Skocz do zawartości
Rolnik1973

Ceny trzody chlewnej 2015

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
2015


Lesssiu007    155

Dopóki przy korycie będą ci sami ludzie bedzię źle obecna koalicja kompletne nie wspiera rolnictwa oni dbają tylko o obszarników i o to by zachód zrobił sobie rynek zbytu z polski !! Oraz ziemię wykupił. Musimy jako rolnicy zrozumieć i zebrać sie i w najbliższych wyborach do sejmu pójść całymi rodzinami do urn i na kaczora zagłosować bo to jedyna partia co ma jakiś plan na rolnictwo. Jak oglądam Polska to tez wieś (dziś np ) to Ludzie z pisu jakoś normalnie gadają rzeczowo i ja z nimi sie zgadzam w 100% a ci co mają jakieś wątpliwośći to niech na nich zagłosują by coś zmienić po prostu bo tak dalej być nie może inne partię nie mają szans z reszta tylko może sld coś wie o roli ale oni nie mają szans. Jeśli po i psl bedą rządzić kolejne 4 lata to wykończą nas całe wsie padną i beda robić u niemca albo duńczyka pod krawatem. Przecież to co rząd zrobił na podlasu albo co nie zrobiono w sprawie pomoru albo co posłowie po psl wyszli z obrad komisji (uciekli ) nóż się sam otwiera. I dlatego czas na zmiany i nie dajcie sobie wody z mózgu zrobić że pis jest zły itp tvp polsat tvn to jedna propaganda koledzy po. Rolnicy z podlasia chcieli tvp info zaprosić żeby zrobić program na żywo nie ma szans cenzura zakazała nie przyjadą i koniec !! Dlatego czas sie zebrać i zrobić zmiane bo tak dalej być nie może!! Swinie po 3,60 +vat zakłady sie tuczą najlepiej po 2 zł by kupili a sprzedali jak zawsze nie wierzę że rząd nic nie może zrobić w tej sprawie po prosu z psl mają zakłady miesne i im to na rękę taka cena :) bo psl to ma W Pi...dzie !! rolnictwo i czas by rolnicy to zrozumieli ! 

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


MCIKNF    3

Dopóki przy korycie będą ci sami ludzie bedzię źle obecna koalicja kompletne nie wspiera rolnictwa oni dbają tylko o obszarników i o to by zachód zrobił sobie rynek zbytu z polski !! Oraz ziemię wykupił. Musimy jako rolnicy zrozumieć i zebrać sie i w najbliższych wyborach do sejmu pójść całymi rodzinami do urn i na kaczora zagłosować bo to jedyna partia co ma jakiś plan na rolnictwo. Jak oglądam Polska to tez wieś (dziś np ) to Ludzie z pisu jakoś normalnie gadają rzeczowo i ja z nimi sie zgadzam w 100% a ci co mają jakieś wątpliwośći to niech na nich zagłosują by coś zmienić po prostu bo tak dalej być nie może inne partię nie mają szans z reszta tylko może sld coś wie o roli ale oni nie mają szans. Jeśli po i psl bedą rządzić kolejne 4 lata to wykończą nas całe wsie padną i beda robić u niemca albo duńczyka pod krawatem. Przecież to co rząd zrobił na podlasu albo co nie zrobiono w sprawie pomoru albo co posłowie po psl wyszli z obrad komisji (uciekli ) nóż się sam otwiera. I dlatego czas na zmiany i nie dajcie sobie wody z mózgu zrobić że pis jest zły itp tvp polsat tvn to jedna propaganda koledzy po. Rolnicy z podlasia chcieli tvp info zaprosić żeby zrobić program na żywo nie ma szans cenzura zakazała nie przyjadą i koniec !! Dlatego czas sie zebrać i zrobić zmiane bo tak dalej być nie może!! Swinie po 3,60 +vat zakłady sie tuczą najlepiej po 2 zł by kupili a sprzedali jak zawsze nie wierzę że rząd nic nie może zrobić w tej sprawie po prosu z psl mają zakłady miesne i im to na rękę taka cena :) bo psl to ma W Pi...dzie !! rolnictwo i czas by rolnicy to zrozumieli ! 

 

Sawicki kiedyś fajnie skomentował przy okazji chyba pierwszego pomoru, potym jak w kilku wioskach zutylizowano 50 czy 100 świń - że jesteśmy na poziomie chałupnictwa w hodowli trzody, a chcemy konkurować z zagranicznymi koncernami. Czy będzie rządził Jaro czy nawet sam Macierewicz to rynku i tak nie oszuka. Drobnica się nigdy nie będzie liczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kabus55    54

Dopóki przy korycie będą ci sami ludzie bedzię źle obecna koalicja kompletne nie wspiera rolnictwa oni dbają tylko o obszarników i o to by zachód zrobił sobie rynek zbytu z polski !! Oraz ziemię wykupił. Musimy jako rolnicy zrozumieć i zebrać sie i w najbliższych wyborach do sejmu pójść całymi rodzinami do urn i na kaczora zagłosować bo to jedyna partia co ma jakiś plan na rolnictwo. Jak oglądam Polska to tez wieś (dziś np ) to Ludzie z pisu jakoś normalnie gadają rzeczowo i ja z nimi sie zgadzam w 100% a ci co mają jakieś wątpliwośći to niech na nich zagłosują by coś zmienić po prostu bo tak dalej być nie może inne partię nie mają szans z reszta tylko może sld coś wie o roli ale oni nie mają szans. Jeśli po i psl bedą rządzić kolejne 4 lata to wykończą nas całe wsie padną i beda robić u niemca albo duńczyka pod krawatem. Przecież to co rząd zrobił na podlasu albo co nie zrobiono w sprawie pomoru albo co posłowie po psl wyszli z obrad komisji (uciekli ) nóż się sam otwiera. I dlatego czas na zmiany i nie dajcie sobie wody z mózgu zrobić że pis jest zły itp tvp polsat tvn to jedna propaganda koledzy po. Rolnicy z podlasia chcieli tvp info zaprosić żeby zrobić program na żywo nie ma szans cenzura zakazała nie przyjadą i koniec !! Dlatego czas sie zebrać i zrobić zmiane bo tak dalej być nie może!! Swinie po 3,60 +vat zakłady sie tuczą najlepiej po 2 zł by kupili a sprzedali jak zawsze nie wierzę że rząd nic nie może zrobić w tej sprawie po prosu z psl mają zakłady miesne i im to na rękę taka cena :) bo psl to ma W Pi...dzie !! rolnictwo i czas by rolnicy to zrozumieli ! 

 

Ale uboju rytualnego kaczor nie chciał poprzeć,  mógł dużo zyskać u hodowców bydła, a tak to przyczynił się do tego, że ceny bydła przez półtora roku były bardzo niskie, jedynie cały PSL poparł projekt, ale tak czy inaczej czas już zmienić ten rząd bo wykończą Polskę.

 

Poczytajcie na temat tego jakie motywy kierują rządem w sprawie prywatyzacji lasów państwowych, a mianowicie wypłata odszkodowań żydom ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja tez ogladalem "wies to tez polska" i to pieprzenie pisowcow to taka sama gadka jak kazdych innych frajerow.... chca sobie wyborcow wsrod rolnikow znalezc bo tych najwiecej glosuje.... dzwonil jeden pan przewodniczacy zwiazku rolnikow i dobrze gadal nikt zadnych konsekwencji od tych skur*****ów nie wyciaga, a te ciule se z sejmu wychodza jak glosuja na jakis postulat w sprawie rolnictwa....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Styrciak    8

Martinezo co to za ubojnia w ostrzeszowie? I jakim samochodem ten handlarz przyjedza?


Misiek 01 Komu sprzedawałes>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krilan06    64

Sawicki takie pierdoły gada o chałupnictwie ale jak cena na dzisiaj jest 3,60 to ktoś kto sprzedaje kilka świń dostanie 3,60, a ktoś kto sprzedaje kilkadziesiąt sztuk za jednym rzutem, ile dostanie? 4,00zł? Opłacalności za dużej nie ma w jednym i drugim przypadku. Tak więc Sawicki niech się zajmie konkretną robotą, a nie wyśmiewaniem, ale tak to już jest, że obecny rząd nazywa rolników frajerami, górników pajacami itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzesiu0905    3

ja popieram kolegę jedyny ratunek w Jarku psl praktycznie przez 20 lat rządził rolnictwem i jak jest Każdy widzi kiedyś u mnie na wsi było z 200 loch a teraz zostało z 10 a co do ceny to 3.60 + vat powiat kołobrzeski sami pośrednicy nie ma ani jednej ubojni!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lesssiu007    155

A co moze ma zostać jak jest ???? Ci oszuści co teraz rządzą nie mają szacunku dla nikogo ! jak mamy sie równać z zachodem jak oni mają 2 razy wieksze dopłaty i tak tucznik kosztuje 1,28 euro x4,3  to ile jest a u nas 3,60 dajcie spokój ! PO I PSL  to nas rolują od dawna nic nie robia widzieliscie kopaczowa by coś o rolnictwie gadała ??? tylko o tym funduszu coś nic poza tym. tak samo górników traktują. czas na zmiany !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mario3107    4

No ciekawe co Jarek zrobi dla rolników? Już głosował przeciw ubojowi rytualnemu.... Przed wyborami każdy sobie przypomina o rolnikach.... A po wyborach wszyscy frajerzy przy korycie -pensja , służbowy samochód i gadki........".sorry mamy wolny rynek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz222    2353

Jak to co zrobi dla rolników? Wejdzie w koalicję z PSL-em i odda im resort :D ludzie w Polsce łykają propagandę jak pelikany ryby, choćby nawet w szambie pływały to i tak do dzioba wezmą. Dajmy im zagłosować, niech wierzą dalej, że ktokolwiek z sejmu zrobi coś dla nich. Co za różnica czy 4 lata nas okradają i ogłupiają, czy okradają i walczą z grzechami przeszłej koalicji niczym z duchami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja nie mowie ze po i psl maja rzadzic tylko czy te czy inne scierwa i tak bedzie bagno....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzesiu0905    3

a co psl zrobił dla rolników przez te wszystkie lata?Jarek to jedyna alternatywa porównaj ceny trzody za rządów pisu z dzisiejszymi i wbrew powszechnej opinii że wolny rynek kształtuje ceny to resort rolnictwa może wiele zrobić żeby były przynajmniej nie uwłaczające hodowcą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lesssiu007    155

to niech zostanie jak jest dobrze :) świnki po 3,60 interes jest może niedługo wcale nie bedą odbierać bo niemiec przywiezie  :) kolega mleko oddaje juz po 90 gr :)   a ziemie to duńczyki kupią a psl dalej bedzie tak dbać o wieś bo oni co dzień martwią sie o nas :) jest cudownie :) i niech tak zostanie :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ok kolego to niech jarek i jego ekipa sie zajma rolnictwem to pewnie swinie beda. po 6 netto. zakaz importu miesa a tylko od nas beda wszyscy kupowac.... jeba** propoganda sie szerzy czy to jarek czy kopacz czy tusk jeden ch*j. kazdy tylko mysli o swojej d*pie i to sie nie zmieni.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz222    2353

olej, niech głosują na swoich "dobroczyńców", ciekawi mnie tylko na kogo potem będą narzekać. Niektórym widać nawet wódki nie potrzeba, żeby im pierdoły wmówić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lesssiu007    155

jak dalej bedzie tak jak teraz to zacznijmy roboty szukać :) bo kto na dłuższa mete wytrzyma świnie tak chować ? teraz jak mleko wypuszczą to zobaczycie co bedzie po 70 gr litr. już niby holladnia znacznie zwiekszyła produkcję a w agrobiznesie w piątek mówili że eksperci sądzą że przetrwaja tylko gosp posiadające od 100 krów a reszta co ??? sadownicy oddali owoce po brali kartonów jeden sie wypowiadał ma 16 tys za kartony do zapłaty a nawet nie wie ile kasy za 90 ton jabłek dostanie a kiedy ??? kto to wie ! tak psl rządzi ! i tak dobrze jest ! a ja oglądam ten program nie od dzisiaj tylko od bardzo dawna i wiem jedno ze nie ma tam propagandy i sami rolnicy z podlasia mówili że jedynie posłowie pisu im pomagają reszta ma ich gdzieś i już nie jeden odc widzałem gdzie mądrze gadali wiec czas dać im szanse a złodziejaszków z psl pognać po ile lat już siedzą. dosyć tego !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

i powiedzcie mi jedno... gdzie wy widzicie w tym calym szambie wine zachodnich rolnikow???

przyjacielu ja nie jestem za psl-em ;) zgadzam sie z toba ze to co sie tu teraz wyprawia to istna szopka ( a moze raczej chlew ) ?! tylko obawiam sie ze jesli pis zacznie rzadzic to szybciej doczekamy sie nalotu rosyjskich wojsk niz. wzrostu cen swin.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lesssiu007    155
qbass24

nigdzie oni robią co do nich należy panstwo o nich dba dopłaty mają duże. Tam jest dużo przemysłowego rolnictwa które jakośćią nie ma szans z naszym bo kup i jedz fermowe jajko a domowe od babki albo kurczak z tuczrni co 6 tyg rośnie a kurczak domowy co 6 mies rośnie i to samo świnki :) Ale fakt faktem inna tam jest kultura tam sie dba o rolnika a nie jak u nas mydli oczy. Sawicki był w łówiniu koło pruszcza w lipcu zeszłego roku bardzo dobry kolega opowiadał mi co mówił i jak by to zrealizował to było by cudownie a jest tak że z kim bym nie gadał to bide zaczyna klepać wczystko coraz tańsze a ten ubój to ruszył tylko dla tego że mniejszości religijne do trybunału oddały sprawe PSL  nic w tej sprawi nie zalatwił niby popierał ale nie wpłynął na PO żeby poparło jak by chcieli to by krzykli albo bedzie ubój albo koniec koalicji no ale jak sie ma tak dobre posady to gdzie za rolnika skakać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

oczywiscie kazdy swojej d*py pilnuje....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz222    2353

@Lessssiu czytasz w ogóle to co piszesz? Jak mleczarze szli w zaparte mimo limitów, przepłacali za ziemię kilkakrotnie, bo dobrą cenę mieli to było Eldorado. Rynek cenę skorygował, bo sami rolnicy doprowadzili do nadprodukcji i zaczynają cienko piszczeć. Teraz znowu każdy szykuje większe stada na zniesienie kwot, ale żaden nie pomyśli gdzie sprzeda te hektolitry mleka, którego rynek europejski nie jest w stanie skonsumować. I wg ciebie cena ma rosnąć? Jakim cudem? Z wieprzami jest to samo, rynek zapchany, a Polak oczywiście cwany kupi z zachodu każdy śmieć i wmiesza do mielonki, a cała reszta durniów będzie się o ten śmieć zabijała w Lidlu czy innym Tesco, bo promocję rzucą. Czyja wina? Zachodu? Czy może samych Polaków, którzy rodaków mają za nic i wciskają im wszystko co najgorsze? Jakby nikt nie kupował mięsa za 10 zł, to i nikomu nie opłacało by się przywozić dziadostwa zza granicy.
Wyłącz telewizor, włącz myślenie. Politycy to małe narzędzia w rękach wielkich korporacji, nic nie dzieje się przypadkiem, wymienisz jednego na drugiego i co dalej? Myślisz, że ten co tym wszystkim steruje nie jest w stanie przełożyć ręki z jednego na drugiego? Donald tez fajnie brzmiał i dużo obiecywał jak PiS był u władzy. Co z tego wyszło, chyba nie musze Ci dopowiadać. Ja ci mogę obiecać, że jak na mnie zagłosujesz, to świnie będą po 10zł/kg. Wystarczy Ci mój pusty slogan?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

milanreal1    290

Koledzy z takimi postami może rozmawiajcie w temacie o opłacalności trzody. Ten temat jest od cen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lesssiu007    155
lukasz222

jak pis był u władzy to było 18 mil świń w polsce a nie 10 jak teraz !  wszystko masz racje tylko pomyśl to zakłady teraz sie bogacą tanio kupują a sprzedają jak zawsze. Oni już ile lat rządzą ?? i co jest lepiej ? Tak gadasz to co zagłosujesz za nimi ?? za PO I PSL ?? bo ja nigdy ! Ja chce zmian chociaż wiedzieć że poszłem i zagłosowałem i coś zrobiłem nie rozumiem tych co najwiecej gadają a do wyborów nie pójdą a pamiętajmy że przy niskiej frekfecji sami sie wybiorą wystarczy że pojdą te rzeszę urzedników co przybyło za ich  rządów co im sie dobrze żyje :) i bedą kolejne 4 lata grbić kraj :) Dokończą dzieło swoje zrestrukturyzują rolnictwo jak kopalnie na śląsku ! ide spać narka rano kabany i byki trzeba opszątać mam na odstawe 6 tucz obliczyłem ze 2 oddam za darmo :) bo dostane za 6 tyle co dawiniej za 4 po normalnej cenie :) no ale wiem sawicki spać nie może mysli co zrobić by cena była koło 5 zł jak u niemca 1,28 euro !!!! Narka !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzesiu0905    3

kolego takie gadanie że to jeden chu.. kto będzie rządził to głupota poczytaj sobie programy partii zobacz jak działają partyjniacy w twojej okolicy w moim regionie w zachodniopomorskim jak wiecie jest problem z obrotem ziemi z agencji i trochę jestem w tym temacie i jedyni którzy interesują się tą sprawą to działacze pisu reszta a szczególnie psl nie widzi problemu a za miedzą jak nie niemiec to duńczyk .jak nie duńczyk to szkot.............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez matingus
      Nowy Rok,miejmy nadzieję że nie będzie gorszy od tego co był.
      komentujcie dodawajcie ceny...
      Wszystkiego Najlepszego i aby ceny były lepsze..
       
      kontynuacja wątku http://www.agrofoto.pl/forum/topic/87893-cena-byd%C5%82a-w-2016/page-154?do=findComment&comment=1998698
    • Przez Raptus902
      Rok rozpoczynamy ceną 4,6 netto
    • Przez benek79
      Moze tutaj bedziemy wpisywac cene prosiat.
      U nas kształtuje sie na poziomie 80zł do 120zł.
      Piszac u nas mam na mysli rejon Osiecin w kuj-pom.
    • Przez matingus
      Nowy Rok zapraszam do dyskusji w nowym temacie...
      Wszystkiego Najlepszego....
       
       
       
      kontynuacja tematu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/87991-cena-ciel%C4%85t-2016/page-35?do=findComment&comment=1998713
      Jakie są u Was ceny cieląt?
    • Przez Remek55
      Witam wiecie może kto zabiera świnki z powiatu konińskiego i daję dobrą cenę pozdrawiam
×