Skocz do zawartości

Polecane posty

adamadam241    20

witam mam mały dylemat niewiem który z nich wybrać major kosztuje obecnie 110 tys netto z klimą i turem a t4 128 netto bez tura ale ma też klime i rewers bez sprzegla ma to być ciągnik pomocniczy bo mam forterre 11441 do t4 by trzeba dodac tura 19 tys No i holand jakby fajniejszy na.oko zgrabny bardziej może ktoś z was ma majora albo t4 75 km i powie który miej awaryjny itd

Ursusek4514    17

Ja bym zetora nie brał. T4 bardzo fajny ciągnik, zgrabny, no i rewers bez sprzęgła, co do tura to bardzo przydatne. moje skromne zdanie ;)

Wiadomość z agroFakt.pl

adamadam241    20

apropo opryskiwacza też mam zamiar kupić jakiś do 40 tys i około 2000 pojemnosci i tu jestem zielony bo wogule niewiem co wybrać ktoś coś poleci?

malkolm    23

a ja na twoim miejscu zastanowił bym się nad NH TD, większy i cięższy od T4, mocniejszy podnośnik, rewers również można hydrauliczny zamówić 

ja mam td95d i case jx60 jako pomocniczy, 

ten większy jest za lekki do cięższych prac ale jx daje radę, no i spalanie na przykład przy wykopkach w okolicach 3 litrów na godzinę 

Edytowano przez malkolm

Ja bym brał T4 rewers przede wszystkim do tura no i NH wykonany z lepszego materiału w zetorku mogą po jakimś czasie pojawić przecieki a o nh złego słowa nie słyszałem a z majorze owszem no i sama cena mówi za siebie.

adamadam241    20

ten ciagnik ma mi zastąpić c360 3p jest mi potrzebny tylko do rozsiewacza nawozu i do opryskiwacza a tur do zaladunku zboża niechce zbyt dużego ciagnika ma.być zgrabny i zwinny a t4 wydaje się mniejszy niż major no i chyba się przekonam do t4 chociaż nienazekam na forterre ma już 8 lat 2500 mtg i jedyne co robilem to pompa paliwowa się zaciela ponoc od brudnego paliwA mam zamiar wziasc ciagnik i opryskiwacz na nowe dofinansowanie poradzcie jeszcze jaki opryskiwacz jaka firma

rafix255    17