kamillo96

Blokada prędkości do 30 km/h massey ferguson dynashift

Polecane posty

kamillo96    3

Tak jak w temacie jak zdjąć blokade prędkości w mf 8110 dynashift ponieważ gdy przekroczę 30 km/h spada płbieg niżej . Są jekieś obejścia aby zrobić to samemu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Po to by jechać szybciej.

Na forum czytałem że wystarczy rozłączyć kostkę od czujnika prędkości tylko że wtedy prędkościomierz nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

System ten poza tym dba w innych sytuacjach  abys nie przeciązył silnika przy spadku obrotów ponad 12%, oraz przy temperaturach poniżej 0 stopni.

Wazniejsze jest szybka jazda czy eksploatacja bez remontów ciagnika.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Tyle ze jeden ma kaganiec a są wersje bez niego zależy pewnie od rynku zbytu lub ceny zakupu nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

tak z francji

ptaszyna nie wolno odłączać prędkościomierza bo wtedy zepsujesz sobie napęd przedni ponieważ komp będzie myślał że ciągnik stoi a jak stoji to jest załączony napęd. To da się jakoś to zmienić aby jechał 40 km/h ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Z serią 8xxx nie miałem do czynienia sugerowałem się 6xxx a tam można wyłączyć napęd jak ciągnik stoi, przekazałem to co wyczytałem na forum poza tym zawsze czujnik prędkości może się zepsuć i co wtedy? ciągnik ma być niesprawny.

W mniejszych seriach i w starszych też jak masz włączony napęd to po przekroczeniu prędkości 15km/h napęd jest automatycznie rozłączany (może o to Ci chodzi), wtedy to nie będzie działać i trzeba pamiętać aby napęd rozłączyć ręcznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

w takim wypadku jak sie zepsuje czujnk prędkości należy jak najszybciej kupić nowy ponieważ grozi to do szybkiego zużycia opon, oberwanu tulej łączących wałek napędu oraz oberwanu frezów w tarczkach załaczających przedni napęd ,a rozlaczyć przedni napęd ręcznie chyba się nie da gdy jest zepsuty czujnik prędkości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

Stosował ktoś jakieś przekaźniki aby leciał te 40, gdzieś było napisane jak co wpiąć ale ktoś usunął iniekcji ma powiedzcie jak macie to zrobione.Muszę coś zrobić bo w transporcie to trochę zchodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

Mój leci 40km/h i sprawdzałem to po zdjęciu licznika w kablach nic nie widać aby było coś majstrowane. Prędkościomierz działa.

______________________________________________________________________________________________________________________________

https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/valtra/valmet-655-655t-705-755-805-855-905-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/same/drago-buffalo-hercules-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/john-deere/7210r-7230r-7250r-7270r-7290r-7310r-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ladowarki-teleskopowe/massey-ferguson/8925-8926-8937-8939-8947-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/fiat-agri-laverda/m-92-m-112-m-132-m-152-m-182-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/valtra/valmet-mega-8300-8600-8800-8850-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/same/explorer-55-65-75-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ciagniki-rolnicze/john-deere/8260r-8285r-8310r-8335r-8360r-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/ladowarki-teleskopowe/massey-ferguson/9205-9305-9306-9407-89410-dane-techniczne/
https://www.agrodane.pl/kombajny-zbozowe/fiat-agri-laverda/3300-3350-3450-dane-techniczne/

https://www.agridane.com/telescopic-handlers/massey-ferguson/8925-8926-8937-8939-8947-specs/
https://www.agridane.com/combine-harvesters/fiat-agri-laverda/m-92-m-112-m-132-m-152-m-182-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/valtra/valmet-mega-8300-8600-8800-8850-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/same/explorer-55-65-75-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/john-deere/8260r-8285r-8310r-8335r-8360r-specs/
https://www.agridane.com/telescopic-handlers/massey-ferguson/9205-9305-9306-9407-89410-specs/
https://www.agridane.com/combine-harvesters/fiat-agri-laverda/3300-3350-3450-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/valtra/valmet-365-465-565-665-865-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/same/explorer-60-70-80-90-specs/
https://www.agridane.com/agricultural-tractors/john-deere/8245r-8270r-8295r-8320r-8345r-8370r-8400r-specs/

https://www.agridaten.de/traktoren/john-deere/7210r-7230r-7250r-7270r-7290r-7310r-technische-daten/
https://www.agridaten.de/teleskoplader/massey-ferguson/8925-8926-8937-8939-8947-technische-daten/
https://www.agridaten.de/mahdrescher/fiat-agri-laverda/m-92-m-112-m-132-m-152-m-182-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/valtra/valmet-mega-8300-8600-8800-8850-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/same/explorer-55-65-75-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/john-deere/8260r-8285r-8310r-8335r-8360r-technische-daten/
https://www.agridaten.de/teleskoplader/massey-ferguson/9205-9305-9306-9407-89410-technische-daten/
https://www.agridaten.de/mahdrescher/fiat-agri-laverda/3300-3350-3450-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/valtra/valmet-365-465-565-665-865-technische-daten/
https://www.agridaten.de/traktoren/same/explorer-60-70-80-90-technische-daten/

https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/valtra/valmet-655-655t-705-755-805-855-905-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/same/drago-buffalo-hercules-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/john-deere/7210r-7230r-7250r-7270r-7290r-7310r-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/telescoopladers/massey-ferguson/8925-8926-8937-8939-8947-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/fiat-agri-laverda/m-92-m-112-m-132-m-152-m-182-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/valtra/valmet-mega-8300-8600-8800-8850-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/same/explorer-55-65-75-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/landbouwtrekkers/john-deere/8260r-8285r-8310r-8335r-8360r-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/telescoopladers/massey-ferguson/9205-9305-9306-9407-89410-technische-gegevens/
https://www.agrispec.nl/maaidorsers/fiat-agri-laverda/3300-3350-3450-technische-gegevens/

https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/valtra/valmet-655-655t-705-755-805-855-905-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/same/drago-buffalo-hercules-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/john-deere/7210r-7230r-7250r-7270r-7290r-7310r-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/carretillas-telescopicas/massey-ferguson/8925-8926-8937-8939-8947-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/fiat-agri-laverda/m-92-m-112-m-132-m-152-m-182-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/valtra/valmet-mega-8300-8600-8800-8850-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/same/explorer-55-65-75-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/tractores-agricolas/john-deere/8260r-8285r-8310r-8335r-8360r-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/carretillas-telescopicas/massey-ferguson/9205-9305-9306-9407-89410-ficha-tecnica/
https://www.agridatos.es/cosechadoras/fiat-agri-laverda/3300-3350-3450-ficha-tecnica/

https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/valtra/valmet-655-655t-705-755-805-855-905-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/same/drago-buffalo-hercules-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/john-deere/7210r-7230r-7250r-7270r-7290r-7310r-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/chargeuses-telescopiques/massey-ferguson/8925-8926-8937-8939-8947-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/fiat-agri-laverda/m-92-m-112-m-132-m-152-m-182-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/valtra/valmet-mega-8300-8600-8800-8850-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/same/explorer-55-65-75-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/tracteurs-agricoles/john-deere/8260r-8285r-8310r-8335r-8360r-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/chargeuses-telescopiques/massey-ferguson/9205-9305-9306-9407-89410-fiche-technique/
https://www.agridonnees.fr/moissonneuses-batteuses/fiat-agri-laverda/3300-3350-3450-fiche-technique/

https://www.agridati.it/trattori-agricoli/valtra/valmet-655-655t-705-755-805-855-905-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/same/drago-buffalo-hercules-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/john-deere/7210r-7230r-7250r-7270r-7290r-7310r-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/sollevatori-telescopici/massey-ferguson/8925-8926-8937-8939-8947-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/fiat-agri-laverda/m-92-m-112-m-132-m-152-m-182-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/valtra/valmet-mega-8300-8600-8800-8850-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/same/explorer-55-65-75-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/trattori-agricoli/john-deere/8260r-8285r-8310r-8335r-8360r-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/sollevatori-telescopici/massey-ferguson/9205-9305-9306-9407-89410-scheda-tecnica/
https://www.agridati.it/mietitrebbie/fiat-agri-laverda/3300-3350-3450-scheda-tecnica/

https://www.agrodannyye.com/traktory/valtra/valmet-655-655t-705-755-805-855-905-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/same/drago-buffalo-hercules-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/john-deere/7210r-7230r-7250r-7270r-7290r-7310r-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/teleskopicheskiye-pogruzchiki/massey-ferguson/8925-8926-8937-8939-8947-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/fiat-agri-laverda/m-92-m-112-m-132-m-152-m-182-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/valtra/valmet-mega-8300-8600-8800-8850-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/same/explorer-55-65-75-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/traktory/john-deere/8260r-8285r-8310r-8335r-8360r-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/teleskopicheskiye-pogruzchiki/massey-ferguson/9205-9305-9306-9407-89410-tekhnicheskaya-kharakteristika/
https://www.agrodannyye.com/zernouborochnyye-kombayny/fiat-agri-laverda/3300-3350-3450-tekhnicheskaya-kharakteristika/

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

Widziałem takie coś wpięty przekaźnik tylko nwm czy w jakie dokładnie kable i czy nic się nie będzie dziać z tym nieporzadanego

post-143856-0-67797400-1461907797_thumb.jpg

post-143856-0-29588000-1461907945_thumb.jpg

post-143856-0-48451000-1461908005_thumb.jpg

post-143856-0-42331600-1461908064_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    6

może i przesadzam ale wyobraź sobie, że po odłączeniu czujnika predkosci  jedziesz 35 km/h i przypadkowo wrzucając luz pociągłeś dzwignie do siebie.

co wtedy robisz bierzesz grabie i zbierasz resztki skrzyni które właśnie wypadły przez dziurę w obudowie.   taki przykład tylko  :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154
Napisano (edytowany)
Dnia 1.05.2016 o 18:37, makel9 napisał:

może i przesadzam ale wyobraź sobie, że po odłączeniu czujnika predkosci  jedziesz 35 km/h i przypadkowo wrzucając luz pociągłeś dzwignie do siebie.

co wtedy robisz bierzesz grabie i zbierasz resztki skrzyni które właśnie wypadły przez dziurę w obudowie.   taki przykład tylko  :D

Odłączenie czujnika nic nie pomoże... brak wskazań prędkości ( od serii 61XX ) no i najważniejsze mając kompa nie ominiesz włączonego napędu non stop, a nie oto chodzi ( no chyba, że ominiesz i podłączysz napęd na krótko bez kompa ale znowu tracisz możliwość hamowania przodem powyżej chyba 5/6km ). W instrukcji pisze, że po przekroczeniu 30km/h na D, sterownik automatycznie przerzuci na C. U mnie nie mam pojęcia co mam pogmerane ale leci 40km/h ( no 39,4km/h :D ). Wszystkie funkcje sterowane przez kompa działają poprawnie. Wiązka bez żadnej ingerencji.

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    6

Odłączenie czujnika nic nie pomoże... 

 

odłączenie czujnika pomoże i sterownik nie bedzie zrzucał z d na c ale jest to niebespieczne tak jak pisaem wcześniej 

 

 

brak wskazań prędkości ( od serii 61XX ) no i najważniejsze mając kompa nie ominiesz włączonego napędu non stop, a nie oto chodzi ( no chyba, że ominiesz i podłączysz napęd na krótko bez kompa ale znowu tracisz możliwość hamowania przodem powyżej chyba 5/6km )

tu sie zgadzam 

 

 

 W instrukcji pisze, że po przekroczeniu 30km/h na D, sterownik automatycznie przerzuci na C

oczywiście tak jak piszesz ale tylko w wersji 30km/h w wersji 40 km/h już nie zrzuca półbiegu

 

 

U mnie nie mam pojęcia co mam pogmerane ale leci 40km/h ( no 39,4km/h biggrin.png ). Wszystkie funkcje sterowane przez kompa działają poprawnie. Wiązka bez żadnej ingerencji.

dlatego że masz wersje 40 km/h  . 

 

pokazywałem już jak to zrobić jest to całkiem bezpieczne 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

A który dokładnie przewód  rozłączyć w 3085 ?

 

Robiłem to już dawno ale chyba fioletowy, kiedyś na forum wklejałem zdjęcia. trzeba poszukac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj