uciu1

Ciśnienie wtrysku [pompa Motorpal ] w Belarus 952.4

Polecane posty

kamil496    39

Witam,   najnowsze systemy common rail pracują na ciśnieniu rzędu 2000 bar, dokładnego ciśnienia raczej nikt nie wie jakie panuje u mtz-a. Szczerze to nie wiem po co Ci to jest potrzebne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Zakupilem 4 koncowki wtryskow i w naszym rejonie od niedawna weszly belarusy a pompiarze nie wiedza jakie powinno byc cisnienie. Jedni mowia ze 250 plus minus 12 na odchylenie. Inni znowu 230

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Dziekuje kolego za pomoc. Wymienilem koncowki ale mimo to jest slaby moze zle ustawiony jeszcze mam zaplon bo jakis tydzien temu wyciagana byla pompa wtryskowa

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

Przypadek był ostatnio w takim belrausie ze przewód od intercoolera byl dziurawy i tez mocy nie mial wiec jesli nie ma mocy dobrze pali to trzeba najpierw uklad uturbienia sprawdzac caly.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

podaj nr z wtryskiwaczy, lub typ silnika, prawdopodobnie masz tam wtryski 171-01 a ciśnienie w nich ma być 220+5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

jednak jest cos z pompa bo gdy popuszczam rurki na 1 i 2 wtrysku nie ma reakcji a na 3 i 4 jest. Stawiam na dawkowanie paliwa ale to juz musi pompiarz ocenic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

dymi, kopci, wtryski były rozblokowane, wyrzuć sitka z króćców wtryskiwaczy bo one się sypią i zagwożdzają końcówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

dalem pompe do ustawienia i byla zle ustawiona na dawkowaniu. Po zalozeniu jej ciagnik zaczal kopcic na jasno niebiesko. Ustawialem w kazdy sposob zaplon i nadal kopci. Co to moze byc?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj trochę i go trochę przepal może pomoże bo jak wcześniej dobrze nie spalał to możesz mieć załojone gary,głowice itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

ok dziekuje kolego mam nadzieje za pomoze bo juz nie wiem co moze byc zaplon ustawiony dobrze bo odpala nawet szybko tylko ten dym niepokoi. Mam nadzieje ze pomoze to jak troche go przepale

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Nic to nie pomoże,  pytałem wcześniej jakie masz wtryski i jaką pompę ,większość pompiarzy zakłada wtryski starego typu czterootworkowe i ciśnienie na nich ustawiają 170-180 a to błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Wtryskiwaczy 5-cio otworkowych jest kilka rodzai, podaj numery z wtryskiwaczy i typ silnika, od tego trzeba zacząć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

na kocowce jest inny nr i podajac go nikt nie znajduje po tym nr a nr to DOP 140P-528-3826 chodzi na motor palu euro III 


mial zle ustawone dawkowanie ale pojechalem i mi zrobili wtryski wymienione po zalozeniu kopci jasno niebiesko odpala dobrze ale kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Właśnie  w końcówkach może być problem, mogą mieć inny kąt pylenia, a na oryginalnych nie ma numerów, podaj typ silnika D245.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

wlasnie nie moge znalesc tego nr wszyscy mowia ze on jest kolo filtra oleju sa 3 tabliczki ale zadna nie zaczyna sie od litery D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

koledzy co mozna jeszcze zrobic na to dymienie czy zostawic tak i jezdzic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Musisz być pewny, że wymienione końcówki w 100% zastępują oryginalne, jeśli tego nie jesteś pewien, to szkoda tu gdybać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj