Macase

Zapalanie kombajnu New Holland

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Macase    1

Witam. Zakupiłem niedawno kombajn New Holland 8060, sprowadzony z Dani. I mam takie pytanie odnośnie zapalania, prawdopodobnie trzeba dwoma przyciskami naciskać ale róznie to jest nieraz załapie i jest ok ale nieraz po chwili zgaśnie. I wkońcu nie wiem od czego to zależy, jeśli ktoś ma do czynienia z takim kombajnem to prosze o odpowiedz, pozdro. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macase    1

Nie  a co trzeba wymienić ???? to to może być przyczyną ?? w silniku to będe wymieniał.

Edytowano przez Macase

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grucha1984    2

Taa... i jeszcze powietrze w oponach :lol:. Powiedz najpierw jaki masz silnik Ford czy Iveco. Kolega MF3065 telepatycznie stwierdził że pompa nie jest smarowana centralnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macase    1

Hehe ;) Silnik jest Forda. 


Mam instrukcje ale po Duńsku i z tego co tam pisze to wynika że trzeba gaz na maksa, troche to dziwne wydaje mi się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grucha1984    2

1. Sprawdź czy przy pompie wtryskowej nie ma cewki (przy iveco były) po przekręceniu powinna głośno stuknąć. Jest ona odpowiedzialna za zwiększenie dawki rozruchowej. Jeśli jej nie ma to tak jak w instrukcji gaz do końca (max dawka rozruchowa) po załapaniu silnika szybko odejmujesz. 2. Rozumiem że masz stacyjkę którą przekręcasz na zapłon i przycisk od rozruchu. Jeśli tak to przekręcając stacyjkę do końca (będzie odbijała) powinno być podgrzewanie świecy (płomieniowej lub żarowej). Przytrzymaj kluczyk w tym położeniu przez ok 30 sek i trzymając go dalej naciśnij na starter. Powinien zamruczeć bez problemu...  Zacznij najpierw od drugiego punktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macase    1

Ok rozumiem. Tylko u mnie nie zapala się z kluczyka. Jest jeden przycisk po lewej stronie a drugi obok stacyjki czyli starter. Czyli z tego co piszesz to ten pierwszy przycisk u mnie to świeca. W stacyjce to tylko kluczyk wciskam a po przekręceniu to są światła.


A i cewki nie ma bo to już zauważyłem, czyli tak jak kolego piszesz gaz na maksa.

Edytowano przez Macase

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj