SidorczukKrystian

Nie chce odpalić t25

Polecane posty

Lukaszt25a    0

Pewnie dzieje się tak że rozrusznik wolniej kręci po wciśnięciu odprężnika, a przy mniejszych obrotach pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia, ale nie wiem czy dobrze myślę. Może być zużyta sekcja pompy wtryskowej tym bardziej jak pompa ma 25 lata, a ciągnik dużo pracuje.Na dodatek jak przez 6 lat jeżdziłeś bez filtra paliwa to można się spodziewać że pompa nadaje się do naprawy . Najpierw jednak sprawdź to czy nie zapowietrza Ci się układ paliwowy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Lukaszt25a byłem u swojego szefa właśnie i powiem Ci że odkręciłem przewód wysokiego ciśnienia od pompy i na wpuszczonym odprężniku tak sika paliwo jak u mnie na wyciągniętym i mało tego powiem Ci że łapał tylko na drugi cylinder a kręcić wolniej kręci niż mój :( i jego układ nie jest wcale szczelny bo przy pompce paliwowej mu się siączy paliwo jak zgasisz ciągnik i on stoi pod chmurką cały czas i pali na dotyk był palony z miesiąc temu i łapał po 2obr już czyli muszę sprawdzić pierw układ dziś i później napisze co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Lukaszt25a odpalałem z bańki 5 litrowej postawiłem ją na 20cm klocek i Ci powiem trochę różnica jest ale nie wielka także nie wiem jak kręce ręką za pasek klinowy to nie słychać żeby gdzieś lewe powietrze zasysał jeszcze postawiłem aku pod prostownik i zobaczę co będzie za godzinę lub dwie czy zapali szybciej czy tak samo jak będzie tak samo to nie będe się czaił tylko zawiozę pompę do naprawy w sumie nie taki duzy koszt jest tej naprawy i przy okazji wtryskiwacze dam do naprawy i będzie palił może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem dzisiaj mojego władzia i tak w misce nie znalazłem nic więc odkryciem pokrywę zaworów i zobaczyłem zawieszony zawór. A slz tego co przemyślałem to mógł się cylinder zablokować bo u mnie w ruskim sprzęgło jest juz dawno do wymiany i poprostu mogło się ślizgać (zdjęcie zaworów w galerii)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Oj kolego w ogóle nie czytasz co się do Ciebie pisze, albo nie rozumiesz.

Ale to twój problem narobiłeś sobie tylko daremnej pracy.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

PawelT25 do wymontowania pompy może weź jakiegoś mechanika. No chyba że masz instrukcje napraw do władka i znasz się na mechanice to dasz radę jakoś wymontować pompę. Mój kolega co ma władka mówił że nie za bardzo opłaca się remontować ruską pompę wtryskową, że lepiej kupić nową. Ale ja uważam że jak da się pompę do dobrego zakładu zajmującego się naprawami pomp wtryskowych to ta pompa jeszcze pochodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jaki problem wymontować pompę? :blink:

Do montażu by ustawić kat wtrysku można kogoś zatrudnić jak toś tego nie ogarnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam poprostu m ostatnio taki zapierdziel że zupełnie zapomniałem że to napisałeś. Próbowałem zakręcić ale w żadną stronę ani drugie ale porozmawiałem juz ze znajomym mechanikiem oi umówiłem się że zaprowadzę go w tygodniu i zrobi to tak jak trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

No w sumie wymontowac pompę to może nie problem, ale zamontować i ustawić pompę to już trzeba właśnie ogarniać. Nie miałem jeszcze okazji wyjmowac pompy w swoim władku więc nie wiedziałem że to prosta czynność :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej6131    0

pompy nie zamontujesz inaczej ,po wyjęci pompy będziesz widział jak jest ustawiony wieloklin i tak trzeba włożyć pompę po naprawie wraz z pompą daj do sprawdzenia wtryskiwacze w zakładzie na stole probierczym ustawi pompę i sprawdzi sprawność wtryskiwaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Lukaszt25a chciałem odpalić i dziś władka ale nic z tego a co do naprawy pompy to zawiozę swoją i będę chciał swoją tym bardziej ze moja będzie szykowana pierwszy raz a co do wymontowania to po wuja zadzwonie i mi pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

pawelT25 odkręcałeś przewód od filtrów do pompy i ten króciec czy są drożne i tą śrubkę od nadmiaru paliwa czy jest drożna bo to raczej wina sekcji nie jest  bo sekcja jak pada to zimny zapala a ciepły już ma problemy z zapaleniem i wejściem z wolnych obrotów na wysokie.Jak nie pomoże to pompka zasilająca pada albo łapie lewe powietrze od zbiornika do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Ale ja ciągne paliwo juz z bańki 5litrowej i nic nie daje a rurki są drożne bo jakby rurki były zapchane to by nie chodził wcale tylko odkręciłem przewody od zasilania wtryskiwaczy i tam ledwo co paliwo leci jeszcze jutro wezmę i odkręce wtryski i zobaczę jak one rozpylają paliwo a co do zapalania to właśnie zimny ma ciężko a ciepły dobrze zapala z obrotu a postoi godzine i jest problem z odpaleniem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tą rurkę za pompą co ci każę odkręcić to jest rurka zasilająca pompę wtryskową i jest ona za pompą zasilającą i ona nie ma znaczenia że jak piszesz że ciągnie z banki to jest dobrze.Z banki ciągnie pompa zasilająca pompę wtryskową i jak będzie zawalona ta rurka to zasilająca będzie ciągła bez problemów a wtryskowa nie będzie miała ropy.Nawet po wymianie filtrów popuszczam kaptur od rurki z tyłu i pompuję pompką ręczną żeby wypchnąć powietrze z zasilania sekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

Balcerek1 ale jemu ciągnik odpala od razu jeżeli odpala ciągnik np. po 10 minutach od zgaszenia silnika. Ale warto sprawdzić to co piszesz zanim da się pompę do naprawy. Wygląda to tak jakby zawór w pompie nie utrzymywał ciśnienia paliwa na sekcjach pompy. Ktoś kiedyś pisał na forum o zaworku na pompie wtyskowej. Wygląda on tak http://www.sklepkisiel.pl/o,13912,T_25_Zawor_Pompy_Wtryskowej.html 

Są też zaworki w pompie zasilającej. Ale pisałeś że niedawno zmieniałeś pompę zasilającą i to nie pomogło.PawelT25, sprawdź jak Ci leci paliwo z pompy zaraz po zgaszeniu silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Ale ja odkręcałem ten kaptur cały z tyłu pompy jak piszesz tylko po kręceniu rozrusznikiem pompką ręczną pompowałem dopiero i powietrze nią nie szło ale zobacze jutro jeszcze jak piszesz odkręce króciec też i zacznę pompować jak mówisz 


Lukaszt25a właśnie zawór z tyłu pompy mam nowy ZbyszekBrzuze pisał o tym i kupiłem założyłem i to samo jest i zobię jak piszecie jak mi zapali to pochodzi z 5min zgasze odkręce z sekcji przewód i zobaczę co ona pokaże mi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Sprecyzuj jeszcze raz jak odkręciłeś ten kapturek i kręciłeś rozrusznikiem i nic się nie pokazało nawet paliwo nie leciało dopiero jak ręczną pompką pompowałeś to szło paliwo.Jaki tak się działo jak pisze to pompa zasilająca padła.Najlepszym rozwiązaniem żeby wyeliminować nieszczelności odstojnika bo z nim zawsze są problemy jest założenie bezpośrednio węza przezroczystego i włożyć do zbiornika przepompować ręczną pompą żeby pociągła pompa paliwo ze zbiornika i wtedy próbować odpalać ciągnik i kontrolować ruch paliwa w tym wężu czy pompa zasilająca pociąga paliwo czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

balcerek1 ja nie kręciłem rozrusznikiem wtedy kiedy był odkręcony ten kapturek tylko pompowałem ręczną pompką to sikało paliwo ale wiesz co kiedyś miałem założony wężyk przezroczysty na rurce od baku co idzie do drugiej rurki od odstojnika to wtedy paliwo jakby tak skakało w nim nie szło całym wężykiem tylko jakby do połowy ale zobaczę jeszcze jak piszesz ze wpuszczę w bak wężyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

no tak tak bo tak jeździłem z 10 lat kiedyś że był pobór paliwa prosto z baku do rurki co przez pompke ręczną idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Może masz zatkane w tej śrubie co jest przykrecona rurka którą ciągnie ze zbiornika ,u mnie kiedyś tam było brudem zabite i też paliwa nie chciał ciągnąć ale zobacz najpierw tak jak radzi kolega balcerek to już coś będziesz wiedział :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

wieslaw16 ja nię ciągne paliwa z baku tylko z bańki 5litrowej. 

balcerek1 po kilku próbach nadal nie chce zaskoczyć mój władek odkęciłem wszystko co możliwe odkręciłem ten kaptur i rurkę wraz z tym króćcem i paliwo szło normalnie podczas kręcenia rozrusznikiem bez powietrza i teraz moje pytanie czy powinno byc w przelewie paliwo cały czas czy powinno się cofnąć? zaraz pójdę jeszcze założe wężyk jak pisałeś i zobaczę co i jak tylko muszę czekać bo trochę aku osłabły i postawiłem pod prostownik na godzinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

Pawelt25, moim zdaniem pompa wtryskowa napewno nadaje się do naprawy skoro ma 25 lat, w tym 10 lat ciągnik chodził bez filtrów paliwa.Paliwo w przelewie nie powinno cofać się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

No właśnie Lukaszt25a a u mnie nie dość że się cofnie to jak kręce rozrusznikiem to przelewem bąble idą jakiś czas i dziś on w ogóle nie chce zapalić mi teraz :( niby pompka ciężko mi chodzi a zapalić nie chce jutro ja będe miał wolne od roboty jeszcze to na hol spróbuje i będe wiedział dziś do wuja pojadę to może przyjedzie jutro po tym holowaniu i wymontujemy pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Po wielu próbach odpalania ciągniczka odpalił i napoczątku falowały mu obroty i jeszcze zobaczę jutro co mi powie albo dziś jeszcze pójdę za jakieś 3 godziny albo dłużej i zobaczę co powie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj