Skocz do zawartości
forterraturbo

Forterra 140/150 HD vs JD 6150/140M

Polecane posty


forterraturbo    324

 Panowie jest taka sprawa otóż do gospodarstwa prawdopodobnie dojdzie blisko 20 ha , odległych od gospodarstwa o jakieś 10-15 km . 

Na razie jest 37 , ale w rózne uprawy typu pszenica , rzepak , qq , ziemniaki , cebula . 

Obecna forterra nie da rady obrobic tak zróżnicowanego areału , bo teraz ma już sporo roboty .

Ciągnik byłby kupiony prawdopodobnie pod koniec 2015 lub poczatek 2016 chodzi mi tutaj o jakieś mozliwe rabaty wyprzedaże .

Wiem ,że to może dziwne propozycje , ale cenowo o dziwo jest podobnie , na razie nie podaje co i jak . Jest jeszcze około rok czasu na zastanowienie .

Traktor ma mieć amortyzowana oś , kabinę (Forterra ) dobre opony , nie wykluczony przedni TUZ .

Porównanie jest specyficzne , bo ciągniki róznych półek ,ale od kilku lat analizujemy ciągniki i wiem , te dwa leżą nam najlepiej , co nie podlega dyskusji .

Traktor miał by pracowac w przyszłości ( o ile się uda kupic pole , jeśli nie teraz to w najblizszym czasie na pewno ) na 53 hektarach z maszynami , które bedziemy jeszcze kupować , ale wiemy o i jak , częśc z nich będzie wzięta na nowy PROW a są to :

- KUHN MultiMASTER 113 NSH 4 korpusy + wał Expom Partner 1 ,

- Metaltech DBL 10 ( na razie jedna , później dwie ) + Brandys 10 t

- Unia ATLAS 3M + Poznaniak 3m ,

- Unia Hermes 3 m + Gaspardo Dorada SP4 

- Akipl Eurodisc 3,2 m 

itp

Prosże o pomoc , bo na pozór wybór wydaje się łątwy - JD , ale nigdy z jd stycznosci nie mieliśmy , zetora mamy 13 lat , 3 tyś mth i wiem ,że jest prosty , mało awaryjny , dość oszczędny , mocny , komfortowy jak na lata produkcji .Jd ma ramę co jest dużą zaletą , ale też różne skrzynie , proszę o pomoc tez w wybraniu tej odpowiedniej(prosta , mało narażona na awarię , sprawdzona itp.) , bo nasz dealer jd proponuje nam kilka skrzyń i nie wiemy na co się zdecydowac , jeśli tak ,toż co warto do niego dobrac , nie mam zielonego pojęcia co do wyposażenia opcjonalnego serii M , bo przedstawiciele mówią ,że jak zdecydujemy się kupic to będziemy gadać , jakie opony itp.

W zetorze wiem co ewentulanie dobrać , bo tymi ciągnikami sie interesuje .

Temat zakładam teraz , bo niby rok to dużo , ale  szybko zleci i trzeba podjąć decyzję 

 

Trakotr ma być na lata , prosze tez podawac swoje propozycję ,

Z góry dziekuje ,za porady i jeśli taki temat istnieje to usune go , ale dosc długo przeglądałem rózne działy i takiego nie znalazłem , a mogłem go pominąc .

Edytowano przez forterraturbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

renault    2

chyba lepszy zetor, seria M w JD to porażka typowa golizna, byłem u klienta co miał nówkę 6150 z przednim tuz + wom  ośka amoztyzowana i jak mu zaczepił pług overum cx na hydraulicznym zabezpieczeniu, 4 obrotowa na ścinaczu to jak przełączył rewers do przodu to ponad metr do urwało a po asfalcie przy 30 km nie dało się ukierować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NasCzworoAF    2

hmm ale powiem ze jednak 6 garow to nie 4 ... osobiscie bym wybrał zetora tylko szkoda, że zetor nie montuje 6 cylindrowych silnikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


John6930    44

jeśli w 13 lata zrobiłeś tylko 3tyś mth to ten nowy traktor będzie się trochę nudził a JD 6 garowiec Będzie miał bardzo lekko, wiesz wybór należy do Cb jeśli masz okazję wziąć na testy obydwa traktory, to sam się przekonasz co jest lepsze, a po za tym co do skrzyni w JD jaka będzie dla ciebie najwygodniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

beda zetory 6 garowe niedlugo z silnikiem deutza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

forterraturbo    324

dzięki Panowie za porady , tak będą silniki 6 cylindrów Deutza w Zetorach do czasu , gdy Czesi nie zrobią własnego silnika spełniającego normy . to fakt duzo może nie jest godzin , ale trzeba coś mocniejszego , bo ziemie cięzkie , poza tym do talerzówki , głęboko się ją puści a stara forterra nie daje rady , bo za słaba i za lekka , [łytko to ciągnie bez problemu , ale nawet jakiś głębosz ,żeby po kartoflisko przejechać trzeba własnie cos mocniejszego . Na wiosne jesli się uda wziąć któregoś z nich , bo na dwa to roboty za mało to cos juz będę wiedział . 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mister    46

Tam coś pisałeś że jd ma ramę do zetora też można założyć znajomy ma w forterze...

A ta forterre  chcesz sprzedać ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę was nie porównujcie Zetora do John Deera, bo to porównanie fiata do mercedesa, a jeśli ktoś wziął tuz to nie może ogarnąć obciążnika, ja mam z beczki zalanej betonem i jest good, i takowych problemów nie miewam. Mam Jd i wiem co mówię, komfort pracy w tym ciągniku prostu poezja, dobrze go skonfigurujesz to i Zetora sprzedasz, jak zobaczysz jaką maszyną jest JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

taa i tym wspanialym jd obrobi sam ponad 50 ha i 3 czynnosci naraz wykona... chlopie nie pier*** glupot !! jd moze i jest dobrym ciagnikiem choc z tym komfortem bym nie przesadzal.... po 2 fiaty to bardzo dobre samochody ;) ja proponuje autorowi poczekac na 6 cylindrowe zetorki,a najlepiej postarac sie wziac na testy oby dwa i wtedy zadecydowac ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witek21    4

a ja będąc użytkownikiem zetora forterry hsx mówię: KUP JD!!! widziałem forterre hd na targach i napewno bym jej nie kupił bo wykonanie jeszcze gorsze jak mojej. na początku jak przyprowadziłęm swoją to niby w porządku ale z czasem zaczął mnie ten ciągnik tak irytować że.... brak słów. jeśli ciągnik na pierwszego konia do pługa, talerzówki itp to bez zastanowienia 6 cylindrów. forterra nie jest złym ciągnikiem bo faktycznie jest oszczędna (orka ibisem XL 3+1 na glebach przeważnie 4a to na dłuższych kawałkach potrafiła wyjść nwet 11 litrów na ha) ale jeśli chodzi o komfort pracy to niech mi nikt nawet nie stawia zetora do porównania z innym zachodnim ciągnikiem bo to jest jak dzień do nocy. Ja dziś nie kupiłbym już zetora-był by to pewnie new holland i raczej napewno 6 cylindrów (marzeniem byłby T6050 albo nawet T6030) no ale wyszło jak wyszło.A i jeszcze jedno-rozważając zetora a jd w gre wchodziła napewno bedzie cena i tu bardziej na korzyść zetora więc radziłbym nawet pomyśleć o jakimś case albo new hollland bo wziąć zetora w bogatym wyposażeniu to bedzie zbliżona cena do new hollanda który w standardzie ma wszystko to co zetor za dopłatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

popieram kolege wyzej ;) mielismy brac nh t6050 ale niestety wyszlo jak wyszlo i jest forterra 125, nie jest zlym ciagnikiem ale faktycznie dajbardziej doskwiera brak 6 cyl ;/ komfort w zetorku kazdy wie jaki jest no ale dlategoz tu tez roznica w cenie czyli co kto woli nie kazdego stac na komfort ;) jezdzilem ostatnio nowym nh t6.140, co prawda 4 cyl ale w porowniu do zetora bajka :D. a gdybt tak jeszcze to byla 6 ^^ w tej chwili jest co jest ale troche zalujemy ze nie przyprowadzilismy wtedy nh t6050 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

forterraturbo    324

na początku napisałem dlaczego porównuje jd i zetora , bo te ciagniki nam leżą najlepiej , starego zetora nie sprzedam , bo mam do niego swojego rodzaju sentyment oraz nie jest złym ciągnikiem . A gospodarstwo z oddalonymi polami i zróżnicowanymi uprawami wymaga (w moim przypadku) dwóch ciagników , bo mtz dostanie ładowacz .Co do komfortu to kabina 6M jest prosta ergonomiczna , dosyć dobrze wykonana i w miare komfortowa , o pełnym komforcie można mówić w przypadku 6R moim zdaniem .

Wiem jakim ciągnikiem jest JD , bo w okolicy jest ich bardzo dużo - wielkie gospodarstwa jeżdżą tylko jd , wypieprzą je i pogonią , wezmą nastepne .

Porównanie jd i zetora opisałem ;)  , moim zdaniem 6m to nie jest jakiś nie wiadomo jaki skok technologiczny , bo to  jest zwykły traktor , wyższej półki , ale mówię - to tylko moje zdanie 

stara forterra zostanie na pewno , ale wiesz ramy z forterry nie mozan porównać do ramy z jd , bo tam zdejmujesz prawe tylne koło i na ramie odchylasz kabinę , bo rama jest na całej długości ciągnika , u zetora z tego co pamiętam kończy się gdzieś koło kabiny . ;)

Na pewno oba ciagniki będa testowane to nie podlega dyskusji , bo w ciemno brać nie będziemy , zobaczymy tez zetora z 6 cylindrami 

Korzyśc na cenę zetora nie będzie przepastna w stosunku do jd , brakuje mi tylko amortyzowanej kabiny w opcji w 6M , ale za to jest coś lepszego TLS i tutaj się to wyrównuje , fakt faktem ten Tls to moim zdaniem lepszy sposób amortyzacji niż ten w HD .

Nh to ,żeby pasował w ten przedział mocy to t6.155/165 , a z czwórek to jest t6.140 i chyba t6.160 ? Tak do nh mamy mieszane odczucia , kombajn jest super , ciągniki może tez , ale kilku znajomych ma to większośc nie poleca , ale z głupich powodów , więc to tez nie jest jakaś tam powazna wada ciągników czy coś takiego .Jak miałbym kupic NH to chyba wolałbym z rok poczekac i kupić jd .Case dealera w okolicy nie mam , kawałek drogi ,aż za daleko , u mnie jest tylko JD , zetor , df , nh , valtra (piekna , droga i mało realna ) oraz korbankowo .

Może rzeczywiście jak polecacie jd to chyba jednak będzie on , w najbliższym czasie skoczę do dealera . Ale i na szóstki zetora poczekam , co mnie denerwuje w hd to to ,ze po otwarciu dzrwi ocieraja one o duża nakładkę błotnika to poszerzenia i po czasie bedzie slad , wiem ,że ma pracowac nie wyglądac , ale dla mnie ogromne znaczenie ma wygląd , fakt faktem jeden i drugi ma kilk niedoróbek , ale nie są one bardzo rażące , w jd (przynajmniej w tym oglądanym gumowa wykładzina była gorzej przycięta niz w 13 letniej forterze ) 

Jesli ktoś z Was korzysta z usług AGRO EFEKTu to prosiłbym o opinie , my z nimi współpracujemy na zasadzie opryski/nawozy/skup zboża ,ale nie mamy doczynienia z serwisem ,  co tez jest ważne .

nh ma silniki IVECO?

 

Edytowano przez forterraturbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

qazi    57

NH to w 6 cyl t6.175 a jak w 4 to t6.160,  ten pierwszy mam moc 140KM a drugi 130KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ponoc w 6m lubia skrzynie siadac to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ziel    26

NH i Case mają swoje silniki FTP, chyba w kilku claasach jeszcze są ale raczej koncern CNH z tego co słyszałem nie jest skłonny do sprzedawania tego silnika konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LukaszC5    21

Na twoim miejscu odrzuciłbym wszystkie ciągniki które mają filtr cząstek stałych DPF,jednak SCR z Adblue jest lepszym rozwiązaniem.

SCR tak dobrze oczyszcza spalini że producenci mogą spełnić normy emisji spalin eliminując system EGR który potrafi się zepsuć a do tego zwiększa spalanie i czasami potrafi przyśpieszyć zużycie turbiny.

Sama teoria wprowadzania części spalin spowrotem do komory spalania jest poroniona,do tego AdBlue w przeciwieństwie do DPF bardzo dobrze sprawdza się w ciężarówkach a to oczymś świadczy.

Z marek które wymieniłeś brałbym pod uwagę Deutza i Fergusona a co do NH to z tego co widze po ludziach przy ciągnikach z ostatnich paru lat nie między nimi jakiś różnic w trwałości ale w spalaniu tak.

Fani JD zawsze powatrzają że Jelonki są ekonomiczne pod warunkiem że się je dobrze dociąży ale są takie prace gdzie nie da się ciągnika mocno dociążyć,np w transporcie zawsze trzeba pojeździć na pusto bez obciążenia albo żeby uprawić pole trzeba na nie dojechać (U ciebie aż 10-15km) a jazda z maszyną w górze to żadne obciążenie więc mimo wszystko JD jednak pali dużo w porównaniu do innych marek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

forterraturbo    324

no z tym egr to wiem ,że trzeba go przepalić raz na jakis czas , ogólnie to wszystkie te systemy są uciążliwe , no ale cóż .NH jednak nie chcemy , obejrzałem parę filmików i takich lepszych fot nh czegos brakuje . Trochę wyją(rano u mnie odśnieza jakiś t6 to miły dźwięk to nie jest )

Kiedyś mysleliśmy o Valtrze , ale jej cena , ale z drugiej strony za ta ceną kryje się tez dobra jakosć , cena nowej T , która widać ,że będzie fajnym ciagnikiem , będzie przez nas nie do przbicia , za to n 123/143 jest bardziej dostępna - czy taka Valtra byłaby dobrą alternatywa ? silniki 4 cyl i ta moc , wiem , ale valtra tyle lat robi ciagniki 4 cyl i widać nie ma z nimi problemów ,a ciągniki bardzo ciekawe .

W sobotę trzeba pojeździć po dealerach , zwłaszcza że valtre i jd dzieli kilkanaście km , będę coś wiecej wiedziec . 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w nh wyje skrzynia 16x16 ;) inna skrzynia juz nie bedzie tak wyc, np dzwiek silnika 6 cyl w polaczeniu np. ze skrzynia power lub auto command jest bardzo mily dla ucha ;) kolego zastanow sie nad nh bo to wg. mnie dobra alternatywa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafal122    8

Co do Valtry to nie wiem czy to przypadek ale w porównaniu do innych marek w internecie jest sporo wpisów o drobnych usterkach w nowych Valtrach,jeszcze na gwarancji.

Wiem że problemy z chłodnicami już dawno minęły ale jak jest z resztą nie wiem,nie twierdze że Valtra to zły ciągnik ale jeśli jest jakoś dużo droższa od innych wymienonych przez ciebie marek to raczej bym jej nie brał.

W Lesie na pewno jest niezastąpiona ale w polu już tak nie wymiata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mister    46

Proszę was nie porównujcie Zetora do John Deera, bo to porównanie fiata do mercedesa, a jeśli ktoś wziął tuz to nie może ogarnąć obciążnika, ja mam z beczki zalanej betonem i jest good, i takowych problemów nie miewam. Mam Jd i wiem co mówię, komfort pracy w tym ciągniku prostu poezja, dobrze go skonfigurujesz to i Zetora sprzedasz, jak zobaczysz jaką maszyną jest JD.

taaaa chyba porównanie fiata do mclarena ale w spalaniu :D

 

A tak na serio to znajomy ma maxuma i mu strasznie ta skrzynia wyje aż w uszach piszczy ale jaka skrzynia to nie wiem.

A co takiego ma że w lesie nie zastąpiona bo faktycznie jak na yt popatrzeć to sporo ich w lesie robi...

Edytowano przez mister

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafal122    8

Kupując nową Valtrze można ją wźiąść na oponach diagonalnych (Dętkowych) bo są wytrzymalsze i lepiej zniosą jazde po jakiś pniach,powalonych konarach czy skałach/kamieniach,można wźiąść wersje z mocnym metalowym zbiornikiem paliwa,podwozie jest zrobione w ten sposób że nie trzeba się martwić że jakiś konar czy gałąź uszkodzi jakiś kabel czy przewód.

Do tego jak chce używać przyczepy samozaładowczej do drewna to są wersje kabiny tak przeszkone że dobrze patrzy się w góre i wygodniej jest operować tym chwytakiem.

Jeszcze jest jaaś wersja że można obrócić siedzenie do tyłu tak jak w koparce.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

forterraturbo    324

właśnie czy sam układ jazdy tyłem , obracenie fotele , możliwośc złożenia wycieraczki na prawe drzwi i to co wymienił kolega robi z niej fajny leśny ciagnik .

Dziękuję za porady . 

 NH jak NH , dla mnie to on jest trochę taki nie bardzo , ogólnie  t6 mi się nie widzi , td , t5 , t4 mi sie podobają , a ten mi tak  średnio pasuje , tato tym jeździł , siedział i mói ,że jakoś specjalnie mu nie leży , siedzenie pasażera mi się podoba , lapmka nad drzwiami w grubym dachu , chociaż valtra tez ma oświetlenie na schody , takie bajery , a cieszą oko . 

NH na pewno musi byc dobrą propozycją , bo jest ich naprawdę dużo  , ale nam on niezbyt pasuje , znajomy ma RC i tez mu wyje , ale nie aż tak bardzo jak ten dual (też jeździ w okolicy , więc mam porównanie )

Prawdę powiedziawszy to wszystko na początku eksploatacji będzie miąło jakieś choroby , w ciagu kilku lat w okolicy przybyło maszyn , ciągników , ai sami kupowaliśmy to widac było ,że jest słabsza jakość , ale nie było problemów z serwisem , więc jak dla mnie takie coś to rzecz normalna , i w zetorze i w jd i w Nce cos wyjdzie , także to to mnie nie martwi . 

na dzień dzisiejszy  jestem za valtrą n 123 , ale myślę ,że to do czasu , aż nam zrobią ofertę , jesli to będzie gdzieś 20 -30 tyś róznicy , a będzie ona uzasadniona i poparta testami to ok , ale jeśli tak nie będzie , lub będzie wyższa to odpada , bo areał ogromny nie jest , wiadomo ,że z czasem się powiększy , ale jak już dokłądać od ceny M ki jakieś 40 tys do valtry to lepiej to ulokowac w 6R , ale na razie czekam na ofertę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafal122    8

A oglądałeś co ma do zaoferowania DF albo MF?

Zawsze lepiej pooglądać i oszczędzić sobie w przyszłości myśli ,,A co by było gdyby?'',w kóńcu za oglądanie nic się nie płaci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

forterraturbo    324

tak df oglądalismy u dealera 6 coś tam, zwykła skrzynia , ale nam jakoś nie podzesdł a  mfa 6614 dyna 6 na targach i całkiem całkiem , ale  kabina dla mnie trochę przyciasna , ale to takie czepianie się , o byle co , także mf jest ciekawą propozycją , jakby sprzedawał go ktoś inny niż tylko Korbanek to bysmy tez go brali pod uwagę , ale z ta firma w jedenej sprawie była ok , bez jakichkolwiek zastrzeżeń , wszystko ok , ale drugim razem zj**@li sprawę .W piatek jadziemy na Grune Woche to tez sie coś rozeznamy , w naszym przypadku bardziej opłaca się jechac do Berlina , niz do Kielc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

inwi    7

Co do deutza prawdopodobnie jako ciągnik uniwersalny do różnych prac sprawdzi się najlepiej. ten silnik 6 cyl bardzo się deutz'owi udał. Nie czarujmy się każdemu producentowi zdarzają się wtopy, z spalaniem czy wykonaniem(deutz'owi też choćby mój agrofarm przy częściowych obciążeniach oszczędny, przy dużych już nie ze względu na zbyt mała prędkość roboczą.) Mam też maxxuma 125 i mam wrażenie że może trochę ścichnie (bo jestem koło 200mth skrzynia 16x16 i mam wrażenie że trochę ciszej). Do swojego porównania musiałbyś maxx140 brać, jak boisz się wycia to może bezstopniówke. Deutz ma też taka wadę że tak oznacza swoje modele że żeby brać moc którą się chce trzeba brać model wyżej, poza tym dobrze wyposażony niewiele odbiega od ceny jd serii r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
    • Przez jacentop
      Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad steyr 4120 albo john deere 6120m co byscie wybrali ,pomocy bo mi głowa już pęka. 
×