Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez zawiedzony_Kubotą
      Kupiłem ciągnik KUBOTA M 115GHIII za 295 tysięcy.
      Po przejechaniu 37 mth ma już 5 wad!
      - zaraz po przywiezieniu był z tyłu malowany
      - na 2 dzień zaczął cieknąć olej z szybkozłącza
      - w trakcie jazdy pojawia się sygnał dźwiękowy przy desce rozdzielczej i serwis mówi, że nie ma pojęcie co to
      - w trakcie jazdy koła biją, tył ciągnika podskakuje, nawet przy ciśnieniu 0,9. Jadący czuje wszystko w siedzeniu. Ciągnik jest z PEŁNĄ AMORTYZACJĄ - MIĘKKA OŚ
      - popsuty zaczep automatyczny
      Co to ma być, że ciągnik za takie pieniądze przychodzi popsuty. Dopiero co go dostałem i już ma tyle wad. To się nie mieści w głowie. Ma ktoś podobnie lub słyszał o podobnych przypakach? Co z tych robiliście?
      Co do kół serwis utrzymuje, że tak powinno być, bo ciągnik ma duże koła...
    • Przez agrolfan
      Witam wszystkich. 
      Proszę Was o opinię i rade odnośnie Ciągnika tj. Kubota m6060 oraz New Holand t4.65 powerstar. Muszę już podjąć decyzję kupując na PROW i wciąż się waham.. .który z nich wybrać? Jako pomocniczy oraz z ladowaczem. Jaki polski ładowacz? Jakie plusy i minusy?
      Wszystkim wynoszącym coś do tematu-bardzo dziekuje.
    • Przez lukasz2207
      Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 
    • Przez slawcio_1974
      Mam problem z 6630 premium.Nie włącza się tylni wom,tzn włącza się i zaraz puszcza.Sprawdzona cewka,elektryka jest ok.Komunikat wyświetla się błąd BCU 33.Serwis nie wie,co mu jest.Może miał ktoś taki przypadek?

    • Przez jarek1996
      Witam, na wiosnę kupiłem jd 6230, od znajomego. Ciągnik pewny lekko zaniedbany. Przy kupnie spawdzony, wszystko było dobrze , przy minusowych temperaturach palił bardzo ładnie. Zrobiłem nim 60 godzin i od paru dni bardzo ciężko pali. Muszę nim bardzo długo kręcić to z trudem zapala. Zdazylo mi się że zapalala się kontrolka od świec żarowych i ciągnik tracił moc. W dodatku tworzy się ciśnienie w baku. Pompa po załączeniu stacyjki chodzi, filtry wymienione. Co może być przyczyną ?? Na ciepłym silniku również pali trochę szybciej ale i tez nie za pierwszym razem ...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.