Polecane posty

adamadam241    20

witam mam mały dylemat niewiem który z nich wybrać major kosztuje obecnie 110 tys netto z klimą i turem a t4 128 netto bez tura ale ma też klime i rewers bez sprzegla ma to być ciągnik pomocniczy bo mam forterre 11441 do t4 by trzeba dodac tura 19 tys No i holand jakby fajniejszy na.oko zgrabny bardziej może ktoś z was ma majora albo t4 75 km i powie który miej awaryjny itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusek4514    17

Ja bym zetora nie brał. T4 bardzo fajny ciągnik, zgrabny, no i rewers bez sprzęgła, co do tura to bardzo przydatne. moje skromne zdanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamadam241    20

apropo opryskiwacza też mam zamiar kupić jakiś do 40 tys i około 2000 pojemnosci i tu jestem zielony bo wogule niewiem co wybrać ktoś coś poleci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

a ja na twoim miejscu zastanowił bym się nad NH TD, większy i cięższy od T4, mocniejszy podnośnik, rewers również można hydrauliczny zamówić 

ja mam td95d i case jx60 jako pomocniczy, 

ten większy jest za lekki do cięższych prac ale jx daje radę, no i spalanie na przykład przy wykopkach w okolicach 3 litrów na godzinę 

Edytowano przez malkolm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał T4 rewers przede wszystkim do tura no i NH wykonany z lepszego materiału w zetorku mogą po jakimś czasie pojawić przecieki a o nh złego słowa nie słyszałem a z majorze owszem no i sama cena mówi za siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamadam241    20

ten ciagnik ma mi zastąpić c360 3p jest mi potrzebny tylko do rozsiewacza nawozu i do opryskiwacza a tur do zaladunku zboża niechce zbyt dużego ciagnika ma.być zgrabny i zwinny a t4 wydaje się mniejszy niż major no i chyba się przekonam do t4 chociaż nienazekam na forterre ma już 8 lat 2500 mtg i jedyne co robilem to pompa paliwowa się zaciela ponoc od brudnego paliwA mam zamiar wziasc ciagnik i opryskiwacz na nowe dofinansowanie poradzcie jeszcze jaki opryskiwacz jaka firma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafix255    39

ja opryskiwacz polecam ci z FIRMY WOPROL naprawde profesjonalna firma polska która  na podzespołach bazuje jak skotarek  bury unia pilmet, biardzki solidnie wykonany i za przystepna cene ja od nich mam opryskiwacz i rozsiewacz i gdybym jeszcze raz brał to wybrałbym WOPROL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    64

Od majora wolał bym Ursusa 380 a z tych 3 to NH bym wybrał bo największy komfort i rewers eh do tura to bajka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez MfKrystian
      Witam mam maly problem z Prasą New Holland 548 mianowicie bele po sprasowaniu są miekkie w środku ręka bez problemu wejdzie  i chciałbym zwiekszyć ścisłość beli poprostu żeby były lepiej zbite wiecie może gdzie to wyregulować prasę mam od niedawna 
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

    • Przez Harnas16
      Witam, mam problem z halogenami. Mam podłączone z tyłu dwa halogeny Led na błotniku i cały czas mrugaja. Gdy się jedzie lub gdy się włączy kierunek to mrugaja cały czas. Masa jest skręcona na dwie nakrętki przy błotniku. Jakieś rady? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj