Skocz do zawartości
Macase

Zapalanie kombajnu New Holland

Polecane posty

Macase    1

Witam. Zakupiłem niedawno kombajn New Holland 8060, sprowadzony z Dani. I mam takie pytanie odnośnie zapalania, prawdopodobnie trzeba dwoma przyciskami naciskać ale róznie to jest nieraz załapie i jest ok ale nieraz po chwili zgaśnie. I wkońcu nie wiem od czego to zależy, jeśli ktoś ma do czynienia z takim kombajnem to prosze o odpowiedz, pozdro. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macase    1

Nie  a co trzeba wymienić ???? to to może być przyczyną ?? w silniku to będe wymieniał.

Edytowano przez Macase

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grucha1984    2

Taa... i jeszcze powietrze w oponach :lol:. Powiedz najpierw jaki masz silnik Ford czy Iveco. Kolega MF3065 telepatycznie stwierdził że pompa nie jest smarowana centralnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macase    1

Hehe ;) Silnik jest Forda. 


Mam instrukcje ale po Duńsku i z tego co tam pisze to wynika że trzeba gaz na maksa, troche to dziwne wydaje mi się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grucha1984    2

1. Sprawdź czy przy pompie wtryskowej nie ma cewki (przy iveco były) po przekręceniu powinna głośno stuknąć. Jest ona odpowiedzialna za zwiększenie dawki rozruchowej. Jeśli jej nie ma to tak jak w instrukcji gaz do końca (max dawka rozruchowa) po załapaniu silnika szybko odejmujesz. 2. Rozumiem że masz stacyjkę którą przekręcasz na zapłon i przycisk od rozruchu. Jeśli tak to przekręcając stacyjkę do końca (będzie odbijała) powinno być podgrzewanie świecy (płomieniowej lub żarowej). Przytrzymaj kluczyk w tym położeniu przez ok 30 sek i trzymając go dalej naciśnij na starter. Powinien zamruczeć bez problemu...  Zacznij najpierw od drugiego punktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macase    1

Ok rozumiem. Tylko u mnie nie zapala się z kluczyka. Jest jeden przycisk po lewej stronie a drugi obok stacyjki czyli starter. Czyli z tego co piszesz to ten pierwszy przycisk u mnie to świeca. W stacyjce to tylko kluczyk wciskam a po przekręceniu to są światła.


A i cewki nie ma bo to już zauważyłem, czyli tak jak kolego piszesz gaz na maksa.

Edytowano przez Macase

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kony88
      Witam mam pytanie ;] Mam zamiar kupic kombajn New Holland sprowadzony z Francji wszystko jest ok rok 1985 , kabina z klimatyzacja, sieczkarnia do słomy rura wysowana hydraulicznie , ale jest mały problem widac ze kombajn kosił kukurydze byl on do tego przystosowany ponieważ nie ma szczelin miedzy cepami no i widac jeszcze ziarna kukurydzy a słyszalem ze kombajn ktory kosil kukurydze jest z lekka zajechany... czy to prawda? prosze o wasze opinnie ;] pozdrawiam
    • Przez borsuk1891
      Witam wszystkich. 
      Zwracam się z prośbą o podanie numerów pasów : młocarni, wialni, napędowy ( na wariatorze). Nigdzie nie mogę znaleźć.
      Jeszcze proszę o ustawienia sit i wiatru do pszenicy i owsa , bo u mnie wygania trochę ziarna . Dzięki.
      Kombajn to case ih 923
    • Przez ponadprawem1994
      Witam serdecznie,
      ten sezon to jakaś katorga. Nie mogę dokończyć sezonu. Posiadam kombajn volvo 800 aktiv z silnikiem perkinsa4 cylindrowym. Niestety mam problem  z zapowietrzającym się ciągle silnikiem. Wymieniłem już pompkę paliwa na nową jednak dalej silnik się zapowietrza. Objadę około 150metrów i kombajn się zadusi. I tak ciągle. Odpowietrzam i przejadę kilka metrów i stoje. Znów odpowietrzam. W pewnym momencie rozładowałem do zera akumulator od ciągłego kręcenia rozrusznikiem i musiałem kombajn ściągnąć do domu ciągnikiem. Panowie gdzie szukać przyczyny? nie wiem za co się już zabrać? MAcie jakieś sugestie? 
    • Przez rabit500
      Witam

      Z racji chwili wolnego czasu przyszedł czas na tuning mojego forda. A więc zakładam do niego przedni wom. A w związku z tym że wcześniejszy właściciel przed sprzedażą sprzedał wom i tuz. Po poszukiwaniach udało mi się kupić całą aparaturę na aledrogo z takiego ciągnika mam już prawie wszystko poukładane tylko nie ' wiem gdzie wpiac zasilanie olejowe sprzęgła wom. Pytanie nr. 2 gdzie można szukać wtyczki do wlanczania womu bo przelacznik w kabinie ale nie wiem czy sygnał idzie bezpośrednio czy przez jakiś sterownik. Rok produkcji 1993. A więc czy ktoś z forum posiada taki model lub jego pochodne i mógłby podrzucic jakies fotki podlaczenia.
    • Przez Blueberry
      Witam Serdecznie
       
      Potrzebuję fachowej pomocy kolegów ekspertów którzy posiadają/posiadali kombajn EM11.
      Kombajn pracuje u mnie pierwszy sezon, został całkowicie odremontowany. Spisuje się on bardzo dobrze poza jednym drobnym mankamentem. Podczas pracy dość mocno uszkadza marchew, są to w większości zadrapania, jednak taka marchew nie nadaje się już do sprzedaży. Kombajn został wyprodukowany w roku 1980 i z tego co mi wiadomo noże tnące od tamtej pory nie były wymieniane(widoczne są na nich też ślady spawania). Bardzo bym prosił o podpowiedź czy problemem mogą być w tym przypadku noże tnące(mechanizm odrywający nać) a wymiana ich może pomóc? czy może ten typ tak ma i powinienem pomyśleć o zmianie kombajnu na nowszy? 
      Bardzo proszę o poradę
       
      Serdecznie Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów
×