wojtek4477

Case 5150-Ograniczona predkosc jazdy

Polecane posty

wojtek4477    0

Witam jestem właścicielem case 5150. Mam takie pytanie, ponieważ na każdej stronie na jakiej sprawdzałem napisane jest że maksymalną prędkością tego traktora jest 40km/h. A mój case maksymalnie wyciąga 30km/h. Czy wie ktoś czym może to być spowodowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek4477    0

A jaka masz przekładnię?

 

Posiadam przekładnie power shift.

Edytowano przez wojtek4477

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

żle zadałem pytanie -

jaka masz skrzynie biegów ?


zwykłą czy Powershift

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

Na zwykłej 30km/h nie dziwi

przy Powershift powinno byc 40 km/h

rozumiem, że licznik masz ustawiony w km/h a nie w milach ? :)

 

Robił cos poprzedni właścicile w skrzyni, cos wymieniał ??

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

typ skrzyni nie ma tu znaczenia, różnica jest tylko taka, że w krajach gdzie przepisy ograniczają prędkość do 30km (zapewne z Francji masz ciągnik?) ograniczono prędkość. Prędkość zależy od 2 zębatek między skrzyniami (bo są tak jakby 2 osobne). Niestety sprawa nie jest taka prosta aby zmienić na 40kmh , choć właściwie jest prosta bo nie trzeba skrzyni rozkręcać nawet tyle, że przy zachodnich cenach części baardzo kosztowna bo trzba kupić 2 nowe zębatki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek4477    0

Na zwykłej 30km/h nie dziwi

przy Powershift powinno byc 40 km/h

rozumiem, że licznik masz ustawiony w km/h a nie w milach ? :)

 

Robił cos poprzedni właścicile w skrzyni, cos wymieniał ??

 

Niewiem, bo ciągnik sprowadzony był z Francji.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek4477    0

typ skrzyni nie ma tu znaczenia, różnica jest tylko taka, że w krajach gdzie przepisy ograniczają prędkość do 30km (zapewne z Francji masz ciągnik?) ograniczono prędkość. Prędkość zależy od 2 zębatek między skrzyniami (bo są tak jakby 2 osobne). Niestety sprawa nie jest taka prosta aby zmienić na 40kmh , choć właściwie jest prosta bo nie trzeba skrzyni rozkręcać nawet tyle, że przy zachodnich cenach części baardzo kosztowna bo trzba kupić 2 nowe zębatki.

 

A czy przestawienie linki od gazu na to drugie oczko coś pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

to ile byś chciał mieć obrotów silnika 3tys? Rozumie, że masz wszystkie biegi sprawne i pedał wciśniety w podłogę przy 2400 obr/min silnika? Skoro ciągnik z Francji to tam jest założony "reduktor" na 30kmh i bez wymiany tych 2 trybów nie zwiększysz prędkości max. no chyba że założysz dużo większe koła lub podrasujesz te obroty silnika na samochodowe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

bo masz zły parametr kół wpisany


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek44kos    1

a gdzie to zkorygowac

 


bo myslalem ze jest ustawiony na mile ale to po przeliczeniu nie pasowalo

Edytowano przez jacek44kos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek44kos    1

prubowałem sprawdzic na liczniku po nacisnieciu tych 2 przyciskuw i kluczyk w lewo to pokazuje  wartosc  174 i to mogę zmieniac ale nie zmienialem bo niewiem o co chodzi  licznik mam elektroniczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Jeśli masz instrukcje do ciągnika to w niej wlasnie pisze jak ustawić srednice koła. Jeśli nie to zmierz średnice kołą i wpisz tam. Można też to zrobić przy pomocy radaru ale chyba w tych starszych nie było ich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

PROGRAMOWANIE
Wejście w tryb programowania
Aby wejść w tryb programowania, naciśnij oba przyciski RPM(obroty) jednocześnie obracając kluczyk w stacyjce
z pozycji OFF do pozycji (P). W górnym 3 cyfrowym polu na wyświetlaczu cyfrowym pojawi się "1 -".
Możliwe są trzy funkcje, które mogą być zaprogramowane przez operatora / właściciela. Są to:
1. MPH lub km / h;
2. Promień opony i radar
3. Zegar Service.
Aby zmienić wybór programowanej funkcji, naciśnij jeden z przycisków.
Przycisk WOM w górę od 1 do 3,
Przycisk obroty silnika w dół, 3 do 1.
Programowanie MPH na km/h
Wybierz program "1 -", a następnie naciśnij oba przyciski
jednocześnie przez jedną sekundę, aby zmienić ustawienia.
Wyświetlacz zmieni się na "- 1" i jednostki MPH lub km/h, które
były wcześniej zapamiętane.
Aby zmienić MPH wciśnij przycisk WOM, aby zmienić na km/h
wciśnij przycisk obroty silnika.
Następnie naciśnij oba przyciski razem i przytrzymaj przez jedną
sekundę, aby zapisać nowy wybór.
Górny wyświetlacz zmieni się na "2 -".
Przekręcić wyłącznik zapłonu w pozycję OFF, aby wyjść z trybu programowania.

i gotowe

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozik251    9

Mam takie pytanie jak kupiłem case to prędkość jazdy była w milach i wszystko chodziło a jak zmieniłem na km to nie chodziło nic następnie chciałem zmienić na mile też nic . Wie może ktoś co to może być?


Mój kanał na YouTube:

Żywiec Akpil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek44kos    1

Fotki nie weszły ale na 1 pokazuje 147 2 to 233   3 to 33

Edytowano przez jacek44kos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

ustaw parametr 1-, zmień na -1 i przyciskiem obroty silnika zmiń jednostki na km/h

zapisz dane skup sie na jednym parametrze 1-

  i wyslij czytelne foto całego wyświetlacza

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek424517    35

Witam. Odświeże trochę temat, bawił sie ktoś moze w zakup 2 kół zębatych i zmiane prędkości z 30 na 40 km/h w case 5120?  Dużo w tym pracy? rozumiem, że trzeba case rozpółowić  i "ukażą "  się te zębatki jako pierwsze czy trzeba grzebać głębiej w stronę skrzyni.?pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w case 4220? Czy rozdzielacz może przepuszczać olej przez gniazdo? Mam problem z rosiewaczem amazone z hydraulicznymi zasuwami, które się same otwierają na rozgrzanym oleju i czasem jest problem z dźwigniami rozdzialacza ponieważ na rozgrzanym oleju jest problem z otwieraniem i zamykaniem zasów. Tak jakby fiksował rozdzielacz. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj