uciu1

Ciśnienie wtrysku [pompa Motorpal ] w Belarus 952.4

Polecane posty

seweryn20    825

Nie da się idealnie utrzymać temperatury silnika. Jak do tego dołożysz precyzje ruskich wskaźników to i 120 stopni uzna bym za dobrą. Wszystko masz ok jeśli wody nie gotuje. Niczym się nie przejmuj. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Witam

Do belarusa 952.4 reperaturka pompy wody pasuje od innego ciagnika czy musi byc od ruska prosze o pomoc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak od innego ciągnika? Ma być ta do ruskiego a nie z ursusa czy zetora. Każdy ma swój patent i są one niezamienne.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Witam. Co może być przyczyną palenia bezpiecznika od migacza?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

witam

mam takie pytanie odnosnie belarusa 952.4. Natomiast chodzi mi o pompe wody. Ogolnie posiadam pompe wody taka ze kolo na pompie jest na zwykly pasek klinowy (od strony chlodnicy) i na kolo zabkowane. Pytanie mam takie jak zakupil bym pompe na zwykly pasek a zalozyl swoje kolo do tej nowej pompy to bedzie pasowalo? Czy moze ta na zwykle kolo ma krotsza oske pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szczepanitoo    199

witam, mam pytanie, mianowicie chodzi mi o przedni napęd, do przodu jakie by nie bylo obciążenie to ładnie ciągnie, równo. Problem zaczyna się gdy chcemy jechac do tyłu, wtedy przedni napęd juz nie działa. Co jest nie tak? Ciągnik jest nowy, ma 55godzin przepracowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Załączasz napęd automatyczny a nie stały. Automat działa na zasadzie sprzęgła jednokierunkowego. Na napędzie auto... przodek do tyłu nie ciągnie. 

Pociąg dźwignię jeszcze bardziej a jeśli się nie da wyreguluj mechanizm załączania.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Witam...

Panowie mam pytanie. Co to moze byc jak dzisiaj jechalem swoim belarusem 952.4 i po wcisnieciu sprzegla pedal nie odbija do konca, zatrzymuje sie w polowie podlogi. Co to moze byc biegi wchodza bez zgrzytow ale pedal po wbiciu biegu lub na luzie zostaje w polowie i musze lekko naga podnosic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Jeszcze odkrecilem dzisiaj klapke od dolu i lozysko sie zaciera ale to raczej nie ma nic wspolnego z tym ze pedal nie odbija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ma wiele wspólnego. jak łożysko się nie cofnie to pedał też.  Zdejmij cięgna od pedała i sprawdź co ciężko chodzi. jesli sam pedał to przesmaruj jego oś obrotu, jeśli dźwignia idąca do łożyska to tuleje po której się ono porusza i oś obrotu dźwigni. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Pedal i dzwignia chodzi lekko tylko po dzisiejszym dniu pare razy jak wbijalem biegi to juz na samym koncu zaczynaly ciezej wchodzic 1 i wsteczny nawet zgrzytaly. Czy czeka mnie rozjezdzanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Musisz sprawdzić dokładnie mechanizm wyprzęgania łącznie z dociskiem.  Każda rada to gdybanie. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

czyli trzeba rozjechac


Pol roku temu robili mi sprzeglo wymiana tarczy i docisku i znowu do roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Może nie. Niech ktoś depta po pedale a ty patrz co się tam dzieje. Może akurat....

Znajomemu robiłem sprzęgło i też wytrzymało coś koło roku. Okazało się że zawleczki które założył producent docisku były za długie i za cienkie. Jedna wypadła, wyleciał bolec i wyłamało jedno ucho w docisku. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Wczoraj jak lezalem a druga osoba deptala bylo wszystko ok. Lozysko dochodzilo do lapek i normalnie je naciskalo. Tylko ta odleglosc gdy lozysko naciska na lapki jest cos mala. Pedal jak sie naciska nie ma oporu prawie od poczatku naciskania tylko robi sie opor nie duzy dopiero od podlogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jałowy skok na pedale ma wynosić jeśli się nie mylę 60 mm. U mnie sprzęgło chodzi tak że ciężko wyczuć ten moment kiedy naciska łożysko na łapki. 

Może ustaw je na nowo jak należy, sprawdź sprężynę odbijającą pedał w górę, podreguluj ją tam są dwie regulacje. jedna to napinanie sprężyny a druga zmiana kąta jej pracy w niewielkim zakresie. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Nowlasnie jak wkrecam te sprezyne czy wykrecam to nie ma roznicy a te zmine kata to jak ustawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Musisz popuścić obie śruby którymi jest przykręcony wspornik tej sprężyny. Jeden otwór jest fasolkowy a drugi okrągły, albo dwa fasolkowe już nie pamiętam. Można tym trochę pokręcić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

nigdy tego nie ruszalem ale lepiej to spr i dobrze ustawic niz rozjezdzac

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Trudno mi powiedzieć czy coś to zmieni ale spróbować można. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

jesli tarcza sie sciera z czasem to wtedy mogla sie zmienic regulacja skoku jalowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj