Polecane posty

rafal0079    1

jak mają odpowiedniki to tak a jak nie to później się płacze a tam traktor nie stał i do kościoła nie jeździł myślę że u nas trafisz prędzej zadbany egzeplasz niż tam a prawda jest taka że tam jak mają ładne i dobre to są drogie i nikt nie przywiezie na handel ciągnika jak nie zarobi tak samo jest z samochodami jak dobry to tam odpowiednio kosztuję jak sam sobie pojedziesz to i może kupisz są wyjątki to u nas cena odstrasza odrazu i każdy mówi że za drogo bo taniej idzie kupić nie mówię tu że co drogie to dobre i do każdej oferty się indywidualnie podchodzi czy warto czy nie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem o tych mf i landini znajomy sprowadza ciągniki tylko taki od 50tyś ale jak coś trafi dla mnie to przywiezie w dobrej cenie i w dobrym stanie technicznym tylko że malować trzeba i tapicerka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

no to jak znajomy to się opłaca bo wiesz co jest do roboty i wogule to za to pomalowanie i tapicerkę to sobie liczą a od znajomego to warto pomalować i sobie doszykować wszystko na cacy warto też orjetacyjnie rozejrzeć się gdzie części mają do tych modeli jaka cena bo żeby puźniej mieć rozeznanie bo jak to zwykle bywa psuje się jak jest potrzebe na już :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z zakupem części niema problemu bo niedaleko mnie jest sklep "Bizon" prawie do wszystkich ciągników są części a jak niema to zamawiają i jest w miarę tanio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

no tak miałem kiedyś mf 595 to jak głowica poszła to 3 tys kosztowała używka a do polskiego 1200 nowa ramie do podnośnika 1000zł a do polskiego ursusa 5312 200zł pompa wody 800 a do polskiego 200 to jest w cenie różnica a części podobne tylko parę centymetry większe albo mniejsze tak samo renówka sąsiad ma ok 100 km wał do przedniego napędu ok 8 tys chcą wszystko dobre jak się nie psuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

nie równaj samochodu do ciągnika samochód to inna bajka sam się przekonasz to nie c 330 tylko mf pompa do mf 2 tys kosztuje wał do mf 4 tys ja nie muwie że to ma nie chodzić tylko że to nie jest nowe i może się psuć wszystko bo ciągnik nie wiesz czy tam stał czy orał 100ha a po motogodzinach nie dojdziesz bo może ma 2 lub 3 zegar albo jest skręcony o połowę

Edytowano przez rafal0079

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj