jedrysekjarek

Cena za wykonaną pracę przy C-330

Polecane posty

Witam. Chciałbym się dowiedzieć ile w waszych stronach kosztują następujące naprawy, modyfikacje i porównać z cenami jakie są u mechaników w mnie w okolicy:

-montaż oryginalnej instalacji -150zł

-wykonanie porządnej instalacji z montażem -400zł

-regeneracja osi -400zł

-modyfikacja wspornika pod oś płaską (z okrągłej)-250zł

-montaż kolumny kierowniczej z c-360 -500zł

 

Wszystkie ceny są bez części. Czy to drogo ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją mam po kapitalce w 2013 roku plus wspomaganie. Ale rozmawiałem dzisiaj ze znajomym że musi zrobić wszystkie te rzeczy co wymieniłem i takie kwoty mu zaśpiewali .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

To macie fajne ceny...

Mi liczą za godzinę roboty i nie ma opierdzielania się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To mnie kapitalka kosztowała prawie 7 tysięcy z czego 2 "koła" poszły na koła w sensie opony a reszta to części i robocizna. Ale ciągnik był rozkręcony od szpilki w przedniej osi do szpilki w zwolnicy. 2 tygodnie grzebania z mechanikiem. Później było malowanie we własnym zakresie około 1000zł podkład , baza, lakier, rozcieńczalniki , pistolet  i inne...


A ile liczą za godzinę ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Ok 30 zl...x2 bo we dwóch zawsze są ale spida mają w rękach. Różnych mechaników sie miało ale tych mam od 3 lat i mi grzebali w Fiat 780 mf 675 i Manitou mlt 634 i maja pojęcie o robocie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Normalne ceny, oczywiście netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Nie ma firmy ale gwarancje daje chociaż na swoją usługę mam nadzieje ,bo cena musi być adekwatna do wykonanej usługi wraz z gwarancją .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2131

Ja  tam wole oddac ciagnikmechanikowi który nie ma zadnej dzialalnoscitylko sobie naprawia w garażu na lewo. Po co mam oplacac dodatkowo mechanikowi zus US ksiegowa itp...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Ok jestem za tylko nieraz jest tak że gwarancja do bramy i do widzenia ja tez robie "garażowo" i staram sie robic dobrze ale zadko bo rzadko  trzeba cos poprawić

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2131

Wiadomo. Trzeba tez wiedzieć do kogo zaprowadzić bo domorosłych mechaniorow nie brakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może wywołam małą burzę ale 3 miesiące temu miałem problem ze swoim starym autem (volvo v40 1.9 TD F8Q) I po perypetiach z tym samochodem mogę śmiało stwierdzić że nie ma mechaników (przynajmniej w mojej okolicy) są tylko zmieniacze. Na szczęście z traktorami robią 4 goście którzy zaczynali od szkoły zawodowej poprzez praktykę i pracę w POMie. Teraz mają już po 55 lat i przynajmniej 40 lat w zawodzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Tak i nie poniewaz ci starsi 55lat umieją naprawiac tylko sprzęty starszej generacji ,a z nowymi sobie nie radzą lub w  ogóle do nich nie podchodzą moze i dobrze wiec trzeba dać szanse młodym po szkołach ze świeżą wiedza ale pod okiem doświadczonych którzy swoje juz przepracowali ale takie duety zdarzają sie bardzo rzadko .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z tym że Ci starsi umieją naprawiać tylko sprzęt starszej generacji. Takie twierdzenie bardzo ogranicza ludzi.


Ci starzy mechanicy mają jedynie problem z elektroniką w nowszych ciągnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Już nie długo skończy się wolna amerykanka, bo od 1 marca trzeba mieć kasę fiskalną. U mnie we wsi z 5 mechaników zostało tylko dwóch, z których jeden też rozważa zamknięcie firmy po 1 marca. Ogólnie już widać, że "firmy" typu szopa pana Zdzicha nie biorą nowych zleceń i robią drobne naprawy tylko rodzinie i znajomym, żeby być pewnym, że nie zgłoszą ich do US. A klienci będą żądać paragonów. I dobrze, bo uczciwie płacąc podatki nie mam zamiaru dawać zarobić szarej strefie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2131

A można wiedzieć w jaki sposób placac podatki sponsorujesz szara strefe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Będzie tak jak wszędzie,usługi podrożeją a usługa bez faktury/paragonu będzie parę złotych tańsza i tyle, komu potrzebny świstek papieru za np 50 zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że do tej pory lewe firmy zarabiają, a ja nie, bo mają niższe koszty i odbierają mi część klientów. A ja płacę podatki i przez to tracę. A teraz tacy partacze będą czuć trochę respektu, bo wystarczy, że klient zażąda paragonu, a wtedy taki Zdzichu nie może za bardzo podskoczyć i albo będzie robił za przysłowiowe piwo (żeby to było bardzo opłacalne dla klienta, bo wtedy nie zgłosi tego faktu do US), albo przestanie w ogóle świadczyć usługi. Albo zarejestruje firmę (w co oczywiście wątpię).

Będzie tak jak wszędzie,usługi podrożeją a usługa bez faktury/paragonu będzie parę złotych tańsza i tyle, komu potrzebny świstek papieru za np 50 zł

Ano potrzebny do ewentualnej reklamacji usługi. Zwłaszcza teraz kiedy mamy nowe prawo konsumenckie. I będzie tak jak napisałem: jeden klient zapłaci 50 zł netto, czyli 61,50 brutto dostając paragon i mogąc później reklamować usługę, a drugi zaryzykuje brak paragonu i pozbawi się prawa do reklamacji, ale nie zapłaci 50 zł, bo to nie będzie mu się opłacać tylko 25zł, bo za tyle jest w stanie zaryzykować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Większość warsztacików ma zarejestrowaną działalność bo pobrali dofinansowania z UP, mają umowy na oleje itp, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ale faktur nie wystawiają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj