Skocz do zawartości
marijusz

Ceny bydła rzeźnego w 2015

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzysztoff    9

Jeśli jest  Vat-owcem to dostanie wartość brutto do ręki.

a jeśli na RR to kasa z vatem do ręki i wpłacasz w banku na swoje konto i wszystko jest ok....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brandys    2

dokładnie tak robie do kwoty doliczam wat wpłacam na konto a potwierdzenie wpłaty odsyłam kupującemu i posprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kw22    2

tomekłódzkie ale ci ceny walnął teraz musisz czekać na tego kupca nie wiadomo do kiedy,nie słyszałem o ubojni w rudnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariuszd93    489
lolusssss    0

Dokladnie! moj ojciec tez tak robi ..jada zawsze z z handlarzem do banku i doliczaja 7%Vat i pozniej odsyla potwierdzenie wplaty handlarzowi i po sprawie.i  pewna kasa za byka na koncie i Vat tez..:-) a tak to pozniej dzwon i pros sie o swoje pieniadze..a najgorzej jak nowy handlarz przyjedzie to juz w ogole..mozna sie nie doprosic pieniedzy:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaska    7

ja jzu biernackiemu nie sprzedam. ostatnio przelal kase dopiero jak dostal note odsetkowa i wezwanie do zaplaty, a po tych 3 miesiacach bylem juz na prawde zdecydowany na sprawe w esadzie - co swoja droga wszystkim wierzycielom polecam. biernacki matacz - zrobil mnie na wbc i jeszcze o pieniadze sie musialem prosic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 kw22 nie wypowiadaj sie jak nie znasz sprawy, jesli jutro  z nim bede handlowal dam znac po ile ostatecznie dal w jakich wagach itp.. ale na zdrowy rozum  masarnia i ubojni w jednym  zawsze da wiecej za bydlo bo przerob idzie i handel miesem tez wiec  maga pozwolic sobie dac  te 0.2 czy ile wiecej niz  posrednik czy duzy zaklad miesny... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vbox33    32

W jakim wieku srednio sprzedajecie byki? Do 24 miesiecy czy wiecej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marijusz    29

Ja bardziej patrze na wage (min 700 kg ) choc mlodszych niz 24 mies staram sie nie sprzedawac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    350

W środę sprzedane dwie sztuki, byk i krowa. Pieniążki już na koncie. Ceny byk MM 750kg brutto cena 7,3 netto, krowa 715kg brutto cena 5,2 netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefarmer    3

uwaga na ZM BIERNACKI z Goliny, zwlekają mi z wypłatą należności za opasy już półtora miesiąca a dziś słyszałem przypadek rolnika któremu zwlekają z wypłatą należności juz 3 ! słownie trzy miesiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tractor560    3

Dziś poszły 2 HO. Jeden brzydal a drugi nawet nawet :D. 1,5 roku odpowiednio brzydal 746 kg a nawet nawet 669 kg. Po 7,5 + VAT odbiorca AGROSTAR JEDLANKA z tranzakcji bardzo zadowolony płatność przelewem do 14 dni :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zecik3011    17

Dziś sprzedane 2 byki.Byk hf waga 750 kg brutto 6,4 + vat i byk mieszaniec hf x lm waga 720kg brutto po 7,2+ vat.Kasa ma być przelana do końca tyg.Gmina Kluczbork

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojak1986    23

Straszne rozbieżności widzę, jeden człowiek dostaje za HO 8zł a drugi za mieszańca sporo mniej, jeżeli przyjmiemy że mieszaniec nie jest jakiś niedomagający to dziwnie się to kształtuje. Znowu dochodzę do wniosku, że w Polsce ma być duże bydlę i okrągłe a reszta rasowych to zarobek dla pośredników i innych tego typu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlodyhef    143

Dziś dwa byki czarno białe HO, średnia waga 650 kg, nie były mizernej budowy, ale do super okazu też daleko. 7zł + VAT od lokalnego pośrednika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    16

uwaga na ZM BIERNACKI z Goliny, zwlekają mi z wypłatą należności za opasy już półtora miesiąca a dziś słyszałem przypadek rolnika któremu zwlekają z wypłatą należności juz 3 ! słownie trzy miesiące.

 

handlując z nimi przed załadunkiem bydła życzcie sobie przedpłatę (zaliczkę), wiem, że jest taka możliwość u nich, wtedy nie ma obawy o zapłatę za towar ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefarmer    3

@martinezo zaliczka zaliczką, ale żyjemy w Panstwie prawa(albo i bezprawia) i termin na fakturze 14 dni powinien być ewidentnie przestrzegany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marijusz    29

moze byc dodatkowy zapis Np Mozliwosc wydluzenia płatnosci o ...... i jesli sie podpiszesz pod tym czyli sie zgadzasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dadicrazol    0

Witam. Proszę Panów ze Świętokrzyskiego o opinie na temat skupujących bydło min. chodzi mi o: Tutaj Krzysztof z Jędrzejowa, FH STANPOL z Łagowa, Antoni i Adam Ostrowscy z Niestachowa koło Daleszyc, Gawryś Grzegorz z Gorzyc. Jeśli ktoś z nimi handlował to interesują mnie opinie jak u nich z wagą i wypłacalnością. Bądź jeśli ktoś jest ze Świętokrzyskiego ma i solidnego odbiorcę, którego może polecić to poproszę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilsmutek8
      POMOCY!!!
      Mam króliki do sprzedanie wie ktoś gdzie mogę sprzedać mieszkam woj.małopolskie niedaleko Tarnowa gdzie jest jakiś skup królików?
      Nie mogę nigdzie znaleźć!!!
    • Przez PatryczekKkol
      witam chce sie zajac hodowla cielat mieszanych miesne i hf kupujac od gospodarzy cielaki tygodniowe i trzymac je do wagi ok.150kg co myslicie o tym?
    • Przez damiandg
      Koledzy mam zamiar na przyszły rok posiać pierwszy raz rzepak na około 2,5h. Nie spodziewam się na początku jakiś wielkich plonów ale wiadomo że każdy musi nauczyć się uprawiać tę roślinę. U mnie w promieniu około 25km nikt nie sieje rzepaku a co za tym idzie w okolicy nie ma żadnego skupu. Powiedzcie mi jaką odmianę zasiać na pierwszy rok która mniej więcej wybacza drobne błędy i gdzie w okolicach Dąbrowy Górniczej (Śląsk, Małopolska) można sprzedać bez problemu taką małą ilość rzepaku?
    • Przez gospodarz1997
      Witam. Mam jałowke mieszanke SM na wycieleniu (10.11.2017). Pokryta hf (01.02.2017) To moja pierwsza krowa. Powiedzcie mi jakies wskazówki przed porodowe. Ktore wskazują mniej wiecej ze bedzie sie cielic. Wiem ze kości pod ogonem zyła na nich robi sie miekka. Wiadomo tez ze wymie. Narazie nie ma duzego ale stopniowo sie powieksza. Opadniety brzuch ma troche. Doły głodowe są juz wiodcznie w miare. Niby jeszcze tydzien. Ale chodzi mi o takie wskazowki po ktorych wiadomo ze mozna sie spodziewac cielenia. 
    • Przez Mateusz2121
      Witam serdecznie chciałbym się dowiedzieć ile sztuk bydła opasowego bym dał rade utrzymać na 15 ha ornego i ok 15 ha łąk 9 ha to ziemia kl 3 a reszta 4 i 5 co do łąk są to łąki 2 kośne prosze o szybką odpowiedz !
×