Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
DF Agroplus TTV-Informacje o nowej serii ciągników
Przez
brzozak2, w Deutz-Fahr, Lamborghini, Same
-
Podobna zawartość
-
Przez tomasek
Witam nasza firma Thomas Maschinenbau z siedzibą w Zamościu jest dystrybutorem na Polskę obciążników do ciągników firmy AGRIbumper. Opatentowana konstrukcja obciążnika zapewnia możliwość agregowania na przednim TUZ maszyn rolniczych, dodatkowego obciążenia bądź skrzyni na narzedzia. Możliwość w kazdej chwili zwiększenia obciążenia poprzez zakup kolejnych płyt dociazajacych. W standardzie obciążnik wyposażony jest w światła LED, słupki krańcowe. Dostępne obciążenia od 350kg do 3500kg. Aby uzyskać więcej informacji proszę o kontakt telefoniczny bądź przesłanie w wiadomość prywatnej informacji o marce ciągnika, roku budowy, producencie przedniego Tuza oraz kolorze na jaki ma być pomalowany. Czas oczekiwania do 4 tygodni. Pozdrawiam
-
Przez zacx18
Witam mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego w ciągniku DF Agroplus 100 (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny . Gdy rozłączy się rewers wyrzuca błąd w postaci migającej lampki (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
-
Przez emergency12
Witam. Zastanawiam się nad kupnem używanego ciągnika, takiego jak w temacie. Może są na forum użytkownicy takiego ciągnika. Jeśli tak to prosiłbym o opinie na jego temat
pozdrawiam
-
Przez zacx18
Witam pisze ponieważ nie wiem jaki olej zalać do skrzyni na każdej stronie internetowej są inne dane dotyczące oleju na jednej jest stou na innej utto tak samo z parametrami 10w30 ,10w40 jaki jest prawidłowy ?
-
Przez Grzebcio
Witam,
niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
-czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
-oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
-