KIbul

Renault 103.14

Polecane posty

KIbul    0

Witam zakupiłem niedawno renault 103.14 i od jakiegoś czasu zauważyłem ze opona w lewym przednik kole jest od środka bardziej przycięta. Kolo wydaje się ze prosto stoi.Co możne być tego przyczyna, przedni napęd chodzi malina.Nie ma luzów na osi i prawe kolo jest okey ;p opony SA nowe także trochę szkoda,poproszę o pomoc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Tak. dokładnie to ściera się polowa lewej opony,dokładnie ta polowa od silnika... Dziwne objawy trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

diagonalne czy radialne

zbieżność ustwiona ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Może rozleciało się łożysko na zwrotnicy od spodu. Nie widać tego bez odkręcenia pokrywy, a ma to znaczenie dla zbieżności i pochylenia koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

nie wiem czy zbieznosc ustawiona nie wiem nawet jak sie to robi ;p Opony michelin :P ale chyba Radialne ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Łożysko sprawdzileś?? No sory jak nie wiesz nawet jakie masz konkretnie opony. Daj foto przodu z dalsza zeby zobaczyć czy zbieżność dobra i foto zwrotnicy. Nikt tu z fusów nie wróży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ale co do tego maja opony ?? prawe kolo równo się ściera i jest okey a lewe jest starte od środka a od zewnątrz nic. gołym okiem nie widać zęby kolo było pochylone albo coś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

a to mają że opona diagonalna inaczej się trze

do tego ciśnienie w oponach

jeśli nie sprawdziłeś zbieżności i pochylenia to jak mamy pomóc, tu nie ma wróżek i jasnowidzów


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
90mateusz    7

ale juz   kupiles ciagnik z  takim  kolem  czy to sie u ciebie zaczel dziac ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

daj nam foto na prosto z kołami od przodu bo tak nic nie ocenimy. Nikt tu nie wróży z fusow jak juz pisałem i diagnozy nie postawi na oślep. 

idziesz do lekarza i co ? na początek bada później diagnoza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Taki już kopiłem :D dobra jutro zrobię zdjęcia. koleś mi mówił ze założył nowe opony i tak się lewa lekko ścina. A cisnienie jest identyczne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Opony radial czy diag? podnies lewarkiem to koło i sprawdz wszelkie luzy ;gora-dół lewo-prawo po sksie itd. od dołu podwarzaj czymś bo troche waży zeby sprawdzic, zmierz odleglosci od obręczy w połowie wysokości koła przed zwrotnicą i za.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Zbieżność ustawisz kręcąc drążkiem z końcówkami który łączy koła (po odkręceniu przeciwnakrętek)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Słuszną propozycję podał Ci @maniek0277:

Opony radial czy diag? podnies lewarkiem to koło i sprawdz wszelkie luzy ;gora-dół lewo-prawo po sksie itd. od dołu podwarzaj czymś bo troche waży zeby sprawdzic, zmierz odleglosci od obręczy w połowie wysokości koła przed zwrotnicą i za.

 

Oczekujesz pomocy a sam nie kiwniesz nawet palcem!!!

Przez tydzień czasu nie sprawdzić jaką masz oponę: radialną, czy diagonalną - wybacz.

Spradź, jakie masz opony?

Unieś koło i sprawdź luzy.

Znajdziesz przyczynę lub ją wykluczysz. Zapewne dolne łożysko zwrotnicy lub końcówka drążka.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Jedziemy wszyscy zobaczyć jakie opony ma kolega i zobaczymy też zbieżność. Razem damy radę. Chcesz pomocy a sam nie sprawdzisz w czym problem. To nie jest skomplikowane, schyl się i zajrzyj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Sory ale miałem problem z komputerem. a przez telefon to można gówno zrobić  jutro wstawię zdjęcie całego przodu. Chyba ze to aż taki problem to przepraszam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Nie używaj wulgarnych słów tutaj bo ban poleci. Chcesz pomocy to wysil się bo my nie zgadniemy w czym problem. Weź lewarek, podnieś koło i sprawdź czy sa luzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0
Napisano (edytowany)

Opony są radialne. luzów na kole nie ma :P nie czuć nic również podczas jazdy wszystko wydaje się być okey :P jeszcze tylko sprawdzę czy na drążkach kierowniczych jest dokładnie ustawione :D Sory ze tak późno odp ale mało czasu a  roboty :D

 

 

post-13478-0-09293200-1423325740_thumb.jpg

post-13478-0-36539700-1423325794_thumb.jpg

post-13478-0-08475700-1423325854_thumb.jpg

Edytowano przez KIbul

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49
Napisano (edytowany)

Ja tu nie widzę żadnego problemu.  Masz za duże cisnienie w nich bo aż okągłe. Tak jak widze koła stoją dobrze.

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIbul    0

Ale na zdjęciu może tego nie widać zbyt dobrze ale trochę tak :D zobacz jak wygląda opona lewa od środka ;p w realu to sporo bardziej widać :P prawa jest spoko ;p równo się ściera :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Tak widze, Co drugi ząb wytarty. Na moje za duże ciśnienie


Podczas jazdy po asfalcie sciaga? Luzy posprawdzaj na końcówkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

na moje oko to masz tam jakieś 2.5 bar nabite  :o  

upuść do 1.2-1.5

 

luz na drążku nie spowoduje zcierania opony w tak szybkim tępie

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

@izydor6280 kolega w reni ma na 100% duże cisnienie, Tylko duze cisnienie doprowadza oponę do takiego stanu to raz, a dwa słaby ciąg w polu z takim cisnieniem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj