Polecane posty

Witam, mam problem z hydraulika i podnośnikiem, działa dopiero od 1200-1300 obrotów i ledwie pracuje. Olej w skrzyni potrafi się zagotować nawet podczas lżejszych prac polowych. Olej i filtry oryginalne claasa, pompa sprawdzana przez serwisanta z claasa na małych obrotach brak przepływu przy 2100 ma 190 bar. Twierdzi ze pompa jest dobra.


Wszystkie odpowiedzi mogą pomóc! Jeśli ktoś ma instrukcje napraw lub katalog części w wersji PDF lub papierowej proszę o info.

Edytowano przez mieszczuchahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak podejrzanych odgłosów (jedyne co przychodzi mi na myśl to takie jakby "wycie" przy maksymalnej prędkości, wtedy jest najwyższe ciśnienie), a tak poza tym skrzynia pracuje normalnie, biegi nie wyskakują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie podaje w stronę przyczepy ale koła pozostają zablokowane do momentu zgaszenia silnika i odłączenia przewodów. Zapomniałem dopisać, przy wciśniętym pedale hamulca odczuwalne są duże wibracje i hałas.

Edytowano przez mieszczuchahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Warto sprawdzic czy odcina całkowicie dopływ oleju na wyjscie hamowni. Mogę sie mylić ale zasilanie z pompy pierwsze idzie na hamulce hydrauliczne potem do rozdzielaczy. Wibracje mogą byc wywołane odbijaniem ciśnienia , zaworu, hamowni.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten zawór ponoć był jakoś zablokowany/zatrzymany ale po przerobieniu przyczepy na hamulce hydrauliczne odblokowaliśmy go. Po jakimś czasie pojawił się problem z gotowaniem oleju i podnoszeniem. Możliwe że w nim leży przyczyna.
Dziękuje za podpowiedź sprawdzę to gdy tylko znajomy mechanik będzie miał wolną chwilę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Według mnie wyglada to na przyblokowany jakis zawór w rozdzielaczu i olej sie grzeje, przy wiekszych obrotach dopiero go otwiera i podnosnik jakos działa.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    62

Wygląda na to, że albo ktoś albo Ty napsocił z tym zaworem. Nieprofesjonalnie zrobiona przeróbka, która nie powinna mieć miejsca tam i tak. Pompa ok. daje ciśnienie ale zawór uchyla się tyci olej tylko przez niego kapie to i się grzeje momentalnie, a w tedy drży wszystko i wyje od ciśnienia. Dalej olej już ma za mały przepływ i ciśnienie na siłowniki ramion podnośnika i podnośnik nie unosi ich. Postaraj się porobić jak było fabrycznie i sprawdzisz czy to ta przeróbka zaworu nie psoci Ci. I możesz też podpytać serwis co powiedzą na temat tej przeróbki i dlaczego ktoś zablokował zawór, do czego to miało służyć mu?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat nie dotykałem się do niego. Gdy mechanik z ojcem tam zaglądali to byłem poza granicami naszego kraju.
Zakładam że przed naszym zakupem ktoś miał problemy z tym zaworem i rozwiązał je tanim kosztem, czyli zablokowaniem go. Wiesz może jaka jest orientacyjna cena takiego zaworu?

Edytowano przez mieszczuchahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

A moze by tak najpierw zdjagnozować co jest usterką i dopierko coś wymieniac bo tak na chybił trafił to szkoda kasy troszke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, dziękuję za pomoc!

 

Przyczyną był ten zawór o którym pisaliście, opiłek metalu zatkał otwór o średnicy zbliżonej do igły.

 

Jeszcze raz dziękuje. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeskw75    118
Dnia Saturday, March 21, 2015 o 16:36, mieszczuchahaha napisał:

Koledzy, dziękuję za pomoc!

 

Przyczyną był ten zawór o którym pisaliście, opiłek metalu zatkał otwór o średnicy zbliżonej do igły.

 

Jeszcze raz dziękuje. :rolleyes:

Zdejmowałeś rozdzielacz? Dużo z tym roboty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Theprzemo205
      Witam Jestem zainteresowany tym oto kombajnem.  https://www.olx.pl/oferta/claas-mercator-50-kosa-3m-oryginal-jeden-wlasciciel-export-szwecja-CID757-IDCeVnD.html#fe296148d1 
      Za bardzo się nie znam na kombajnach. Dotychczas uztkowałem tylko Claas Cosmos. Czy mercatorem da rade kosić kukurydze i rzepak?  Czy te 2029 motogodzin to dużo jak na taki kombajn?
    • Przez koomar
      Jak w temacie w aresie tylny tuz wolno opuszcza i to niezależnie czy jest obciazony czy pusty. Ja zimnym oleju jeszcze jest w miare ok ale po rozgrzaniu się oleju jest słabo. nie ma reakcji na ustawianie szybkości opadania. czy to może być wina pompy czy może bardziej sekcji?
    • Przez koomar
      Witam. jak w temacie mój arion gubi płyn chłodniczy który pokazuje się w kabinie przy pedale gazu dwukrotnie przewod pod kabina pękł. ktoś ma jakieś pomysły od czego to może być? nie kopci na biało olej też nie wskazuje na obecność płynu chlodniczego
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj