Skocz do zawartości
uciu1

Ciśnienie wtrysku [pompa Motorpal ] w Belarus 952.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kamil496    39

Witam,   najnowsze systemy common rail pracują na ciśnieniu rzędu 2000 bar, dokładnego ciśnienia raczej nikt nie wie jakie panuje u mtz-a. Szczerze to nie wiem po co Ci to jest potrzebne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

Zakupilem 4 koncowki wtryskow i w naszym rejonie od niedawna weszly belarusy a pompiarze nie wiedza jakie powinno byc cisnienie. Jedni mowia ze 250 plus minus 12 na odchylenie. Inni znowu 230

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

uciu1    0

Dziekuje kolego za pomoc. Wymienilem koncowki ale mimo to jest slaby moze zle ustawiony jeszcze mam zaplon bo jakis tydzien temu wyciagana byla pompa wtryskowa

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

Przypadek był ostatnio w takim belrausie ze przewód od intercoolera byl dziurawy i tez mocy nie mial wiec jesli nie ma mocy dobrze pali to trzeba najpierw uklad uturbienia sprawdzac caly.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

podaj nr z wtryskiwaczy, lub typ silnika, prawdopodobnie masz tam wtryski 171-01 a ciśnienie w nich ma być 220+5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

jednak jest cos z pompa bo gdy popuszczam rurki na 1 i 2 wtrysku nie ma reakcji a na 3 i 4 jest. Stawiam na dawkowanie paliwa ale to juz musi pompiarz ocenic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

dymi, kopci, wtryski były rozblokowane, wyrzuć sitka z króćców wtryskiwaczy bo one się sypią i zagwożdzają końcówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

dalem pompe do ustawienia i byla zle ustawiona na dawkowaniu. Po zalozeniu jej ciagnik zaczal kopcic na jasno niebiesko. Ustawialem w kazdy sposob zaplon i nadal kopci. Co to moze byc?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj trochę i go trochę przepal może pomoże bo jak wcześniej dobrze nie spalał to możesz mieć załojone gary,głowice itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

ok dziekuje kolego mam nadzieje za pomoze bo juz nie wiem co moze byc zaplon ustawiony dobrze bo odpala nawet szybko tylko ten dym niepokoi. Mam nadzieje ze pomoze to jak troche go przepale

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Nic to nie pomoże,  pytałem wcześniej jakie masz wtryski i jaką pompę ,większość pompiarzy zakłada wtryski starego typu czterootworkowe i ciśnienie na nich ustawiają 170-180 a to błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Wtryskiwaczy 5-cio otworkowych jest kilka rodzai, podaj numery z wtryskiwaczy i typ silnika, od tego trzeba zacząć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

na kocowce jest inny nr i podajac go nikt nie znajduje po tym nr a nr to DOP 140P-528-3826 chodzi na motor palu euro III 


mial zle ustawone dawkowanie ale pojechalem i mi zrobili wtryski wymienione po zalozeniu kopci jasno niebiesko odpala dobrze ale kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Właśnie  w końcówkach może być problem, mogą mieć inny kąt pylenia, a na oryginalnych nie ma numerów, podaj typ silnika D245.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

wlasnie nie moge znalesc tego nr wszyscy mowia ze on jest kolo filtra oleju sa 3 tabliczki ale zadna nie zaczyna sie od litery D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu1    0

koledzy co mozna jeszcze zrobic na to dymienie czy zostawic tak i jezdzic

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Musisz być pewny, że wymienione końcówki w 100% zastępują oryginalne, jeśli tego nie jesteś pewien, to szkoda tu gdybać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
    • Przez emergency12
      Witam, Planuje kupić belarusa 952.6 (identyczny jak 952.5 tylko z podwójnym wtryskiem ad blue). Jak oceniacie ten ciągnik? 952.5 kosztował 123 tys brutto, 95km. warto dokładać pieniędzy do lepszego ciągnika na 20ha?
    • Przez czesio200
      witam mam problem z ładowaniem w moim mtz 82 z 2000r ładowanie jest ale słabe wymieniłem regulator na nowy i dalej jest to samo czyli bez świateł jako tako ładuje a na światłach wcale. miernikiem wyszło że ładuje na 11 z groszami i na zegarze pokazuje podobnie. co może być przyczyną jeśli alternator to jaki kupić nowy tzn są różnej mocy 700 i 1000W który kupić? do alternatora ida tylko 2 kable gruby i cienki. Aku są 2X 12V 125ah
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
×