Skocz do zawartości
rafal4610

obroty jałowe w Fordzie 4610

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafal4610    54

Witam. Mam mały problem z moim Fordem. Na jesieni  minął rok od remontu pompy i pompiarz mówił, że obroty jałowe ustawił na 700, tymczasem jak odpuszcze dźwignie gazu, to mam jakieś 300-400. Gdzie może tkwić problem ? Wtryski i ustawienie kąta mogą mieć wpływ ? Dziwi mnie, że max obroty to ok 2000, gdzie wcześniej było 2400. W zasadzie to w polu wystarcza te 2000, bo i tak robie na 1600-1800, ale w transporcie by sie przydało jednak te 2400 obr. Biore sie za to dopiero teraz, bo wcześniej nie miałem jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrmagyster    30

Czy w tym ciągniku jest pompa wtryskowa typu rozdzielaczowego? Bo nie orientuję się, szczerze to myslałem że sekcyjna. Napisz cos więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

tak, pompa jest rotacyjna. W pompie był wymienione  chyba wszystko. Mechanik jest pewny, bo ma profesjonalny zakład, a nie w jakiejś stodole i robi na prawde dobrze, bo znajomy jest mechanikiem i kilka pomp u niego robił i wszystkie chodzą jak zegarek. Tylko, że pompa jest złożona na zamiennikach(WSK Wrocław czy coś takiego). Ale traktor ma moc, ładnie odpala tylko te obroty coś świrują. Na początku nie dymił prawie wcale, a teraz na jesieni zaczął lekko przykopcać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

romek6340    203

Może być i coś od strony mechanicznej ale tak mi do głowy przyszło co innego. Zobacz Sobie ograniczniki na pompie od tej dźwigni dawki paliwa. Może są nie ustawione jak robił pompę tj. wkręcone/wykręcone. Powinno raczej tam coś takiego być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

no są te dźwigienki, ale mam plomby :/ Jedynie moge sobie jałowe obroty regulować, bo na tej nie mam plomby. Sorry, że tak długo nie odpisywałem, ale AF w nowych postach mi nie pokazało mojego tematu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam, jeśli spadły obroty i jak mówisz "przykapca" to raczej bym stawiał na wtryski, któreś z końcówek zaczeły lać i zapewne stracił trochę na mocy warto przy tym zobaczyć filtr powietrza czy w miarę czysty :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

właśnie te końcówki podejrzewam. Jak mówisz, jakby lekko stracił moc na jesieni przy wożeniu buraków. Filtr powietrza czysty. Akurat filtr dość często czyszcze :) Musze sie zorientować ile kosztuje dobra końcówka do takiego Forda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,najlepiej wtryski wyjąć i sprawdzić na przyrządzie i dopiero rozglądać sie za końcówkami jeśli okaże się że są do wymiany warto jeszcze sprawdzić filtry paliwa czy są czyste i  dostaje odpowiednią dawkę paliwa  :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

akurat filtr paliwa zmieniałem 4 razy w poprzednim sezonie :P Jakiś syf miałem w zbiorniku i troche przytykało filtr :D Ale teraz troche przepłukałem zbiornik i jest lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×