kamillo96

Blokada prędkości do 30 km/h massey ferguson dynashift

Polecane posty

kamillo96    3

Tak jak w temacie jak zdjąć blokade prędkości w mf 8110 dynashift ponieważ gdy przekroczę 30 km/h spada płbieg niżej . Są jekieś obejścia aby zrobić to samemu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    151

Po to by jechać szybciej.

Na forum czytałem że wystarczy rozłączyć kostkę od czujnika prędkości tylko że wtedy prędkościomierz nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    12

System ten poza tym dba w innych sytuacjach  abys nie przeciązył silnika przy spadku obrotów ponad 12%, oraz przy temperaturach poniżej 0 stopni.

Wazniejsze jest szybka jazda czy eksploatacja bez remontów ciagnika.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    187

Tyle ze jeden ma kaganiec a są wersje bez niego zależy pewnie od rynku zbytu lub ceny zakupu nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

tak z francji

ptaszyna nie wolno odłączać prędkościomierza bo wtedy zepsujesz sobie napęd przedni ponieważ komp będzie myślał że ciągnik stoi a jak stoji to jest załączony napęd. To da się jakoś to zmienić aby jechał 40 km/h ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    151

Z serią 8xxx nie miałem do czynienia sugerowałem się 6xxx a tam można wyłączyć napęd jak ciągnik stoi, przekazałem to co wyczytałem na forum poza tym zawsze czujnik prędkości może się zepsuć i co wtedy? ciągnik ma być niesprawny.

W mniejszych seriach i w starszych też jak masz włączony napęd to po przekroczeniu prędkości 15km/h napęd jest automatycznie rozłączany (może o to Ci chodzi), wtedy to nie będzie działać i trzeba pamiętać aby napęd rozłączyć ręcznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

w takim wypadku jak sie zepsuje czujnk prędkości należy jak najszybciej kupić nowy ponieważ grozi to do szybkiego zużycia opon, oberwanu tulej łączących wałek napędu oraz oberwanu frezów w tarczkach załaczających przedni napęd ,a rozlaczyć przedni napęd ręcznie chyba się nie da gdy jest zepsuty czujnik prędkości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

Stosował ktoś jakieś przekaźniki aby leciał te 40, gdzieś było napisane jak co wpiąć ale ktoś usunął iniekcji ma powiedzcie jak macie to zrobione.Muszę coś zrobić bo w transporcie to trochę zchodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    78

Mój leci 40km/h i sprawdzałem to po zdjęciu licznika w kablach nic nie widać aby było coś majstrowane. Prędkościomierz działa.



 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

Widziałem takie coś wpięty przekaźnik tylko nwm czy w jakie dokładnie kable i czy nic się nie będzie dziać z tym nieporzadanego

post-143856-0-67797400-1461907797_thumb.jpg

post-143856-0-29588000-1461907945_thumb.jpg

post-143856-0-48451000-1461908005_thumb.jpg

post-143856-0-42331600-1461908064_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    6

może i przesadzam ale wyobraź sobie, że po odłączeniu czujnika predkosci  jedziesz 35 km/h i przypadkowo wrzucając luz pociągłeś dzwignie do siebie.

co wtedy robisz bierzesz grabie i zbierasz resztki skrzyni które właśnie wypadły przez dziurę w obudowie.   taki przykład tylko  :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    78

może i przesadzam ale wyobraź sobie, że po odłączeniu czujnika predkosci  jedziesz 35 km/h i przypadkowo wrzucając luz pociągłeś dzwignie do siebie.

co wtedy robisz bierzesz grabie i zbierasz resztki skrzyni które właśnie wypadły przez dziurę w obudowie.   taki przykład tylko  :D

Odłączenie czujnika nic nie pomoże... brak wskazań prędkości ( od serii 61XX ) no i najważniejsze mając kompa nie ominiesz włączonego napędu non stop, a nie oto chodzi ( no chyba, że ominiesz i podłączysz napęd na krótko bez kompa ale znowu tracisz możliwość hamowania przodem powyżej chyba 5/6km ). W instrukcji pisze, że po przekroczeniu 30km/h na D, sterownik automatycznie przerzuci na C. U mnie nie mam pojęcia co mam pogmerane ale leci 40km/h ( no 39,4km/h :D ). Wszystkie funkcje sterowane przez kompa działają poprawnie. Wiązka bez żadnej ingerencji.



 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    6

Odłączenie czujnika nic nie pomoże... 

 

odłączenie czujnika pomoże i sterownik nie bedzie zrzucał z d na c ale jest to niebespieczne tak jak pisaem wcześniej 

 

 

brak wskazań prędkości ( od serii 61XX ) no i najważniejsze mając kompa nie ominiesz włączonego napędu non stop, a nie oto chodzi ( no chyba, że ominiesz i podłączysz napęd na krótko bez kompa ale znowu tracisz możliwość hamowania przodem powyżej chyba 5/6km )

tu sie zgadzam 

 

 

 W instrukcji pisze, że po przekroczeniu 30km/h na D, sterownik automatycznie przerzuci na C

oczywiście tak jak piszesz ale tylko w wersji 30km/h w wersji 40 km/h już nie zrzuca półbiegu

 

 

U mnie nie mam pojęcia co mam pogmerane ale leci 40km/h ( no 39,4km/h biggrin.png ). Wszystkie funkcje sterowane przez kompa działają poprawnie. Wiązka bez żadnej ingerencji.

dlatego że masz wersje 40 km/h  . 

 

pokazywałem już jak to zrobić jest to całkiem bezpieczne 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    45

A który dokładnie przewód  rozłączyć w 3085 ?

 

Robiłem to już dawno ale chyba fioletowy, kiedyś na forum wklejałem zdjęcia. trzeba poszukac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie mam problem z traktorem. Założyliśmy nową pompę hydrauliki(Boscha padła po dwóch latach), skasowaliśmy luz na ramionach podnośnika oraz ustawiłem czujnikiem wysokość podnoszenia ramion tak aby było prawie max do góry. EHR podniesie do końca i guzikiem na błotniku minimalnie dociągnie go jeszcze troszkę do góry. Czyli tu wszystko powinno być ok. A teraz odnośnie problemu.
      Jest taka sytuacja, że EHR nie rozłącza mi pompy. Po podniesieniu ramion do góry powinno ją rozłączyć, a ona dalej pompuje. I robiłem również w ten sposób, że ustawiłem czujnik aby ramiona podnosił do połowy i w tym przypadku również jej nie rozłącza. Muszę przełącznikiem brać w pozycję neutralną aby się wyłączyła. Jest to bardzo uciążliwe. Nie chcę w szybki sposób wykończyć nowej pompy. Ktoś wie czemu może tak się dziać? Niby EHR powinien szybko podnieść do góry i przy końcu zwolnić i powoli dociągnąć ramiona do żądanej pozycji. A tu wygląda na to jakby nie mógł właśnie sobie powoli dociągnąć. Przez co nie rozłącza mi pompy. Gdy podniosę ramiona do góry i staną już(przy gazowaniu również) to pompa dalej pracuje. W tym momencie ustawię przełącznik w pozycji neutralnej i guzikiem na błotniku bez problemu wyżej jeszcze podniesie. Już nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny tego. Ma ktoś jakiś pomysł? Mam nadzieję, że dość jasno opisałem sprawę.
      Czekam na rady.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez LukaszSZCZ999
      Dobry wieczór. Panowie, wymieniłem tarczę sprzęgłową (490zł w Grene), docisku mimo bruzd wydartych przez nity poprzedniej tarczy nie toczyłem.
       
      Po złożeniu ciągnika nie mogłem wrzucić biegu bo po prostu zgrzytało. Wrzuciłem bieg na zgaszonym silniku, odpaliłem, mimo wciśniętego pedału do dechy, ciągnik zaczął się toczyć. Pomyślicie że jest zapowietrzone.. Odpowietrzyłem, twardość jest w porządku. Pojeździłem trochę i jest odrobinę lepiej, ale z każdą zmianą biegu myślę "zgrzytnie czy nie?", no i niestety strasznie niewygodne jest wciskanie sprzęgła do samego końca by dobrze wysprzęglić (już dwu centymetrowe popuszczenie sprzęgła od maksimum powoduje całkowite "załapanie" sprzęgła).
      Ponadto zauważyłem, że pełne naciśnięcie pedału powoduje bardzo mały (ok 2milimetrowy) ruch docisku od tarczy. Czy ktoś wie ile powinien ten ruch wynosić?
       
      Co robić? Dotrze się to? Sam pedał obojętnie czy silnik odpalony czy nie ma luz, zastanawiam się czy czasem to on nie pozwala na całkowite wciśnięcie pompki.
       
      Piszcie, powiedzcie co można jeszcze wykonać by to naprawić.
    • Przez czarodziej3072
      Witam potrzebuje rozpiski bezpieczników do mf 6180 
    • Przez MfKrystian
      Witam mam małe zapytanie czy masseyem 3080 można jezdzic po asfalcie z włączonym napedem   pytam bo wiadomo ze naped 4x4 lepsza przyczepność i hamowanie na 4 koła  jesli bd jeździl po asfalcie nic się nie stanie z nim?
    • Przez K100
      Moze komuś się przyda
       
      1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
      1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
      1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
      1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
      1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
      1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
      1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania
       
      2-2....problem z czujnikiem pozycji
      2-3....problem z czujnikiem głębokości
      2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
      2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)
       
      3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
      3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
      3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
      3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.