mista

Ustawianie luzów zaworowych

Polecane posty

mista    0

Witam! Czy ktoś jest w stanie napisać mi krok po kroku, jak należy ustawić zawory we Władimircu? albo może jakiś instruktarz w formie .pdf? Dzięki z góry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    51

ustawiasz tłok pierwszego cylindra w górze w położeniu w którym oba zawory są zamknięte ( zgrywasz znak BMT na kole ze wskaźnikiem na obudowie)- i regulujesz luz na zaworach pierwszego cylindra...robisz pół obrotu wałem korbowym i ustawiasz zawory drugiego cylindra...luz na zimnym dla obu zaworów 0,3mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Oj kolego po takim pytaniu lepiej odkręć pokrywy tylko i zawołaj sąsiada znajomego co to robił bo tylko możesz pogorszyć i oczywiście na wbitym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mista    0

a z wcianiestym czy wyjetym odpreznikiem ?

ok. a ten znak bmt jest na obudowie silnika tak ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    51

:D przy regulacji luzu na zaworach nie możesz mieć wyciągniętej dźwigni odprężnika... ;)  z oczywistych względów :P

znaki są na kole pasowym wału i obudowie rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

:blink: co ja pacze?

 

na co komu potrzebne znaki do ustawienia zaworów?

ustaw na mijankę i wio

edit: jak na pierwszym cylindrze zawory się mijają, to wtedy ustawiasz na drugim

na drugim odwrotnie

 

Edytowano przez hacki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    51

:D  są sposoby które nawet fizjologom się nie śniły... :P  ... @hacki jak jesteś starym lisem to znasz już kilka sposobów na to jak wejść do kurnika bez zbędnego rycia   :P ..  młody lis  musi wykonać  kila podkopów po kolei od początku do końca  żeby poznać istotę problemu  ;)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mista    0

a czy to jest normalne że te dzwigienki sie tak w bok ruszają ?

http://youtu.be/bs_DZ1pBUuE


a i co do zaworów to ustawiłem na 0,30 mm najpierw wziałem bmt  na pierwszym cylindrze ustawiłem na sprezaniu potem przekrecilem na hmt i ustawiłem drugi cylinder a ciągnik nadal cięzko pali pracuje normalnie ale ciezko pali i niewiem czy te dzwigienki wlasnie mogą miec cos z tym wspólnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    51

luz który pokazujesz @mista nie ma wpływu na palenie,a możesz go skasować za pomocą specjalnych podkładek...przyczyn szukaj w układzie paliwowym

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/43605-ciezko-pali-czy-cieply-czy-zimny/page-2?hl=+w%C5%82adimirec%20+ci%C4%99%C5%BCko%20+pali

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/38592-pompa-wtryskowa-t25/page-21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    51

zakładasz że ktoś poda Ci prostą kombinację klawiszy jaką należy wcisnąć i problem zniknie ? wszystko zostało powiedziane w twoim temacie  (z listopada ubiegłego roku  :P ) ...

napisz konkretnie jakie przyczyny złego palenia wykluczyłeś od tego czasu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mista    0

kupilem akumlatory rozrusznik szybko obrotowy wymiana filtrów paliwa wyczyszczony odstojnik wymieniqnr panewki korbowodowe ustawianie zaworow i tyle

a co moze powodowac braj kompresji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

kupilem akumlatory rozrusznik szybko obrotowy wymiana filtrów paliwa wyczyszczony odstojnik wymieniqnr panewki korbowodowe ustawianie zaworow i tyle

a co moze powodowac braj kompresji ?

Powodem może byc nieszczelność na zaworach m.innymi wypalone zawory lub ich gniazda i traci kompresję i będą trudności z rozruchem .brak mocy oraz nadmierne dymienie silnika,jak też niebieski kolor spalin po rozruchu, mogą być też pierścienie zużyte lup zapieczone, albo popękane ,ale wówczas odmą będą szły spaliny  :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black_shadow    51

:mellow: chyba objawem nie powodem ... trudności z uruchomieniem, zła praca po uruchomieniu, zwiększone zużycie paliwa,nadmierna grzanie się silnika itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj