Maaniekk

Problem z przednim napędem Mtz 82 89r

Polecane posty

Maaniekk    0

Witam mam problem z przednim napędem mianowicie gdy mam włączony przedni napęd i skręce kolami na maksa w prawo i w lewo i jak ruszam to zaczyna mi tak jak by blokować kola i kola idą tak jak by pod skosem ? Pomocy.. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak pod skosem? W ruskach jest jeden feler. Żeby działał automatyczny napęd przednie koła muszą pokonywać mniejszą drogę niż tylne. A według ogólnych zasad ma być na odwrót. Dla tego w ruskim na oryginalnych rozmiarach opon przy skręcie na max przednie koła są pchane. 

Jakie masz opony?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maaniekk    0

opony orginal ale wcześniej takich problemow nie mialem a jak wylacze przedni to normlnie tylko jak wlacze przedni to kola zaczynaj isc tak jak by pod skosem... sam nie wiem jak to opisac dokladnie ..


opony Oryginał ale wcześniej takich problemow nie mialem a jak wylacze przedni to normlnie tylko jak wlacze przedni to kola zaczynaj isc tak jak by pod skosem... sam nie wiem jak to opisac dokladnie ..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

sprawdz przednie zwolnice miałem podobnie a winą było poluzowanie się śrub od ośki przedniego koła , skapowałem się jak mi koło odleciało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maaniekk    0

bel920  sprawdzalem wszystko jest ok .. juz niewiem coo mu może byc .. :/

Edytowano przez Maaniekk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

jeśli koło siedzi sztywno to zobacz czy nie ma luzu na tulejach tych na osi z góry na duł , jeśli ok to nie mam pomysłu , może dyfer przedni siada albo jezdzij aż samo wyjdzie co jest grane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nawet luz osiowy na sworzniach osi i jej przesuwanie się przód/tył może  może powodować stuki. Ciężko będzie znaleźć odpowiedz nie będąc świadkiem tych stuków. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapek16    0

Witam w tamtym roku robiłem przystawke od napędu a mianowicie wymieniłem te tarczki wszystko było dobrze a teraz od jakiegoś czasu słychać z tamtąd wycie, niema napędu gdy cofam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj