Skocz do zawartości
specrol36

Ciśnienie w oponach ze względu na tura

Polecane posty

specrol36    0

Mam opony radialne Firestone przód 380 a tył 480 ,do was pytanie jakie ciśnienie w oponach przednich morze być minimalne przypominam że mam tura .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    186

Lepiej wiecej niż mniej, jak przewoże  ponad 1600 kg to przy 2 barach siadały do połowy opony, a to zabójstwo dla opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
specrol36    0

No tak , myśle sobie upuścić  troche do pola np do orki zeby zmniejszyć poslisk ,a ty spuszczasz do pola ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Nie, on jest jako pomocniczy, opryskiwacz, siewniki, transport. Ale  powinno być jakieś 2,5 normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Jeśli sie nie mylę to w radialkach 2,5 może  być tylko do wbijania opony na felgę a użytkowe 1,6 .

Z reguły też na oponie pisze jakie powinno być ciśnienie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

w michelin omnibib 24''/ 420 z ładowaczem mam 1,8 bar ,do tony jest dobrze ale gdybym miał często wozić cięższe rzeczy to bym na pewno dopompował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Na oponie pisze maksymalne ciśnienie jakie można nabić a nie na jakim ma być eksploatowany pojazd. Bo to jest już uzależnione od jego masy czy pracy jaka wykonuje a nawet z jaką porusza się prędkością.

Np. belarus opony 380/70R24 ciśnienie 2 bary, obciążenie 2475 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

mówi się jest napisane, pisać możesz Ty, ja czy ktoś inny  ;)

 

ciśnienie min. w takich oponach to nawet 0.8 bar, przy ładowaczu wypadałoby przynajmniej 1.5, wszystko zalerzy od obciązenia i prac

myślę że 2.0 będzie kompromisem między pracą z ładowaczem a uprawą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Nie ma złotego środka. Jeśli chcesz optymalnie to musisz się bawić w zmianę ciśnienia. Jeśli ci się nie chce to musisz coś poświęcić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    464

niestety, jak coś jest do wszystkiego to jest do d....

najlepszym kompromisem będzie chyba 1.5 bar, wszystko zależy od obciążenia tyłu, bo możesz zejśc nawet do 1-1.2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×