grzegorz_78

zakup dominatora 85

Polecane posty

grzegorz_78    2

Witam,dzieki za podpowiedz.Co do klepiska to jak je dokladnie sprawdzic?Moze znacie kogos kto ma taki kombajn do sprzedania lub firme ktora prowadzi sprzedaz kombajnow najlepiej w wojewodztwie mazowieckim.

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Bocian6230
      Panowie ,zastanawiam się nad zakupem kombajnu , szukam pomiędzy dominatorem 88/98/108 i mam parę pytań , na co zwrócić uwagę podczas oglądania ? Silnik mercedesa czy Perkinsa? Skrzynia zwykła czy hydro? A może zamiast claasa jakiś odpowiednik John Deere np 1177?  Nie ukrywam że jeśli chodzi o Claasa to jestem zielony bo nigdy nie miałem kombajnu takiego , do tej pory miałem JD i byłem zadowolony , ale może czas na zmiany 
    • Przez gelo400
      Heh od 1995 roku uzytkuje claasa matadora giganta rok prod.1965 i jak dotąd oprocz pasków wymienilem tylko pompke zasilająca.Silnik jest od forda pali doslownie na dotyk!! Heder 3.6metra.Jak na takiego starego dziadka to kombajn ten mnie zadziwia!! Moze ma ktos jeszcze taki kombajn na AF ?
    • Przez stasek2
      silnik w moim clasie (perkins 6 cylindrowy-mercator 60) na pełnych obrotach cały czas dymi na czarno tak jakby szczelał tym dymem tak pyrkał na czarno, od połowy obrotów do pełnych. Na wolnych niema wcale dymu, nie bierze oleju , pali na dotyk. Kupiłem go 8 lat temu z niemiec i tak było od początku. 3 lata temu robiłem silnik nowe cylindry tłoki pierścienie, głowica podcierane zawory(szczelne nie wypalone), pompę i wtryski robiłem już u trzech fachofców i każdy mówi że jest ok.

pomóżcie co to za przyczyna
    • Przez MarcinKaca