Polecane posty

ziomek2169    4

witam mam problem w moim mf 3070 a mianowici dymi mi na niebiesko z tego czujnika w koloktorze. od czego jest to czujnik

post-89903-0-62309000-1422101081_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Swieca żarowa. Wykręć i zobacz czy nie uwalony gwint. Myśle ze dobra jest skoro dymek leci


coś mocno pluje olejem jak widac. orbitrol sie rozszczelnił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

To ciekawe ze w moim 3060 żarowa siedzi. Mylisz świece.


@ziomek2169 kupujesz zestaw naprawczy orbitrola, wyciągasz orbitrol na stół i działasz z wymianą uszczelnień :) Podpowiem nowy orbitrol to koszt do 1000pln

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Predzej z pod pokrywy zaworow i oplywa


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

po tym zdjęciu to marną przyszłość daje temu traktorowi... ten olej to już jakaś smoła, a dym z płomieniówki? zapewne olej leje sie na kolektor wydechowy a wydobywa się gdzieś w rejonie płomieniówki i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek2169    4

juz wiem czego sie dymiło, świeca płomieniowa cały czas grzała i robił sie gorący ten plastki co jest w niej. żaden olej sie nie dostaje do kolektora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

@BobsMF masz racje-płomieniówka. Dziś zajrzałem dobrze pod osłone silnika. Moj bład niedopatrzenia. Sory. :)

 

Do autora tematu- zlokalizuj ten wyciek oleju, dobrze koledzy piszą,jak smoła. Szkoda traktorka. Daj foto drugiej strony silnika


W swiecy nie ma plastiku bo juz dawno by sie rozleciala, to specjalny materiał odporny na wysokie temp.

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

A moze jest cos nie tak z instalacja i swieca caly czas ma napiecie, chodz gdyby tak bylo juz dawno pewnie by siadla, a moze turbina pompuje olej w kolektor i kiedy swieca grzeje poprostu sie kopci bo jest jakas nieszczelnosc na polaczeniu swiecy z kolektorem?? Tak swoja droga to autor tematu moze najpierw zlokalizowalby i opisal dokladniej w czym problem i jak wygladaja objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Swieca jak by grzała non stop to wydaje mi sie ze by sie spaliła. Autor nie napisał czy przed rozruchem sie dymi w trakcie grzania czy jak odpalony... Nie zgadniemy bo tu nikt nie wróży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek2169    4

Dymilo sie gdy traktor byl zapalony. Problem byl w tym ze jak odpalilem to nie wylaczylem grzania tej swiecy. Teraz juz wszystko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek2169    4

mam w stacyjce ale ona nie do końca odbija i grzało cały czas.

właśnie gdy grzało cały czas jak jechałem około 30km mogło coś sie stać poważnego?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Nic sie nie stanie. Tylko spalenie świecy. Ale po 30km na grzaniu swiecy jeszcze grzeje ? to jakas mocna :) :) Jak spali sie swieca to bedziesz miał problem z odpaleniem przy nizszych temp i wsio :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Te tanie świece zależy która, mi już było szkoda pieniędzy i założyłem Perkinsa za 90 pln i chodzi a tamte miesiac i jej nie ma ;) Co do oleju to jesli ciagnik nie stał cały sezon tylko robił to nie ma się co dziwić ze sie przepalił i jest czarny ... sam jak wymieniam wiosną olej mam podobny kolor mimo że silnik miał kapitalny remont :) Od stania nie zczernieje ;) A olej pewnie z pod pokrywy klawiatury wali, wymiana uszczelki załatwi sprawe o ile nie jest już obudowa po przeciągana i nie trzyma wtedy tzreba wymienić koszt koło 50 zł, pasuje chyba od 5312/14 :)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomek2169    4

jakos niedługo wymienie olej w silbiku filtry paliwa oleju i powietrza oraz ustawie zawory, tak wiec bedzie nowa uszczelka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktormen    0

Dobrodzieje: czy ktoś wie jakie jest prawidłowe napięcie z czujnika ciśnienia skrzyni biegów na zielonym kablu idącym do autotronica, oraz z czujnika PTO (wałek wom) do autotronica? Świecą mi się obydwie kontrolki, olej wymieniłem, staan prawie max, odpowietrzyłem skrzynie (pochodził na 1500 obrotów ze 2 minuty) i ni cholere nie gasną. Poki co na czujniku ciśnienia mam 5.5v a gdy podepnę opornik 55 ohm to wychodzi 0.03 v i nadal żadnej reakcji. Rzecz jasna autotronic nie daje możliwości zmian speedshifta, redukcji, wom-u, blokady i napędu. Chce tylko wiedzieć, czy zamówić elektronika (padnięty sterownik) czy mechanika/hydraulika do przekładni, lub pompy. Ponadto pop zmianie oleju brak EHR; podnoszę tylko awaryjnie, a jeszcze przed działał. Całkowita mogiła z tym Ferdkiem. Proszę o radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    49

Działaj dzialaj bo wiosna sie zbliża :D Wyrabiac pod zasiew trzeba bedzie ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktormen    0

Poprawka: wom już działa (bezpiecznik z przodu ciągnika). Po odpięciu i ponownym odpięciu sterownika przerzucił się na żółwia i tak został. dalej to samo. Zmasowanie czujnika nic nie daje (spięcie czarnego kabla z masą). Czyżby autotronic? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

dobrze wyczyść te bezpieczniki, styki z przodu ciągnika. podobne szopki miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktormen    0

Dzięki za rade. Do tej pory sprawdziłem 2 bezpieczniki zamontowane nad lampami drogowymi. Jeden był od EHR, a drugi nie wiem, ale był sprawny (15A), ale na pewno nie od autotronic'a. Z tego co wiem to powinien być do sterownika 10A właśnie gdzieś z przodu. Nad filtrem powietrza sa jakieś styki...  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj