Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez crystal169
      Witam, mam taki problem od jakiegoś czasu, a chodzi o wyciekający olej podczas jazdy z większą prędkością przez pewien czas lub podczas jazdy w polu z jakimiś maszynami, najlepiej widoć to po zatrzymaniu przez następne jakieś 15 min, olej wycieka przez śrubę odpowietrzającą, niezależnie czy jest włączony przedni napęd czy nie.
      Ciągnik miał robiony na wiosnę remont skrzyni lecz wyciek był też przed remontem , wtedy przypuszczalną przyczyną była uszkodzona skrzynia. Niestety po remoncie dalej ten problem jest. Sprawdzany był poziom oleju w skrzyni bo jednak te węże się łączą z tą ośką. Niestey również przy poziomie naprawdę minimalnym wyciek oleju był. Dodam , że olej z tej ośki był spuszczony za pierwszym razem kiedy wyciek był. Ale potem sam się napełnił spowrotem po nie za długiej jeździe. Niestety nie wiem już co i jak można z tym zrobić. Ciągnik to Crystal 169 ale jest to identyczne rozwiazanie co w ursusach , na przykład 1634.
      Proszę o pomoc. Jest to uciążliwe ponieważ po zatrzymaniu tego oleju jeszcze trochę ucieka.



    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
       
      Tak jak w temacie, przy szybszej jeździe na drodze ciapek zaczyna mi wpadać w wibracje, ewidentnie od przedniej osi. Ale pojawiają się one tylko przy pewnej prędkości. Powyżej i poniżej niej drgań nie ma.
      Oś była regenerowana: wymienione tulejki miedziane na osi i na zwrotnicach.
       
      Z czego to może wynikać? Zła zbieżność? Luzy w ukł. kierowniczym?
       
       
    • Przez Gazda999
      Ma problem z osią ,luzy niemiłosierne wiadomo tulejki nowe sworzeń też mam nowy ,ale niestety otwór w osi płaskiej też wyrobiony ,myślałem kupić koszt ok 150 pln ,ale sprzedawca mi odradził i poradził regenerować starą.Moje pytanie jak zregenerować ?w jaki sposób ?może ktoś już to robił ?
       
    • Przez wrobelek02
      Witam, czy ktoś mógłby mi pokrótce napisać jak wymienić tulejki sworznia( oś płaska), od czego zacząć.
×