wsk233

Przelew w silniku hydraulicznym

Polecane posty

wsk233    1

Witam czy mogli byście mi wytłumaczyć po co tak naprawdę silnik hydrauliczny ma zamontowany przelew tak jak tutaj 
http://www.karmasz.pl/files/photo/maszyny_sadownicze/kombajn_polowkowy/013.jpg , w niektórych instalacjach z tego co widziałem nie stosuje się go. Mam jeszcze pytanie czy silnik hydrauliczny podłączony tak jak siłownik dwustronny (czyli zasilanie i powrót do rozdzielacza trójpołożeniowego) w pozycji neutralnej  stoi nieruchomo czy można nim swobodnie kręcić. Potrzebne mi jest takie rozwiązanie do pownego rodzaju rolki którą ma tenże silnik chronić w pozycji spoczynkowej przed niechcianym swobodnym rozwijaniem wywołanym przez grawitację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

ten trzeci przewód to tak zwane przecieki, im gorszy stan silnika tym więcej oleju przez niego leci. Każdy silnik ma jakieś przecieki wewnętrzne. Jeżeli rozdzielacz jest w położeniu środkowym to silnik nie powinien dać się obrócić.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk233    1

Ok ale w niektórych instalacjach go nie ma, to wtedy może rozwalać uszczelniacze ?, bo rzadko się widzi  żeby silniki miały zamontowane te przelewy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Silniki gerotorowe mają rzadko zamontowany spływ przecieków, chyba, że często pracują przy max. obciążeniu (chwilowym przeciążeniu). W 90% spływ jest zaślepiony śrubą lub jest pokrywa Bez otworu(zazwyczaj tańsze silniki). W tym silniku też możesz go zaślepić chyba , że planujesz mocno go obciążać. Wtedy podłącz przecieki pod swobodny spływ do zbiornika, unikniesz w ten sposób niepotrzebnego obciążania układu.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Czy jak  na silniku hydraulicznym jest napisane 115 bar to jest ciśnienie które on potrzebuję ? Czy jak dam mu ciśnienie 33 bar to pociągnie na tym,  dużo będzie słabszy ? Jak to wygląda w silnikach hydraulicznych ? Chodzi mi o ten silnik http://sklep.hylmet.pl/silnik-hydrauliczny-wolnoobrotowy-gerotorowy-do-owijarki-zamiatarki-sieczkarni-rozrzutnikow-wciagarki-400-cm3-p-187.html . niżej tam jest schemat i chodzi mi o pojemnośc 400cm3. 

Edytowano przez zetor7045xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

115 bar to maksymalne ciśnienie pod jakim może pracować, przy maksymalnym ciśnieniu osiąga max. moment obrotowy. 400 cm3 to chłonność, czyli ile oleju potrzebuje na 1 obrót. Czym większa chłonność tym mniejsza liczba obrotów na minutę. Jeżeli przy 115 barach ma moment równy 50daNm to przy 33 barach teoretycznie powinien być moment proporcjonalnie mniejszy.

Co chcesz napędzać tym silnikiem (zapotrzebowanie na moment obrotowy), z jakimi obrotami i jaki maksymalny wydatek ma pompa?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ksys    23

Chciałbym zamontować na przyczepie Brandys żmijkę zgarniającą do wysypu o średnicy 10-15 cm o długości ok 5 m jaki typ silnika hydraulicznego trzeba byłoby zastosować żeby dał radę ruszyć zboże ?  Proszę o porady.

http://www.farmexpert.pl/silnik_hydrauliczny_orbitalny__produkt9856.aspx           czy taki silnik da radę ruszyć żmijkę ?

Edytowano przez ksys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SeverusSnape
      Dzień dobry,
      Szanowni forumowicze, posiadam przyczepę Autosan D-45. Niestety, przedni siłownik strasznie leci. Przymierzam się do remontu tej przyczepy i myślę nad wymianą siłownika, jednak niestety nie umiem go nigdzie znaleźć. Czy posiada ktoś może katalog do tej przyczepy? Ewentualnie mógłby pomóc w zlokalizowaniu takiego siłownika? 
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Dominikw52
      Witam,
      mam problem z uruchomieniem silnika w  ładowarce Manitou MLT 634 LSU Turbo rok 2003. Myślę ze pompa hydrauliczna przestawiona jest na pełna moc, co wytworzyło bardzo duże ciśnienie w instalacji hydraulicznej. Ładowarka ta nie posiada potencjometru przy pompie wtryskowej. Co może być przyczyną tak wysokiego ciśnienia w instalacji hydraulicznej ? Dodam że silnik jest w 100% sprawny. Proszę o rady. Z góry dziękuje.
    • Przez dominikl95
      czy ktoś posiada tego typu kosiarkę czy jest ona czegoś warta i czy nadaje się na łąki torfowe?
    • Przez Macieks
      Witam was mam do was jedno pytanie ktoś może wie co to za marka obsypnika ? niestety nie posiadam tabliczki znamino wej 


    • Przez raven18
      Przyczepa skorupowa z własną hydrauliką, siłownik po wymianie uszczelniaczy gdyż tłoczysko jest w dobrym stanie. Cieknie. Chyba nawet bardziej niż przed wymianą uszczelnień, tylko cały problem jest w tym że nie cieknie podczas podnoszenia czy opuszczania ale już po opuszczeniu, złożeniu, dodam że wcześniej było to samo dlatego poszedł do regeneracji... 😒 Dopiero jak daje dźwignię przy pompie od opuszczania na tzw wolny spływ przestaje, co to może być, tam się jakieś ciśnienie tworzy czy jak. Normalnie paka podniesiona nic nie cieknie, nie opada a jak złożę to zaczyna ciec ... 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj