bzunia

Problem z olejem w układzie chłodzenia.

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to przy zwichrowanej głowicy dostałby się olej natychmiast do wody o ile dobrze widzę że te zaznaczone miejsca to są zaślepione zardzewiane kanały wodne, bo do przelotowych to ma kawałek drogi.    https://www.google.pl/search?q=c-330+uszczelka+pod+g%C5%82owic%C4%99&espv=2&biw=1680&bih=935&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=3henVKThGpDtaPrOgtAM&ved=0CE4QsAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=FLMUI5Fn5G50mM%253A%3BLM2fTx2qk8E86M%3Bhttp%253A%252F%252Fobrazki.elektroda.pl%252F2206682100_1342464961.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.elektroda.pl%252Frtvforum%252Ftopic2338007.html%3B2592%3B1944

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to sprawa wyjaśniona, tam się dostaje, a jak już jest w kanale ciśnienie, a jest takie jak w całej magistrali, to może napompować ładnie oleju, 60 -tka i duże Ursusy mają inaczej. Zacznij od planowania głowicy jeżeli nie chcesz nowej, tylko wtedy uszczelka do planowanej głowicy.

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tym kanałem olejowym do tych zaślepionych kanałów wodnych i do chłodnicy, jest też możliwość jak już ktoś tu pisał że zbyt słabo dokręciłeś nową uszczelkę, ale raczej jest coś z nierówną głowicą w tym miejscu i nie uszczelnia odpowiednio.

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Czyli mamy 3 rzeczy.

Nierówna głowica.

Nierówny blok u góry

Pęknięty kanał w głowicy.

 

albo pękniety kanał w bliku i z kanału olejowego goni olej na kanał wodny pomiędzy tuleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie nakręcaj się tak od razu, bo zaraz dojdziemy że jest silnik do wymiany a najlepiej cały ciągnik         :P    :D   spokojnie, zacznij od głowicy, głowicę można też zwichrować jak będziesz dokręcał i w nieodpowiedniej kolejności nakrętki, a akurat ciapek  potrzebuje z większą siłą niż inne ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Najprostszym rozwiązaniem była by podmiana głowicy.I wtedy jesteśmy w domu....

tak jak mówi Roki.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Planowanie też dużo nie kosztuje, najwyżej flaszkę mniej wypijesz.    :P  Ja osobiście kupiłbym nową, bo już miałem takie mikropęknięcia w innych rzeczach, że niby powinno być wszystko w porządku przynajmniej sprawdzanie pod ciśnieniem tak pokazywało, a nie było.

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To tak jak ja     :P , ale jakby co, miałbyś wylać TIRa piwa do rowu, to pisz po nas na Berdyczów     hahahahahahahaha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Problem rozwiązany.......

Krzywa płaszczyzna głowicy ,głowica wisiała pół mm od strony kanałów w powietrzu.Po splanowaniu trzeba było opuszczać zawory ( frezowanie gniazd itp) Nowa uszczelka oraz delikatnie posmarowałem silikonem okolice kanału i trzyma lux.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj