. 

Ale ogólnie to faktycznie trzeba by sprawdzić i przeglądnąć silnik i instalację rozrusznika. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

1.Grzałkę warto kupić i założyć bo przedłużysz żywotność aku i rozrusznika.

2.Rozrusznik szybkoobrotowy długo nie podziała (2-3 lata) i wolniej kręci silnikiem niż normalny a tu musi być dobre sprężanie.

3.Aku 120-140AH i prąd rozruchowy ok. 900-1000A (polecam Topla)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

grzalke kupilem.swietnie grzeje cena ok 180zl.aku 180amper.zalalem plyem wszystko pieknie glwica ciepla traktor pyknol.patrze atu z pompy wodnej kapie tam gdzie taa diurka czyli spuscic plyn i regeneracja,pytanie czy niezbedne bedzie odkrecenie chlodnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    3515
Napisano (edytowany)

Powinno iść bez zdejmowania chłodnicy spróbuj

 

Edytowano przez miwigos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik82    0

musze sprawdzsic faktycznie ten rozrusznik bo przy takim aku powinien szybciej krecic.ponoc juz dwa lata jest w tym traktorze.stare rozrusznii rozbieralem ale ten planetarny jeszcze ni.ciekawe czy sa tam tulejki ktore czesto wycieraly sie w starych typach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj