makra75

problem z rozrusznikiem w belarusie920.3

Polecane posty

makra75    0

Proszę o pomoc mam problem z rozrusznikiem w moim belarusie920.3 rozrusznik kręci ale nie wyżuca na koło zamachowe. Jest to rozrusznik 24v z przekładnia proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

proszę o pomoc

Jakiej pomocy jeszcze oczekujesz? Mam przyjechać i Ci to naprawić? Bo rozumiem, że rozebrałeś rozrusznik, wyczyściłeś, posprawdzałeś wszystko co trzeba i nadal nie chce działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Raczej prosi o telepatyczne uzdrowienie  :D A to może już jeden akumulator padł rozruch 24V + przetwornica ładowania = problem z niedoładowaniem.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bardzo możliwe, ale dopóki nie będzie konkretów możemy tylko gdybać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makra75    0

Elektrotechnik nie bądź taki fifarafa, czytałem kilka twoich wpisów i wygląda na to że w d... byłeś i g... widziałeś. dziś odpalałem to kilka razy kluczykiem startowałem za którymś razem zaczął chwytać i puszczać w końcu wykonał obrót i zapalił
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No ale rację ma. Przynajmniej wyjąć mogłeś i rozebrać. 

Ostatnio z magnetonem mam spokój ale przez dwa lata dał mi nieźle popalić. Przyczyny czemu kręci rozrusznik a nie silnik przy tym wynalazku to rozsypało się sprzęgło jednokierunkowe w bendiksie, urwał się wieloklin na zębatce, złamała się blaszka która wyrzuca zębatkę bendiksa. Musisz rozebrać.


 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Elektrotechnik nie bądź taki fifarafa, czytałem kilka twoich wpisów i wygląda na to że w d... byłeś i g... widziałeś. dziś odpalałem to kilka razy kluczykiem startowałem za którymś razem zaczął chwytać i puszczać w końcu wykonał obrót i zapalił

 

Taa, za to Ty widziałeś bardzo dużo rozruszników i wiesz na ich temat wszystko... Tylko chwilowo zapomniałeś, że to Ty masz problem, a nie ja i jeszcze sporo postów napiszesz zanim go rozwiążesz. Jeśli w ogóle Ci się to uda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makra75    0

Nie znam się na elektryce dla tego rozpocząłem ten temat a nie po to żeby czytać pierdoły o telepatii od siebie Piotra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz to masz chyba problem z przekażnikiem ja też miałem  takie coś weż na krótko śrubokręt między nakrętki  a potem powinien  zapalać normalnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Skoro rozrusznik kręci a bendix się nie zazębia z wieńcem koła zamachowego, to raczej włożenie śrubokręta bądź innego narzędzia między nakrętki nic nie da..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie. Przekaźnik działa bo załącza silnik rozrusznika a czemu on nie kręci kołem zamachowym trzeba już obadać. Najczęściej winny jest sam bendix, oś wirnika po której się porusza lub mechanizm który go wyrzuca. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeniek    10

Dzisiaj miałem takie zdarzenie   Belarus   820    2 akumulatory 120 ah, rozruch 24v ,miałem słabe akumulatory i przy próbie odpalenia zwarł mi przełącznik 12/24 ten miedzy akumulatorami. Rozrusznik  cały czas kręcił sam, nawet jak stacyjka nie była przekręcona a do tego przepalił się główny  bezpiecznik na desce i bezpiecznik w radiu ,dopiero po odkręceniu tego cienkiego przewodu od rozrusznika przestał kręcić . Sytuacja wróciła do normy jak go odpaliłem i przejechałem  się trochę po podładowaniu akumulatorów .Zastanawia mnie dlaczego zrobiło się zwarcie, że bezpieczniki się spaliły ,bo to że przełącznik zwarł to może przez słabe napięcie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Makra75 miałem ten sam problem ,nawet założyłem temat ,tylko trzeba chcieć poszukać ,a nie zakładać drugi .Co do rozrusznika to napraw bendix i będzie śmigał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nic nowego. Styki elektromagnesu lub przełącznika 12/24 najczęściej ulegają uszkodzeniu  czy zgrzaniu gdy męczy się rozrusznik na słabych akumulatorach. Wystarczy wyłączyć masę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makra75    0

Przepraszam że tak późno ale mieliście racje z tym elektromagnetyczne był wełniany
Ten powyższy wpis to zwykła literówka walnięty był elektromagnes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj