michalkk22

Fendt Favorit 611 ls - problem po regeneracji pompy wtryskowej

Polecane posty

michalkk22    0

W ciągniku fendt favorit 611 ls pompa wtryskowa została oddana do regeneracji. Po wymianie sekcji, rozebraniu rozrządu, złożeniu itd., ciągnik przy odpalaniu wchodzi na bardzo wysokie obroty (ok 1100 obr./min), trwa to bardzo krótko po czym obroty się normują. Moje pytanie jest następujące, czy tak wysokie obroty mogą być przyczyną wadliwej regeneracji pompy wtryskowej, czy też problemem może być złe ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku czyli potocznie zwanego zapłonu ? Za wszelkie odpowiedzie i pomysły z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja myślę że przez pompe wtryskową regulator obrotów ,czy listwa się przycina ,bo jak był przestawiony to albo by źle palił albo twardo chodził silnik chodzi normalnie później?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalkk22    0

Zapłon może być lekko przestawiony, na moje oko zbyt wczesny wtrysk paliwa, ale żeby to przestawić trzeba sporo rozbierać, więc chciałbym wiedzieć czy pompa wtryskowa może być przyczyną tak wysokiego wejsćia na obroty przy starcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6386

Jedna z sekcji tłoczących przycina się i blokuje na chwilę listwę. Uszkodzenie mogło powstać podczas składania pompy. Tłoczek wysunął się podczas wkładania i uszkoizł gładź z która współpracuje. O ile to pompa rzędowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalkk22    0

Jedna z sekcji tłoczących przycina się i blokuje na chwilę listwę. Uszkodzenie mogło powstać podczas składania pompy. Tłoczek wysunął się podczas wkładania i uszkoizł gładź z która współpracuje. O ile to pompa rzędowa.

 

I może się tak dziać mimo, iż nie dodaje się "gazu" podczas odpalania ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilian2014    0

Może winny jest regulator obrotów.Oddaj pompę na poprawkę bo może tak być że wejdzie Ci kiedyś na bardzo wysokie obroty i coś się urwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Kolego któraś sekcja jest przytarta.Lepiej się tym zajmij,bo może być tak,że go nie zgasisz,a na turbomacie nie przydusisz biegami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertmoczko    10
Napisano (edytowany)

Jaki był koszt naprawy pompy i co było robione ?

 

Edytowano przez robertmoczko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Czy ktoś dobierał dmuchawy i nagrzewnicę od jakiegoś auta?
      Pozdrawiam
    • Przez Radek88
      Witam 
      Przymierzam się do kupna ciągnika Fendt 615 LSA Turbomatic E.
      Byłem oglądać ciągnik i wszystko jest ok tylko nie działa EHR żadne pokrętło nie działa. Podnoszenie i opuszczanie tylnego TUZa jest sterowane dorobionym przełącznikiem góra podnoszenie środkowa pozycja stop dół opuszczanie oczywiście chciałbym po zakupie naprawić EHR tylko zastanawiam się ile maksymalnie może mnie to kosztować?
      Obecny i zarazem drugi właściciel ciągnika ma go 4 lata i mówił, że było tak od początku jak go kupił i nic tam nie zaglądał.
      Znalazłem w innym wątku podobna sytuację i padła kwota 10 tys, ale był to inny ciągnik 612 i już kilka lat temu.
    • Przez mariuszzo
      max prędkość 611 30 km/h 6 bieg nie wchodzi słyszałem że jest zablokowany. jak go odblokować?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj